Vihkan seda kapsasuppi, ehk kas tõesti teisiti ei oleks saanud?
#81

ega tegelt see fordi tihendi vahetus nii keeruline ka ole ... kavalamaid võtmeid tuleb kasutada ...vist on seal kuuskandiga keeratavad poldid .
kuuskandi võtme ts peab olema selline "munaga" et saaks ka nurga alt keerata
Vasta
#82

Mootoripadja kui saad lased lahti ja tõstad mootorit niipalju üles, et saad kätte kui vaja lased amordipüstaku lahti, tõmbad pooltelje välja.

Sillatala alla lasta ja pärast kokkujooksuga mingi jama tööd rohkem

Kui on tava poldipea siis silmusnarrega sa saad isegi lihtsamalt aga kui lahti ja põhja kätte ei saa kergita pisut mootorit..Oluliselt lihtsam aga vaata, et kliimatorud jms haiget ei saaks
Vasta
#83

Ei ei ei. Te ei saa aru Smile
4 karteri polti on paigaldatud siduri hooratta taha. Hooratta ja mootoriploki vahele. Hooratas kinnitub teatavasti vända otsa külge. See ploki ja hooratta vahe on seal umbes 8 mm. Poldi pikkus on mingi 30mm. Ma tahaks seda venda näha, kes sealt poldid kätte saab ilma, et kasti ja sidurit maha ei roogi Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#84

Tõenäoliselt paljudel kurdetud juhtudel oleks pool jama ära jäänud, kui inimene oleks TEADNUD kuidas asjad lahti käivad ja mis järjekorras. Võibolla polekski mingit jama olnud. Paraku on masinad tänapäeval ehitatud eeldusel, et nad saavad kvalifitseeritud hooldust. Teiseks, kui sa vaatad hooldusjuhendit, siis leiad sealt viiteid eritööriistadele ford-xxx või vw-xxx. Ega keegi neid ilmaasjata päris pole valmis mõelnud.

Lisaks on paljud detailid tootjal mõeldud vahetatama komplektina. Näiteks dacia logani puhul tagumised piduriklotsid ja laagrid on disainitud kestma enam-vähem ühekaua ja ühtesid vahetades on tehase poolt ette nähtud ka teiste vahetamine. Võimalik et ühelt poolt kulukam, sest vana laager oleks veel 5000 kestnud, aga teisalt töökulu suhtes jälle palju kokkuhoidlikum.

PS ainuke esiveoline auto, millel mina olen rattarummu ja tagumist trumlit eraldi detailina näinud, oli esimene esiveoline opel kadett.
Vasta
#85

Fordi nina käib eest lahti ja see mootor ette välja suht kähku kui vaja(kahe mehega tund maksimaalne) ja reeglina alumine hooratta kaitseplekk või lisa tükk on eraldi...

Ei saa nüüd aru miks sa sillatala alla tahad lasta sel juhul kui mootor vaja kätte saada või käigukast mootorist eemale
Vasta
#86

Normaalsel autol pole vaja kasti mahavõtmiseks mootorit läbi radiaatori välja tirida. Aga need 4 õnnetut polti saab ehk läbi lõigata ja pärast lihtsalt panemata jätta? Või teiselt poolt panna? Eks nad ploki - kasti ühenduse jäikuse pärast on seal. Ja vaevalt seal asi tavatarbimise juures murdumiseni jõuab.

Paar pilti ei teeks paha.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#87

(06-08-2013, 17:44 PM)Moto555 Kirjutas:  Fordi nina käib eest lahti ja see mootor ette välja suht kähku kui vaja(kahe mehega tund maksimaalne) ja reeglina alumine hooratta kaitseplekk või lisa tükk on eraldi...

Ei saa nüüd aru miks sa sillatala alla tahad lasta sel juhul kui mootor vaja kätte saada või käigukast mootorist eemale

Ei käi fordil nina ära. Täitsa kokku punktitud. Ei ole seal ka mingit kaitseplekki ega eraldi tükki mida eemaldada. Ja sillatala sai eemaldatud töö lihtsustamiseks. Arvatavasti oleks ka teisiti saanud nii, et sillatala oleks seal poole peal, jalus rippunud.

(06-08-2013, 17:44 PM)Marko Kirjutas:  Normaalsel autol pole vaja kasti mahavõtmiseks mootorit läbi radiaatori välja tirida. Aga need 4 õnnetut polti saab ehk läbi lõigata ja pärast lihtsalt panemata jätta? Või teiselt poolt panna? Eks nad ploki - kasti ühenduse jäikuse pärast on seal. Ja vaevalt seal asi tavatarbimise juures murdumiseni jõuab.

Kahjuks ei ole ka poltide lõikamisest kasu, kuna karteri kaan tõuseb otsast üles ja need perverssed poldid kinnitavad ta risti mootoriga, ploki külge. Kui poldid panemata jätta, hakkab 100% õli lahinal läbi jooksma.

Tegemist on otseselt fordi inseneride kalaga. Küsimus ongi ju selles, et miks taolist jaburdust toota on vaja.

Seda tööd tehes sai ikka kõvasti pead kratsitud. Karteri poldid on kõik lahti aga karter ära ei tule. Loogiliselt võttes hoiavad otsast risti veel poldid kinni aga kaine mõistus lihtsalt tõrgub seda uskumast. Mille kuradi pärast on vaja kast ja sidur maha katkuda, karteri kaane eemaldamiseks.

Hiljem kui kõik laiali oli, tekkis paar korda kahtlus, et äkki jäi ikka midagi kahe silma vahele. Äkki ikka oleks ka kuidagi teisiti saanud. Aga ei. Vaata kust otsast tahad, selline võimalus puudub.

Mootoriks 68kw variant.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#88

(06-08-2013, 17:35 PM)Mahno Kirjutas:  PS ainuke esiveoline auto, millel mina olen rattarummu ja tagumist trumlit eraldi detailina näinud, oli esimene esiveoline opel kadett.
LADA Samara
Vasta
#89

Mõnel autol tuleb terve esinina maha võtta, et vahetada esitule pirni ja selleks kulub paar h.
Fordil vast kahvlid ja terve tuli eest korraga see asi päris hästi välja mõeldud
Vasta
#90

(06-08-2013, 22:32 PM)tiit Kirjutas:  
(06-08-2013, 17:35 PM)Mahno Kirjutas:  PS ainuke esiveoline auto, millel mina olen rattarummu ja tagumist trumlit eraldi detailina näinud, oli esimene esiveoline opel kadett.
LADA Samara
Veel Aleko ja kindlasti rohkem masinaid.

hp
Vasta
#91

hiljuti oli õnnetu juhus võtta lahti selline kurdetud ford mondeo mootor , katkusin kolvid välja jne... . Mootorit auto pealt maha ei võtnud silda lahti ei võtnud üldiselt ei meenu et seal oleks mingi probleem nende poltidega olnud . Kui õigesti mäletan siis on seal poldis mida saab 10mm võtmega keerata ja poldi peadel on sees ka auk kuhu sobib kuuskant ?... need hooratta tagused keerasin kuuskandiga lahti vist
ühesõnaga ei olnud mingit mõtet "oh kuradi insenerid "
vaata see korra rahulikult veel üle
Vasta
#92

Seepärast ei olnudki probleemi, et sa ei võtnud mootorit maha. Loe tähelepanelikult: muret teevad kasti ja mootori ühenduskohas tugevduseks olevad poldid. Vanasti olid seal miskid kõverikud, kaks polti siia ja kaks sinna, kõik kenasti väljast opereeritavad.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#93

oot sul on mootor maas ja ikka ei saa polti kätte ?
äkki saaksid sellest müstilisest asjast pildi teha ?
võimalik et saan milleski täiesti valesti aru ,seal on pildid mis ühendavad karteri põhja ja käigukasti omavahel siis on poldid mis hoiavad põhja mootori ploki küljes ,neist kummagi keeramisega ei olnud mingit muret
Vasta
#94

Veel kord: loe tähelepanelikult!

Marko @ näinud rohkem mootori ja kasti ühendusi kui enamus foorumlasi kokku

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#95

palun vabandust , mina oma 15 aastase igapäevase autoremontija kogemusega inimene ei ole vist jah õige sõnavõtja
Vasta
#96

(07-08-2013, 23:29 PM)Marko Kirjutas:  Veel kord: loe tähelepanelikult!

Marko @ näinud rohkem mootori ja kasti ühendusi kui enamus foorumlasi kokku

Kuramus, mehed tehke enda imemasinast pilti vähemalt.

Ma ka ei usu seda juttu, et pole võimalik lahti võtta - kindlasti on, küsimus on vaid kuidas? Big Grin

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#97

Ok, kast on käinud maha ja on tänaseks aasta peal. Auto sõidab.
Auto siiski on käega katsutav veel.
Pilte kahjuks ei teinud, kuna tol hetkel polnud vajadust asja näidata Sad

Kuid siiski, võiksime teha pisikese kihlveo. Äkki ma panen peksan segast või ei mäleta hästi Smile Teie teooria, minu oma vastu.

Mul on olemas tõstukid ja tööriistad. Üks lahe nädalavahetus, väikesed õlled ja grill. Saaks nalja ja ka tõele lähemale.

Nii lahti kui kokku, läheks aparaat ühiselt, kaotaja aga peaks tunnistama avalikult, siin foorumis, et fordi insenerid on tropid, või siis geeniused, olenevalt võitjast Wink

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#98

Selle jaoks ei pea auto uuesti lahkama hakkama, et tunnistada fordi inseneride "loogika" puudumist.

Tegelikult kui erinevaid auto marke pidevalt remondid ja hooldad, siis leiad, et igal autol on omad "debiilsed" lahendused - pole kohanud veel seda masinat, millel oleks kõik asjad ideaalselt lahendatud.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#99

ehk on mõnel mehel juurdepääs sellise auto remondimanualile ja paneb sealt paar joonist ülesse
saab vaidlus lahendatud Cool
Vasta

huvitav kui keegi ehitaks auto mille ehitamisel on lähtutud remontimise mugavusest ja lihtsusest . Loomulikult koos kõigi tänapäevaste mugavuste ja lisadega koos elektroonikaga ja vidinatega Wink
selline auto võib päris suur ja huvitava kujuga olla


Ka minu poolne kirumine inseneride pihta , poldid sise 12 kant võtme jaoks ...ka sise kuuskandid uuena on neid jah tore keerata ,aga kui 10 aastat meie kliimas kuskil meie kliimas ja pori sees siis pole enam üldse tore
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne