Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Postitused: 548
Teemad: 33
Liitus: Dec 2002
Maine:
1
09-08-2013, 15:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-08-2013, 15:51 PM ja muutjaks oli
indrek.)
Raam ja keskjooks lõhnavad tugevalt Husqvarna järgi. Lisaks sadulale võib olla ka lenks ja helkur, ka esiporikas Naumannilt. Ratastest ei saa piltide pealt aru. Ühesõnaga - kahest rattast on tehtud üks. Tselluloidist akendega ketikaitse on huvitav.
Postitused: 2,433
Teemad: 41
Liitus: Oct 2003
Maine:
31
Käepidemed on lahedad- vene gaasimaski õhuvoolikust tehtud.
Postitused: 5,047
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Vahva ratas jah! Rattad ei ole ka Husqvarna omad, tagaporikas muidugi nõukogude perioodist ja ka numbrimärk. Aga huvitav on, et seda Husqvarna raami ja harki on millalgi suhteliselt professionaalselt triibutatud ja disainitud, nõukogude ajal sellist asja eriti ei viljeletud aga Husqvarna raam on suhteliselt 30-ndate lõpust vist, ei ole peas need numbrid. See on põnev asi!
Ketikaitse võib ka 20/30-ndate Naumannilt olla, kurblivõlli väljumise kohast on südamik vist puudu, sellist ketikaitset tahaks endalegi.
Mingi materiaalne väärtus kindlasti on aga nagu õeldakse, rikkaks ei saa. Hiljuti müüdi tõupuhtamaid naiste Husqvarnasid ostas, millega asi lõppes, ei tea. Husqvarnasid meil ikka sellest perioodist säilinud on, on minulgi üks, palju Eestis kokku on, ei ole lugenud aga ikka mitukümmend, vb sadakondki.
Postitused: 4
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Nii sai veidi tagaratast puhastatud. Torpeedo tundub olema FuS Reichenbachi toode aastast 51. Saab siit mingeid järeldusi tagaratta algupära kohta teha?
Postitused: 5,047
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Jah, 20-ndatel pool Euroopat selliseid ketikaitsmeid naisteratastel kasutas, täpselt selliseid, natuke teistmoodi, sarnaseid ja taolist meenutavaid. Aga tore on, et huvi on ja uuritakse!
Postitused: 771
Teemad: 566
Liitus: Dec 2002
Maine:
36
Raam ja ketiratas puhastverd Husqvarna. Raaminumber viitab 1938.-39. aasta vahetuse kanti.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel