Liikluskindlustuse maffia!!!

Saan aru riigi toimemehanismidest ja ka kulutustest. Paraku ei räägita probleemide olemusest, vaid käib selline valitsemisstiil, et probleemi ilmnedes süsteemi vea tõttu ei tehta midagi algpõhjuste likvideerimiseks. Moodustatakse komisjon, mis menetleb asja ja enamasti leitakse mingi lahedus, siis tuleb käsk ülevalt, et preemiad välja jagada. Probleem ise elab samal ajal täiesti edasi ja sisuliselt ei muutunud mitte midagi. Eestis on inimesi kokku ca 1,3 miljonit. Seda on tunduvalt vähema kui maailma suurlinnades, kuid meil on meeletult suur valitsemisaparaat alates külanõukogudest kuni Toompea kirbutsirkuseni välja. (Vabandan väga, kuid ma ei suuda mingit austust näidata üles Võsa-Petsi, Noole Erki, Peep Aru ja enamuse meie "parimate poegade" vastu.)
Kõik see nõuab raha, et õhuvõngutajaid töö hoida. Ma ei väida, et riik saaks ilma töötajateta hakkama, vaid seda, et tegelikud töötajad ei paista enam välja sellest massist, kes meeleheitlikult üritavad oma eksistentsi õigustada, võttes vastu erinevaid eeskirju ja seadusi, mis tegelikult peedistavad tavalist väikest inimest veel enam.
Kõik see ametnikearmee tahab aga elada ja seda ju hästi. Nii ongi meil avatud elektribörs, üks euroopa suurimaid maksukoormusi (keskmine palk on vaid naljanumber sellega võrreldes), esmatarbekaupadele 20% käibekas jne. Ark on jube hea näide- Riigi teenus peaks olema 0-kasumiga, ehk kohustuslike teenuste pealt võetav summa, peaks katma teenuse osutamisega seotud kulud. Käisin paari autoga just Arkis ja ümberregistreerimine 57,-midagi euri. Numbrite vahetus teist samapalju. See taas selline asi, mille pealt saab nöörida ja imestan väga kui see varsti taas ei tõuseks riigiaparaadi turgutamiseks.
Kunagi kilkas telekas meie kõigi poolt palavalt armastatud toonane sotsiaalminister H. Pevkur, et kui eestil midagi muud eksportida pole, siis tuleb eksportida tööjõudu. Mina isiklikult olin selja peal sellise jutu pärast, sest Eestil pole ju midagi peale siin elavate inimeste, oma kodanike. Kui töötegijaid on ca 600t, siis praeguseks on lahkunud optimaalselt 60t, siis ilmselgelt selleks, et hoida kasvõi mõne aasta tagust taset on vaja olemasolevatelt saada kätte rohkem. Ja nii need hinnad tõusevad...
Poliitikud võiksid lugeda Põhiseadust vahelduseks, eriti seda osa, kellele on Eesti riik. Võiksid võtta natuke aupaklikumalt, sest nad ei ole sündinud sellesse seisusesse. Eesti riik peaks olema selline, et inimestel peaks olema hea elada, kuid praegust vaadates on minule küll jäänud mulje, et kui ei jaksa enam töötada, siis halastussurm oleks kõigile parema. Orwelli maailm?

Ps. Läks ehk liiga kriitiliseks, kuid minuarust on probleem hulka laiem kui mingi kuradi kindustusteema, mis niikuinii vastu võetakse.
Vasta

Paljud pole vist mõistnud, kuidas seaduseaukude abil "ära tegemine käib".
Näiteks maffia bosse ei saa süüdi mõista inimeste tapmise organiseerimises, kuna nad räägivad vaid mõistukõnes "probleem tuleb kõrvaldada" - nii mõistetaksegi maffia bossid vangi ebaseadusliku tulirelva omamise, või alaealise litsi kasutamise eest.

Täpselt sama on ka kindlustusmaffiaga: otseselt ei saa neid jaburaid seadusi kehtetuks tunnistada (annetuste abil mõjutatavad riigikogu pareid ei võtaks mõistliku seadust vastu) - kuid LKF-le saaks "ära teha" Liikluskindlustuse seaduse paragrahvi 6 (2) abil, mis vaid sätestab kindlustamata sõidukil 3x kindlustusmakse tasumise, kuid ei määratle tähtaega kuna see makse tasuda tuleb (näiteks maamaksul ja parkimistrahvil on seadustest tulenev maksetähtaeg, kuid 3x kindlustusmaksul pole seadustest tulenevat maksetähtaega).

Seega tuleks kokku koguda piisav hunnik LKF poolt inkassodele esitatud nõudeid kindlustamata sõidukite kohta, ning esitada kohtule hagi milles nõutakse LKF'i ja tema nõudeid menetleva inkasso kuulutamist "kuritegelikuks ühenduseks": Liikluskindlustuse seaduse paragrahv 6 (2) ei näe ette konkreetset maksetähtaega, ning seetõttu on LKF poolsed fikseeritud maksetähtajaga 3x kindlustmaksed ja nende sissenõudmine inkassode poolt seadusevastased.

Kui LKF õnnestuks taolise kohtuotsuse abil kuulutada "kuritegelikuks ühenduseks", siis kuuluks ta likvideerimisele: kui poleks praegusel kujul LKF'i siis poleks kedagi, kes esitaks neid kindlustusmaffia nõudeid.
Vasta

(05-07-2013, 10:46 AM)xyzwt Kirjutas:  ...
Kui LKF õnnestuks taolise kohtuotsuse abil kuulutada "kuritegelikuks ühenduseks", siis kuuluks ta likvideerimisele: kui poleks praegusel kujul LKF'i siis poleks kedagi, kes esitaks neid kindlustusmaffia nõudeid.

Kindlustusseltse esindab siiski mitte LKF, vaid vastav MTÜ. LKF on "kindlustusteülene" amööb, kes võtab enda kanda need jamad, mida keegi teine nõus ei ole. Tegevus, millest ka siinne teema käima on läinud.

Mis aga meie riigi valitsemisse puutub, siis netis mölisemise asemel võiks pigem ise rooli asuda. Praegu just paras aeg pihta hakata, et järgmisel korral valituks osutuda.Cool

Tõsi, selleks peab midagi tegema hakkama...Toungue
Vasta

Veidi OT, ent ilmekas näide meie riigist, ehk kinnisvaraarendajast Tartus, Supilinnas:

[Kiun ja hala teemal õigusriik]

Väljavõte täna laekunud kirjast:

"Kuigi eeltoodud faktis pealtnäha justkui ilmnevad KarS § 266 ettenähtud kuriteo - valdaja tahte vastaselt ebaseaduslik sissetungimine - tunnused, leiab uurija, et kahtlustatav siiski ei täitnud antud kuriteokoosseisu subjektiivset külge - tahtlust. Marko Pervi eesmärk ei olnud Tartus, Herne 21 territooriumile sisse tungida, vaid tema eesmärk oli nimetatud territooriumil ehitustööde teostamine. Asjaolu, kas ehitustööde teostamiseks oli olemas ka seaduslik alus, ei kuulu lahendamisele kriminaalmenetluse käigus ja süüdlast ei saa vastutusele võtta kriminaalkorras."
Vasta

(05-07-2013, 15:37 PM)Regardman Kirjutas:  Veidi OT, ent ilmekas näide meie riigist, ehk kinnisvaraarendajast Tartus, Supilinnas:

[Kiun ja hala teemal õigusriik]

Väljavõte täna laekunud kirjast:

"Kuigi eeltoodud faktis pealtnäha justkui ilmnevad KarS § 266 ettenähtud kuriteo - valdaja tahte vastaselt ebaseaduslik sissetungimine - tunnused, leiab uurija, et kahtlustatav siiski ei täitnud antud kuriteokoosseisu subjektiivset külge - tahtlust. Marko Pervi eesmärk ei olnud Tartus, Herne 21 territooriumile sisse tungida, vaid tema eesmärk oli nimetatud territooriumil ehitustööde teostamine. Asjaolu, kas ehitustööde teostamiseks oli olemas ka seaduslik alus, ei kuulu lahendamisele kriminaalmenetluse käigus ja süüdlast ei saa vastutusele võtta kriminaalkorras."

Sellest sõnastusest saab kenasti kinni hakata - kinnistule sattumine ei olnud juhuslik, kui tehti ehitustöid. Seega - tahtlikult siseneti. Ilmselt on omal kohal väike kirjake sisekontrollile...

Iseküsimus, kas siin sisuliselt ikka on krimnaalse teoga tegemist või on lihtsalt kahe inimese tüli põhimõtete (või raha?) pärast. Neid aga kaalub paraku kohus.Sad
Vasta

Kas meiegi tulevik?
http://arileht.delfi.ee/news/uudised/kar...d=66422976
Vasta

http://arileht.delfi.ee/news/uudised/vaa...d=66527950
• Kui isik soovib registrist alaliselt välja saada, siis lisaks tänasele keskkonnainspektsiooni menetluse kaudu asjakohase tõendi saamisele tuleb luua isikutele võimalus lõplikult registrist oma sõiduk maha arvata ka siis, kui nad tasuvad riigilõivu, mille suurus on näiteks 200 eurot ehk siis sõiduki tõenäoline positiivne rahaline väärtus, mis omanik tõenäoliselt sai sõiduki eest, kui selle ise lammutas või illegaalesse lammutuskotta viis.Sad Riik jälle tahab oma kätt minu rahakotti ajada.
Vasta

(01-08-2013, 16:13 PM)ZIL 131 Kirjutas:  http://arileht.delfi.ee/news/uudised/vaa...d=66527950
• Kui isik soovib registrist alaliselt välja saada, siis lisaks tänasele keskkonnainspektsiooni menetluse kaudu asjakohase tõendi saamisele tuleb luua isikutele võimalus lõplikult registrist oma sõiduk maha arvata ka siis, kui nad tasuvad riigilõivu, mille suurus on näiteks 200 eurot ehk siis sõiduki tõenäoline positiivne rahaline väärtus, mis omanik tõenäoliselt sai sõiduki eest, kui selle ise lammutas või illegaalesse lammutuskotta viis.Sad Riik jälle tahab oma kätt minu rahakotti ajada.
• Romuamnestia isikutele, kelle sõidukit mingil põhjusel enam olemas pole või see on alles osaliselt ning seetõttu seda ametlikku käitlemisse lasta ei saa.
Teatud perioodi jooksul saaks põhjendustega avalduse alusel sõiduki arvelt maha.
Pärast amnestiaperioodi lõppu sellist tagaust enam kasutada ei saaks.

Kui õigeaegselt tegutseda ei pea taskuid tühjendama.
Vasta

See viimane on ettepanek vaid, mis hetkel veel tööversioonis sees ei ole.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

(01-08-2013, 16:13 PM)ZIL 131 Kirjutas:  http://arileht.delfi.ee/news/uudised/vaa...d=66527950
• Kui isik soovib registrist alaliselt välja saada, siis lisaks tänasele keskkonnainspektsiooni menetluse kaudu asjakohase tõendi saamisele tuleb luua isikutele võimalus lõplikult registrist oma sõiduk maha arvata ka siis, kui nad tasuvad riigilõivu, mille suurus on näiteks 200 eurot ehk siis sõiduki tõenäoline positiivne rahaline väärtus, mis omanik tõenäoliselt sai sõiduki eest, kui selle ise lammutas või illegaalesse lammutuskotta viis.Sad Riik jälle tahab oma kätt minu rahakotti ajada.

No Maanteeamet üllatab ikka vägevalt.... Nii et pean maksma ka riigile selle eest,et ise ka sain...... On ikka ajud! Big Grin
Vasta

Ei leia praegu üles aga kusagil oli uudis, et pankrotti läinud ettevõtetel on ka igavene hunnik arvel olevaid autosid- kas kuidagi ei annaks mõnele sellisele juurde sokutada veel mõned olematud autod?

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

http://tarbija24.postimees.ee/2741698/va...ndlustuses
Vasta

... ja John mõtles:"Nüüd on pe***s" ning sisemine hääl ütles:"PE***S jah!"

Peab vist oma kärud kuhugi mujale viima...

Dad.
Vasta

Mis siin ikka. Need autot, mis on vanarauda viidud ja enda nimepeal, nende kohta teed politseis avalduse, et varastatud. (liiklusseaduse alusel peab liikluskindlustus firma lõpetama koheselt lepingu selle autoga, mis on ebaseasuslikul teel võõrandatud - siit järeldades ei saa ka sundkindlustust selga keerata.)

Ja need autot mis on alles, aga liikluses ei osale - neid tuleb siis aasta kaupa arvelt maha võtta (ära ei tohi unustada, muidu saab kohe jällegi maksta).

Õigus riik! Vabariik! Need sõnad kehtivad ainult loosungitel - reaalsuses oleme kõik moodsa sõnaga maksumaksjad.

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(27-03-2014, 18:58 PM)phyl Kirjutas:  Mis siin ikka. Need autot, mis on vanarauda viidud ja enda nimepeal, nende kohta teed politseis avalduse, et varastatud.

Lihtsam autoregistris käia ja maha kanda, kirjutad avalduse ja selgituse mis sõidukist sai ning nii lihtne see ongi. Milleks enda elu keeruliseks teha???

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

Või kindlustad iga aasta üheks päevaks?
Vasta

(27-03-2014, 19:03 PM)mlsluik Kirjutas:  
(27-03-2014, 18:58 PM)phyl Kirjutas:  Mis siin ikka. Need autot, mis on vanarauda viidud ja enda nimepeal, nende kohta teed politseis avalduse, et varastatud.

Lihtsam autoregistris käia ja maha kanda, kirjutad avalduse ja selgituse mis sõidukist sai ning nii lihtne see ongi. Milleks enda elu keeruliseks teha???

Aga kui täitur peal on?
Vasta

Aga mis saab nende masinatega, mis on kunagi aastaid tagasi müüdud aga pole siiani ostjate poolt ümber vormistatud?

Minu meelest see müügilepinguga arkis käimine ja võõrandamisest teatamine ei maksa midagi. Ega siis peale seda masin arvelt kao, lisandub vaid vastavasse lahtrisse märge "Võõrandamisest teatamine" ja kogu lugu, istuvad endiselt algse omaniku nimel edasi ju.

Aga mis siis, kui mittekunagi selliseid masinaid ei vormistatagi ümber, mis iganes põhjusel (ostja suri enne maha, müüdi 5x edasi, ostjal paberid kadusid, masin ammu utiilis jne jne)? Kas pean siis hakkama ammu müüdud masinat kindlustama?
Vasta

(27-03-2014, 20:37 PM)Romka Kirjutas:  Aga mis saab nende masinatega, mis on kunagi aastaid tagasi müüdud aga pole siiani ostjate poolt ümber vormistatud?

Minu meelest see müügilepinguga arkis käimine ja võõrandamisest teatamine ei maksa midagi. Ega siis peale seda masin arvelt kao, lisandub vaid vastavasse lahtrisse märge "Võõrandamisest teatamine" ja kogu lugu, istuvad endiselt algse omaniku nimel edasi ju.

Aga mis siis, kui mittekunagi selliseid masinaid ei vormistatagi ümber, mis iganes põhjusel (ostja suri enne maha, müüdi 5x edasi, ostjal paberid kadusid, masin ammu utiilis jne jne)? Kas pean siis hakkama ammu müüdud masinat kindlustama?
Iseenesest võid auto varastatuks kuulutada ja seda tagasi nõuda. Toungue Ostu-müügileping võib ju "võltsing" olla.
Vasta

(27-03-2014, 19:03 PM)mlsluik Kirjutas:  
(27-03-2014, 18:58 PM)phyl Kirjutas:  Mis siin ikka. Need autot, mis on vanarauda viidud ja enda nimepeal, nende kohta teed politseis avalduse, et varastatud.

Lihtsam autoregistris käia ja maha kanda, kirjutad avalduse ja selgituse mis sõidukist sai ning nii lihtne see ongi. Milleks enda elu keeruliseks teha???

Eespool räägiti mingist 200 euri maksmisest - sellest ka see idee on inspireeritud.

(27-03-2014, 20:22 PM)Regardman Kirjutas:  
(27-03-2014, 19:03 PM)mlsluik Kirjutas:  
(27-03-2014, 18:58 PM)phyl Kirjutas:  Mis siin ikka. Need autot, mis on vanarauda viidud ja enda nimepeal, nende kohta teed politseis avalduse, et varastatud.

Lihtsam autoregistris käia ja maha kanda, kirjutad avalduse ja selgituse mis sõidukist sai ning nii lihtne see ongi. Milleks enda elu keeruliseks teha???

Aga kui täitur peal on?
Võõras teema mulle, küll aga mida ma tean on see, et ise müüa ei või, kui kohtutäitur on võõrandamis keelu peale pannud, aga sõitmist see ei sega.
Ei tea, kas vanarauda võib selle pilliga sõita, et ära lammutada seaduslikult?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 15 külali(st)ne