Audi 80 1987 mootor väriseb rohkem kui peaks
#1

(teema võiks küll kuskil spetsiifilisemas foorumis olla aga siin on kasutaja olemas niiet kasutan võimalust)

Mootor siis tühikäigul raputab hirmsasti justkui 1 silinder ei teeks korralikult tööd. Üle sai vaadatud küünlad ning juhtmed kuid seal tundus kõik tavapärane. Jagajas tundus ka vaatepilt täiesti tavaline nagu peab. Kust edasiotsida probleeme? Kas viga võib olla kulumises kuskil silindris, kolvil või klappides? Mida soovitate üle vaadata.
Vasta
#2

Tühikäik mingil põhjusel liiga madal? Lisaõhk kuskilt praost?
Vasta
#3

Minu loogika ütleks et lisaõhu puhul mootor rohkem puterdaks ega töötaks ühtlast kuid hetkel heli on suht ühtlane ja lihtsalt rapub palju. Mitte töötava silindri teooria pakkus välja tehnoülevaatuse töötaja. Bensukulu on ka varasemast suurem. Antud isend on siis karburaatoriga, ehk tasuks ka see ülevaadata kuid nagu teistes foorumites on räägitud siis selle karburaatori reguleerimine nii vanal autol pidi olema suhteliselt võimatu ning lihtsam osta uus Weber
Vasta
#4

Tühikäigukruviga oled proovinud mängida?

Piipusid ükshaaval maha oled kiskunud tühikäigul?
Kui oled, siis on probleem tõenäoliselt karpas.
Vasta
#5

Karbussiga mootorite igikestev probleem on olnud üldiselt lisaõhk. Vaata kõik vaakumvoolikud üle, et kuskil ei oleks pragusid, alles seejärel kui probleem ei lahene, hakka erinevaid kruvisid reguleerima.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#6

Ühel sama aasta Ford Sirjel oli ka kunagi Weber karpa ja ei töötanud hästi. Ise viga ei leidnudki, see eest spetsialist leidis ühe kinnikittinud kütusekanali, düüse olin ise vaadanud, et puhtad, aga kanal oli kinni. Sai puhtaks ja lendas jälle nagu linnuke. Süüteprobleemid tuleks enne välistada, mõistagi.

Tervitab, IP

Vasta
#7

Nende masinate põhihäda - katkise karbussialuse kummipadja oled juba välistanud? Võta töötaval mootoril õhupuhastist kinni ja paenuta ja venita karburaatorit. Nii, nagu sellega seoses hääl muutub, on viga käes.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#8

Tänud vastuste eest, lähen katsetama.
Vasta
#9

Nii, küünalde ükshaaval mahavõtmisel igakord hakkab mootor jubedamat häält tegema ehk siis kõik silindrid töötavad võrdselt. Õhupuhasti liigutamisel mingit vahet ei selgunud niiet selles kummitihendis ka viga pole. Vaakumvoolikud silmaga vaadates on kõik terved. Niiet asi on vist karburaatoris. Pole kunagi varem ühtegi karburaatorit reguleerinud ja õpetus et reguleeri kruvi on väga umbmäärane. Kas tegu on asjaga mida on kerge kihva keerata kui varem pole teinud ja tasub viia parem spetsialisti juurde kes selle kasvõi pimesi korda teeb? Või siis keegi ehk oskab täpsemaid juhiseid anda.
Vasta
#10

Karbussi reguleerid oleks minuarvates õigem siiski spetsialisti juures, eriti kui varem teinud pole.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta
#11

Mõõdaks siis enne kompressioonid ära. Äkki mõni silinder oluliselt lahjem. Karburaatori kruvide suvaline siia- sinna keeramine võib miskit ***** keerata, st hiljem tehaseseadistust on raske taastada. Mis karburaator seal üldse peal on, mark, võimalikult täpselt.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#12

Midagi ise jah seal lihtsalt proovi mõttes nokkima ei hakka, lihtsalt tahtsin välistada sellised probleemid mille lahendamisega oleks ise hakkama saanud ja otsin kellegi pädevama seda asja üle vaatama.
Vasta
#13

Külmkäivitus automaatne? Mul oli audil antud termopaisumise hoovastik kinni roostetanud-kiilunud, nii ta töötas "poolkõvalt" Aitas hoobade õlitamine ja liikuma aitamine.

vanamotopisiku ohver
Vasta
#14

Külmkäivitus on see nn "toores"? Kui jah siis see liigub igati probleemideta.
Vasta
#15

Täitsa lampi küsin ,et mis näiteks uue karburaatori hind oleks?

Ummistunud düüse sa saad puhastada ning veidi reguleerida segu kruvidega,aga kui sul ikka näiteks igasuguste liikuvate osade pesad kulunud siis sul pole seda võimalik normaalselt paika saadagi ning kogu seni kulutatud raha võid korstnasse kirjutada.

Lihtne asi testida oleks see,et võta üks tavaline süstal pane sinna nõel otsa et parem pihustuvus ka oleks ning lase siis läbi karburaatori lõõri. kui pöörded tõusevad/ühtlustuvad veidi siis on sul muidu segu liiga lahja. kui aga pöörded langevad siis on sul segu hetkel kas paras või liiga rikas. Eks süstlaga veidi raske doseerida. Kui süstlatrikk vahet ei tee siis viga mujal mootoris.

Kuidas ta sul käima läheb ja kas näiteks ninaga on tunda ka bensiinilõhna?

Odavam alternatiiv oleksi vastavalt samale töömahule panna peale uhiuus universiaal karburaator mis on reguleeritav.

PS. Kui masin korras siis karburaatori reguleerimine pole raketiteadus. Vigast mootorit jäädki paika keerama.
Vasta
#16

Tööle läheb ilusti ning mitte mingit lõhna pole tunda. Nii vana auto kohta on ta päris hästi säilinud ning tehnilisi probleeme peale tavalise hoolduse pole viimaste aastate jooksul esinenud, niiet päris kobe pasin. Kui karburaator sealt korra maha võtta ja puhastada ning hiljem samas järjekorras hoolikalt tagasi panna siis kas võib midagi sellist juhtuda et midagi läheb veel rohkem paigast ära ning rikun ära midagi? Seljuhul ise ei julgeks sinna kallale minna.
Vasta
#17

(26-08-2011, 22:45 PM)muusik Kirjutas:  Tööle läheb ilusti ning mitte mingit lõhna pole tunda. Nii vana auto kohta on ta päris hästi säilinud ning tehnilisi probleeme peale tavalise hoolduse pole viimaste aastate jooksul esinenud, niiet päris kobe pasin. Kui karburaator sealt korra maha võtta ja puhastada ning hiljem samas järjekorras hoolikalt tagasi panna siis kas võib midagi sellist juhtuda et midagi läheb veel rohkem paigast ära ning rikun ära midagi? Seljuhul ise ei julgeks sinna kallale minna.

Kahjuks hetkel pole ees su karburaatori joonist või skeemi. Üldiselt on nii,et kui sa pole nendega ise varem üldse kokku puutunud siis ei soovita näppida sest tulemuseks võib olla mitteliikuv auto. Pigem vii asi inimese kätte kes tunneb neid ja las tema siis puhastab ja kontrollib ning reguleerib. Üldiselt peaks olema nii et kui sul on kruvidega reguleeritav siis mingi tehaseseadistus on ikka olemas ning selle järgi saad peale puhastust vähemalt sõiduvõimelise auto millega siis sõidad näiteks ülevaatuspunkti kus keeratakse paika.

Montaazi käigus võivad igasugused voolikud,tihendid,membraanid jne ka katki minna nii et ole valmis !
Vasta
#18

Karburaatorit vaadates leidsin veel ühe kruvi. Niipalju sain googeldades teada, et selle kaudu saab reguleerida bensiini taset ujukiruumis.
#################################################
Vot sellist kruvi tahaksin nüüd küll näha... Rolleyes Ehk saadaksid mingi lingi või pildi, kus jutt ja kruvi peal...Karburaatoris käivad kõik reguleerimised õhuga välja arvatud Gaz 51, millel on nõelaga reguleeritav kütuse peadüüs. Kütuse taset reguleeritakse ujuki kõrgusega ja saab veel reguleerida kiirenduspumba sissepritse kogust.

Kiire remont karburaatorile. Eemaldada õhufilter, käega vajutada gaasihoovaga pöörded maksimaalseks ja samal ajal sulgeda karburaator pealt vördlemisi tihedalt käega või kindaga, et tekiks võimalikult suur hõrendus karpas ja enne täielikku väljasuremist jälle käsi-kinnas eemaldada ja pöörded jälle ülesse. nii korrata paar kolm korda ja "kollid " on kanalitest välja imetud

(26-08-2011, 11:45 AM)muusik Kirjutas:  Nii, küünalde ükshaaval mahavõtmisel igakord hakkab mootor jubedamat häält tegema ehk siis kõik silindrid töötavad võrdselt. Õhupuhasti liigutamisel mingit vahet ei selgunud niiet selles kummitihendis ka viga pole. Vaakumvoolikud silmaga vaadates on kõik terved. Niiet asi on vist karburaatoris. Pole kunagi varem ühtegi karburaatorit reguleerinud ja õpetus et reguleeri kruvi on väga umbmäärane. Kas tegu on asjaga mida on kerge kihva keerata kui varem pole teinud ja tasub viia parem spetsialisti juurde kes selle kasvõi pimesi korda teeb? Või siis keegi ehk oskab täpsemaid juhiseid anda.
Sisselaske kollektori pealt on võetud pidurivõimendile vaakum. Kui võimendi membraan, piduri peasilindri ja võimendi vaheline tihend, või vaakumvoolik on kahjustatud, siis hakkab mootor ka lonkama... Eemalda sisselaske kollektorilt pidurivõimendi vaakum voolik ja sulge kollektori auk hermeetiliselt ja võrdle tulemusi

Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
                                           OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Vasta
#19

(26-08-2011, 11:45 AM)muusik Kirjutas:  Nii, küünalde ükshaaval mahavõtmisel igakord hakkab mootor jubedamat häält tegema ehk siis kõik silindrid töötavad võrdselt. Õhupuhasti liigutamisel mingit vahet ei selgunud niiet selles kummitihendis ka viga pole. Vaakumvoolikud silmaga vaadates on kõik terved. Niiet asi on vist karburaatoris. Pole kunagi varem ühtegi karburaatorit reguleerinud ja õpetus et reguleeri kruvi on väga umbmäärane. Kas tegu on asjaga mida on kerge kihva keerata kui varem pole teinud ja tasub viia parem spetsialisti juurde kes selle kasvõi pimesi korda teeb? Või siis keegi ehk oskab täpsemaid juhiseid anda.
Sisselaske kollektori pealt on võetud pidurivõimendile vaakum. Kui võimendi membraan, piduri peasilindri ja võimendi vaheline tihend, või vaakumvoolik on kahjustatud, siis hakkab mootor ka lonkama... Eemalda sisselaske kollektorilt pidurivõimendi vaakum voolik ja sulge kollektori auk hermeetiliselt ja võrdle tulemusi
[/quote]

Ma arvan, et tal on tänaseks see auto korras või emexis juba Smile

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta
#20

(Kiire remont karburaatorile. Eemaldada õhufilter, käega vajutada gaasihoovaga pöörded maksimaalseks ja samal ajal sulgeda karburaator pealt vördlemisi tihedalt käega või kindaga, et tekiks võimalikult suur hõrendus karpas ja enne täielikku väljasuremist jälle käsi-kinnas eemaldada ja pöörded jälle ülesse. nii korrata paar kolm korda ja "kollid " on kanalitest välja imetud. ) Seda meetodit ei soovita võhikul eriti kasutada,sest võid mõne kanali totaalselt umbe ajada.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne