Postitused: 381
Teemad: 3
Liitus: Feb 2013
Maine:
2
Mureks on ajaga erinevaid kruvikaid ja võimalik, et ka kange näinud mootoripooled millel on sälke ja täkkeid sees. Sooviks need taastada kuid, kes tegeleb sellist sorti alumiiniumi remondiga?
Miks soovin taastada? Selleks, et säiliks ratta originaal mootori number.
Teine võimalus, mis on kah vast suht lootusetu, on leida ilma numbrita korralikud pooled.
Ehk on keegi sellega kokku puutunud ja oskab anda vihjeid, kuidas ja mis oleks mõistlikum? Või teab soovitada töökoda, kes võtaks sellise töö ette.
Päikest
Dex
Postitused: 1,192
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Tsitaat:Teine võimalus, mis on kah vast suht lootusetu, on leida ilma numbrita korralikud pooled.
Jäta pisikenegi võimalus kaasfoorumlastele pakkuda sellist karterit, mainides ära, millise mootoriga on tegu.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 132
Teemad: 109
Liitus: Oct 2005
Maine:
2
Kui tavalise vahelduvvoolu keevitusele ka kunagi leiutatakse alu elektrood, vot siis oleks vahva.
Postitused: 870
Teemad: 3
Liitus: Feb 2012
Maine:
13
Alu keevitamisel nii nende varrastega kui ka keevitusega on üli oluline puhtus. Karterid on eluaeg õlis elanud ja materjal õli täis imbunud. Enne kui seda sealt välja ei ole küpsetatud, ei tasu head tulemust loota.
Võib tunduda küll loll jutt, et metall on õli täis aga nii ta on. Pesed materjali puhtaks. Pistad praeahju(soovitatavalt vanase ja õues) ja tossab tundaega enne kui õli otsa saab. Peale seda asi ilusti puhtaks ja keevitada kordades lihtsam ja tulemus poorivabam.
Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Postitused: 87
Teemad: 0
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Korralik puhastus, piisav ettekuumutus keevituseks( deformatsiooni ja pragude vältimisek ) ja heade riistade ja oskustega TIG keevitaja tagab hea tulemuse. Peale lihvimist pole keevituskohad isegi lähivaatlusel kergesti leitavad.