25-08-2013, 20:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-08-2013, 20:38 PM ja muutjaks oli mlsluik.)
Tänase päeva põhjal võin omapoolt kinnitada Hado positiivset mõju mootorile, aasta alguses anti seda nö imelisandit proovida, ei oskand seda mujale kallata kui bagile. Sellel raipel on vana VW 1.3l bensukas, igavene raipe juba, korduvalt veeall käinud ja muidki ekstreemsuse läbi elanud. Külmalt pidev sinine taga ja põhjagaasiga must lont nagu diislil... reaalne läbisõit ehk 900 000km. Mingit hooldust viimase 5-7a jooksul mootorile tehtud pole, kord õli vaid vahetatud. Ühesõnaga - ideaalne katsealune!
Hado kuuri tegin talvel, kevadel lisasin viimase protsu. Läbisõitu igatahes 1500km ei kogunenud, vaevalt 400km ehk. Heitgaase pole mõõtnud, silmajärgi läheb vast kamaziga samasse kategooriasse...
Mootor käivitub esimesest pöördest igas olukorras, seega kompressiooni veel jagub, viimati mõõtes jäid 8-10bar vahele. See selleks.
Täna siis keerasin atv nii nukralt sisse et polnud ühtegi tugipunkti ka lähedal, kuhu vintsi kinnitada. Sai toodud bagi mis pidi ankru ülesannet täitma. Metsas kulgedes aga keeras ühe oksa nii kenasti mootori vahele et õlifilter eemaldus mootorist. Kuna kaotada polnud midagi siis sellest suuremat numbrit ei teinud ja jätkasime teekonda, paar km oli veel sõita, siis tuksus mingi 15min kohapeal ja seejärel tagasi koju, ca 4km mööda metsa 1. ja 2. käiguga väga rasketes tingimustes. Pöörded tõusid mõnigates kohtades piirajasse, miskit välja ei viskand. Rõõmsalt koju jõudes tuli natuke pettuda, lootsin ikka kepsu täna ära näha. Ei miskit.
Igaks juhuks sai veel suund ühele suuremale kõrrepõllule võetud ja seal ca 30min kõvasti piitsa antud... ja vat EI JOOKSE KINNI!
Nukral meelel võtsime suuna koju ja kallasime õli sisse tagasi. Uus filter otsa ja manomeeter külge, soojalt õlirõhk 1.6bar..
Tuleb leppida sellega et bagi ei saa endale vist niipea uut mootorit...
Hado kuuri tegin talvel, kevadel lisasin viimase protsu. Läbisõitu igatahes 1500km ei kogunenud, vaevalt 400km ehk. Heitgaase pole mõõtnud, silmajärgi läheb vast kamaziga samasse kategooriasse...
Mootor käivitub esimesest pöördest igas olukorras, seega kompressiooni veel jagub, viimati mõõtes jäid 8-10bar vahele. See selleks.
Täna siis keerasin atv nii nukralt sisse et polnud ühtegi tugipunkti ka lähedal, kuhu vintsi kinnitada. Sai toodud bagi mis pidi ankru ülesannet täitma. Metsas kulgedes aga keeras ühe oksa nii kenasti mootori vahele et õlifilter eemaldus mootorist. Kuna kaotada polnud midagi siis sellest suuremat numbrit ei teinud ja jätkasime teekonda, paar km oli veel sõita, siis tuksus mingi 15min kohapeal ja seejärel tagasi koju, ca 4km mööda metsa 1. ja 2. käiguga väga rasketes tingimustes. Pöörded tõusid mõnigates kohtades piirajasse, miskit välja ei viskand. Rõõmsalt koju jõudes tuli natuke pettuda, lootsin ikka kepsu täna ära näha. Ei miskit.
Igaks juhuks sai veel suund ühele suuremale kõrrepõllule võetud ja seal ca 30min kõvasti piitsa antud... ja vat EI JOOKSE KINNI!
Nukral meelel võtsime suuna koju ja kallasime õli sisse tagasi. Uus filter otsa ja manomeeter külge, soojalt õlirõhk 1.6bar..
Tuleb leppida sellega et bagi ei saa endale vist niipea uut mootorit...
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB