22-08-2012, 19:37 PM
See viimane pilt ja kontekst tirisid naerupisara silma, muidu lihtsalt arvaks, et ratas alt.
Ja niiduk on aus - ei mingit trianglit, puhas funktsionaalsus.

(22-08-2012, 09:39 AM)Basilio Kirjutas: Ega see nüüd ülikeeruline ka ei ole. Põkal, mille mootorit sa kasutad, on asi lahendatud väga primitiivselt. Suurel rihmarattal on kaks soont. Ühe peal jookseb õigetpidi edasiveo rihm ja teisel "selja peal" tagasikäigu oma.
(22-08-2012, 19:41 PM)muska71 Kirjutas:(22-08-2012, 09:39 AM)Basilio Kirjutas: Ega see nüüd ülikeeruline ka ei ole. Põkal, mille mootorit sa kasutad, on asi lahendatud väga primitiivselt. Suurel rihmarattal on kaks soont. Ühe peal jookseb õigetpidi edasiveo rihm ja teisel "selja peal" tagasikäigu oma.
Saan õieti aru,et teine rihm pannakse nö kaheksas peale?
(15-09-2012, 11:49 AM)muska71 Kirjutas: Mul tehaseniiduk samasuguseks tehtud,aja möödudes esirrattad lääpa vajunud ja seal see teema alguse saigi.
(15-09-2012, 12:28 PM)aavu Kirjutas:Titevankri alusraam koos ratastega sai doonoriks võetud ja nüüd tükk maad kergem nügida.Prügilast õnnestus saada korras mootoriga kuid katkise plast korpusega vedav niiduk.Tulevaks kevadeks üritan midagi kokku miksida.(15-09-2012, 11:49 AM)muska71 Kirjutas: Mul tehaseniiduk samasuguseks tehtud,aja möödudes esirrattad lääpa vajunud ja seal see teema alguse saigi.
Kunagi sai lääpavajunud rataste vahele keermelatist ja pikkadest mutritest pinguti tehtud. Enam ei vajunud. Muidu see kere pehme jah.
(25-06-2013, 18:14 PM)lauren Kirjutas: Tankimispaus, kütust jälgides tuli kuluks suts üle liitri tunnis.Siis on selle masina kohta ökonoomiline küll! Ega minu 4HP B&S mootoriga käsiniiduk vähem võta. Ja mul on ikka muru, mitte rinnuni hein. Väga bro tulemus sul siis!
(31-08-2013, 23:02 PM)Wiki432 Kirjutas: Kas see ei pannud muretsema, et Briggs´i mootoril ei ole all (ega ka ülal) laagrit ja rihma pingutamine või mõjuda puksi elueale kehvasti?