druzba mootorist käivitus mootor
#1

kellel on t-20 t-16 t-25 tehtud truzba mootorist käivitus mootor

mull on pallani teha kes oskab ja teab kuidas teha võiks aitata
Vasta
#2

Talupoeg taluja on sellel alal spetsialist.
Vasta
#3

(30-10-2013, 20:18 PM)sass Kirjutas:  Talupoeg taluja on sellel alal spetsialist.

Ma tahtsin just seda sama öeldaWink
Vasta
#4



Vasta
#5

mis sajandis elame muidu?
Vasta
#6

Jajah.....Big Grin
Ma juba ennem andsin huvilisele vaikselt märku...... Kui kellegil huvi,ksf. Näkissepa juures muuseumis on suure kaarega rännanud üks minu tehtud käivitusmootor DT-20 jaoks. Erilist kasutust see kahjuks ei leidnud,kuna peremehe tellimuse peale sai vabakäigusidur kinni keevitatud....mille tagajärjel kände murdis....... ja siis juhuslikult ksf. Näkissepa muuseumi külastades jäi muu varanduse vahel jalutades silma oma näputöö. Pisut kaugele rännanud....
Vasta
#7

Vaja on peamiselt kahte-kolme asja;
Korralik töötav Družba mootor ja sinna juurde väike kardaan ning GAZ 51 starteri tagumine ots(soovitavalt malmist variant).
T-16,25 ja 40 jõuab tööle vedada aga suuremate mootoritega on asi veidi küsitav.


Vasta
#8

(30-10-2013, 22:36 PM)I.A Kirjutas:  mis sajandis elame muidu?

Tarbimisühiskonna sajandis. Kuid mõned ei soovi sellele ajupesule alluda ja nokitsevad ikka enda hobides edasi.
Vasta
#9

Miks tavalist starterit siis ei taha kasutada? selle Druzba käivitamine on umbes sama jama, nagu PD-10 nöörist tirimine. Ja võibolla see pole mõjus argument, aga nagu ksf deeremees tähele pani, siis druzba tagurpidi lugedes on abzurd.

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta
#10

(30-10-2013, 23:10 PM)umm Kirjutas:  Tarbimisühiskonna sajandis. Kuid mõned ei soovi sellele ajupesule alluda ja nokitsevad ikka enda hobides edasi.

Drusba mootoriga käivitus.... sadomashhohistid Wink
Ajupesu asemel saad korralikku ajuke/¤#&pi...

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#11

(30-10-2013, 22:43 PM)MAZ Kirjutas:  Vaja on peamiselt kahte-kolme asja;
Korralik töötav Družba mootor ja sinna juurde väike kardaan ning GAZ 51 starteri tagumine ots(soovitavalt malmist variant).
T-16,25 ja 40 jõuab tööle vedada aga suuremate mootoritega on asi veidi küsitav.

Kahjuks pole ise näinud,et keegi oleks T-40 käivitanud Druzbaga,oleks päris huvitav teada,et kas jõuab käivitada,sest T-25 jaoks on asi juba nibin-nabin paras.
Ja töökorrras Druzba mootorist on natuke ka vähe. Vaja on lisaks ka mootorit tundev traktorist...Wink Ja soovitav on leida elektronsüütega mootor. Jamasid hulga vähem.
Vasta
#12

Eks see druzba käivitamine sõltub(pöialde) arvust-mida rohkem seda sitemini käivitub.Seal võiks kasutada hoopis uraali sae mootorit,sel tükk maad rohkem jõudu.
Vasta
#13

Družba võib T-40 jaoks lahjaks jääda aga Urali mootor peaks olema parem selle jaoks. Kusagil oli ka video sellest,kui leian üles postitan siia.

Tarbimisühiskonnaga on juba praegu lõpp, kui juba ÜRO dokumentides on kiras,et tarbimist ja teenuseid tuleb piirama hakata,siis on ilmselt selge,et maailm edaspidi samas vaimus ei jätku. Mõelge nüüd siit ise edasi..


Vasta
#14

(31-10-2013, 11:15 AM)ahtos Kirjutas:  Eks see druzba käivitamine sõltub(pöialde) arvust-mida rohkem seda sitemini käivitub.Seal võiks kasutada hoopis uraali sae mootorit,sel tükk maad rohkem jõudu.

Uuralil võib jõudu olla küll kuid orginaalis käivitamine paras keberniit.Kunagi vanamees puuris vist karpat ümber ja vist tegi veel midagi ja lõpuks asi töötas,tollal tei ta neid uurale ümber ka sõpradele,sest ei tahtnud kuidagi töötada.Mida täpselt tegi mina paraku ei tea,suretus nupp lendas metsa ja asemele 2 asendiga lüliti ka vargakaitseBig Grin
Vasta
#15

(31-10-2013, 12:47 PM)muska71 Kirjutas:  Uuralil võib jõudu olla küll kuid orginaalis käivitamine paras keberniit ...
mul oli 2 družbat ja 1 Ural, viimase käivitamine ja töö üldse oli kordades parem, ainult käed tappis ära, kui pikema töö ette võtsid - ikkagi 5,5 hobust kahe käe otsas rabelemasBig Grin
Vasta
#16

(30-10-2013, 23:10 PM)umm Kirjutas:  
(30-10-2013, 22:36 PM)I.A Kirjutas:  mis sajandis elame muidu?

Tarbimisühiskonna sajandis. Kuid mõned ei soovi sellele ajupesule alluda ja nokitsevad ikka enda hobides edasi.


järeltulevatel põlvedel on võibolla käivitusmootor midagi seninägematut ja huvitavat, kuid...töömasin võiks ikka elektrijõul käima minna.... oma närvid maksavad ka midagi.
Vasta
#17


Urali mootoriga T-40 käivitus, tehke järgi mehedWink


Vasta
#18

(31-10-2013, 20:27 PM)I.A Kirjutas:  
(30-10-2013, 23:10 PM)umm Kirjutas:  
(30-10-2013, 22:36 PM)I.A Kirjutas:  mis sajandis elame muidu?

Tarbimisühiskonna sajandis. Kuid mõned ei soovi sellele ajupesule alluda ja nokitsevad ikka enda hobides edasi.


järeltulevatel põlvedel on võibolla käivitusmootor midagi seninägematut ja huvitavat, kuid...töömasin võiks ikka elektrijõul käima minna.... oma närvid maksavad ka midagi.

Vaat sõber,aku ja starteriga pole talvel midagi peale hakata,sest kärvavad külmaga ära. Ja närvid kannatavad just sellepärast..... Külmetad ümber traktori ja laed pidevalt akut..... Vanemaid mudeleid ei saa käivitusmootorita kuidagi käima. Ja eriti neid,millel mootoril lühikesed pihustiotsad....
.
Vasta
#19

(31-10-2013, 22:19 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vaat sõber,aku ja starteriga pole talvel midagi peale hakata,sest kärvavad külmaga ära.
...

Kui siit edasi minna, siis ilma vändata ei tee midagi.Toungue

Piisava võimsusega starter ja elujõus aku on ka talvel asjaks. fekaal aku ja alamõõduline (kõik nõukogude PMtehnika starterid olid säärased) starter aga tõepoolest ei anna alust rahuloluks.

Samas maksab ka leiutamise mõnu midagi ja on tehtud ju saemootorist käivitusmootori tegemisest mõttetumaidki vidinaid.Rolleyes
Vasta
#20

(01-11-2013, 09:11 AM)v6sa Kirjutas:  
(31-10-2013, 22:19 PM)TALUPOEG TALUJA Kirjutas:  Vaat sõber,aku ja starteriga pole talvel midagi peale hakata,sest kärvavad külmaga ära.
...

Kui siit edasi minna, siis ilma vändata ei tee midagi.Toungue

Piisava võimsusega starter ja elujõus aku on ka talvel asjaks. fekaal aku ja alamõõduline (kõik nõukogude PMtehnika starterid olid säärased) starter aga tõepoolest ei anna alust rahuloluks.

Samas maksab ka leiutamise mõnu midagi ja on tehtud ju saemootorist käivitusmootori tegemisest mõttetumaidki vidinaid.Rolleyes

Mõni aeg tagasi oli osta.ee-s müügis T-40, mis käivitus 380V elektrimootoriga.

Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne