13-11-2013, 23:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-11-2013, 23:43 PM ja muutjaks oli nemps.)
(14-11-2013, 14:20 PM)nunu Kirjutas:(14-11-2013, 13:54 PM)kass Kirjutas:Teame küll 213 tk(14-11-2013, 11:44 AM)Jõgewa Muuseum Kirjutas: Tundub olema Zündapp K400 paak. Kas asjal on ka rahalist väärtust ?
Kas Te ka teate, palju neid K400-sid üldse tehti? Või õigem oleks küsida, kui vähe?
Aga paak on väärtuslik, selles pole kahtlust!
(14-11-2013, 14:38 PM)kass Kirjutas:Kui väga täpne olla siis vähemalt üks on Saksamaal muuseumis, seega kadunud on 211.(14-11-2013, 14:20 PM)nunu Kirjutas:(14-11-2013, 13:54 PM)kass Kirjutas:Teame küll 213 tk(14-11-2013, 11:44 AM)Jõgewa Muuseum Kirjutas: Tundub olema Zündapp K400 paak. Kas asjal on ka rahalist väärtust ?
Kas Te ka teate, palju neid K400-sid üldse tehti? Või õigem oleks küsida, kui vähe?
Aga paak on väärtuslik, selles pole kahtlust!
Nii et 212 K 400 paaki on veel kusagil peidus!
On üks ilus jutt ühest K 400 silindrist, mis K 500-le peale ei istunud ja omaniku poolt ära sai vistud, kuna oli "mingi imelik ja alamõõduline". Seega vähemalt ühest K 400-st midagi on meie väikesel ja vaesel kodumaal liikunud, nüüd siis paak ka veel!
Tea, kas paagikork on ka K 400 oma või on äkki K 500 või veel midagi hullemat?
(14-11-2013, 20:19 PM)willem Kirjutas: [quote='ian' pid='325155' dateline='1384430881'
Tere mehed.
Valgustage mind lollikest ka,miks ei või olla k800 või k500.
Katsuge olla.
Jaan.
(14-11-2013, 20:51 PM)dad Kirjutas:Ärimees ei ole, aga till on sentimeetri võrra nüüd pikem küll(14-11-2013, 20:29 PM)Margusk Kirjutas: Tekkis asja vastu huvi ja otsisin googlist K400-ja ülesse. K400-le see paak ei tundu sobivat, kuna sellel mudelil paak pealt ümar, aga siinsetel piltidel paagil ülemine pool liiga kandiline. Võrdluseks ka üks pilt:
Sinule ka ...