Postitused: 175
Teemad: 136
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Õige M-72 paak on see mis pandi Irbiti tehases M-72 peale. Oletatavasti tunned huvi mille poolest erinevad M-72 ja BMW R-71 paagid...
R-71 paak on M-i paagist kitsam, M-72 paagi peal olev nn. tööriistakarbi põhi on sile aga BMW paagil on seal raami ülemise toru jaoks vastav õnarus.
Postitused: 2,686
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
31
Irbitil kah oli sarnane paak, aga M72 omast natuke erinev. Milles erinevused seisnesid - ei tea. Kevadel Kurtna laadal müüsin Irbiti paagi maha, ei saa mõõte võtta.
Postitused: 1,824
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Nii nii asi hakkab vist lahenema. Vähemalt lahatakse sarnast probleemi ka yhel idanaabri saidil.
.
Бак м72 1941г - объем 21л, горловина и сосок под кран припаяны латунью, есть дырки под шильд, внизу ушки под стяжную скобу.
Потом бак увеличили до 23л (таковым он оставался до конца выпуска - т.е. до М63 и К650), шильды пропали.
В конце войны на ГМЗ опять стали ставить шильды.
На ИМЗ после войны баки были оцинкованными изнутри, на гмз - нет.
На ИМЗ шильды появляются только с 52-53г - причем вначале на спортах, и лишь в 55г на серийных маши
Postitused: 1,824
Teemad: 125
Liitus: May 2007
Maine:
16
Idanaabrite foorumist.
Vastab foorumi kasutaja zund Riiast
БМВ и М-72 предметы совершенно разные по размеру и форме..Баки абсолютно разные и не нужно искать никаких клейм. кроме того, существуют баки М-72 18 литровые, т.е. меньшие по объёму, именно они стояли на самых ранних М-72 и позже на М-52-61.
Seega on tegu siis varjase M 72 paagiga. St.Et on olemas kolme erinevat tyypi paake.