Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Küsimus selline,et kunatuttav kavatseb minna oma X aastat seisnud veoautoga GAZ 5201 TÜV teostama. Aga on kellegil kogemusi,mida seal kontrollitakse? Pidur,tuled,viled ja roolilõtkud on elementaarne aga mis veel?
Auto ise on 1981.a ja kas peavad olema nüüd ka plastik peeglid ja E kirjaga tagatuled? Kuna auto juba 30.a vana,siis ilmselt mõned nõuded leebemad kui analoogsel masinal aastast 1990?
Kuna endal on null kogemust selles vallas(vähemalt,mis veoautot puudutab),siis loodan teadjate kaasfoorumlaste peale selles osas.
Postitused: 5,319
Teemad: 74
Liitus: Oct 2011
Maine:
134
Võivad olla küljes tehasest
paigaldatud tuled, E märgistusega lullasid ei saa sellelt masinalt nõuda kuna see oleks juba omalgatuslik ümbeehitamine :
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Aga kuidas on lood CO % ?
Postitused: 2,175
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
16-11-2013, 19:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2013, 20:00 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
16-11-2013, 23:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-11-2013, 23:54 PM ja muutjaks oli
kopraonu.)
Paljuski mõjutab TÜV ka see,milline sinu masin välja näeb. Roostes raami ja mädade kabiinitaladega ja vedelikest tilkuv auto äratab juba kahtlust.
Momendil on küsimus selles,et kas peavad olema ka külgmised helkurid ja taga kastil helkurribad? Kuigi eeskirjade järgi laieneb see 1986.a ja hiljem toodetutele, seega 1981.a veokil ei peaks neid olema?
Sama asi ka tagumise kaitserauaga.
Lootsin,et sõna võtavad need,kes ka reaalselt käinud mõne GAZ veokaga ülevaatlusel ja neid peaks siin foorumis rohkem kui 1 inimene olema.
Postitused: 2,175
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
17-11-2013, 02:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2013, 02:46 AM ja muutjaks oli
h2rra.)
Ärge unustage ka seda, et kui kontrollitakse mõõteriistadega, siis peavad need olema kontrollitud ka vastava ameti poolt. Kui mõõdetakse joonlauaga, siis peab sellel olema ka kleebis-märge mõõte täpsuse kehtivuse kohta.... Kes on vanuselt vanemad, need mäletavad koolis joonlaudu, mis olid puust... Talvel niiskust rohkem ...ja millimeeter oli natike pikem
Kindlasti tehke enesele selgeks 2 mõistet
1. Taatlemine
2. Kalibreerimine
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 310
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Külgmised kollased helkurid peavad olema kui auto on 6m või pikem. Kui pikk teh.passi järgi see 52 on?[/align]
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 2,175
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
[
Taga peab olema allasõidutõke!
[/quote]Tagumist allasõidutõket ei nõuta. kui see segab töö tegemist.
Näiteks kallurid
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 4,510
Teemad: 37
Liitus: Sep 2009
Maine:
54
Mingi 8 aastat tagasi käisin ühe 52-ga ülevaatusel. Mäletan kahte nõuet: rehvide tähistusega oli probleeme ja porikaitsekummid pidid olema teatud kõrgusega maast mõõdetuna ja suhtes kaugusega ratta tsentrist. Et mida kaugemal tsentrist, seda kõrgemal võis olla. Ja rehvidel vist miski euro tähistus.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Postitused: 5,368
Teemad: 261
Liitus: Apr 2010
Maine:
75
Praegu on veel veneaegseid kumme saada aga kas venes üldse tehakse uusi 51,52 kumme ja mis need maksta võiksid. Mingi aeg oli isegi juttu sellest,et üle 10 a. vanuste kummidega ei tohi sõita aga õnneks see jabur asi ei läinud läbi. Hetkeseisu aga ei tea,et kui karmilt kumme ülevaatuspunktis uuritakse.
Postitused: 4,778
Teemad: 70
Liitus: Aug 2009
Maine:
24
Kõik need vidinad mis tehases paigaldatud peavad küljes olema ja ka töötama,kui auto tehasekompleksuses maanteel liigeldes pole siis võimalus saada erakorraline ja täiesti tühiste asjadega.Minu jaoks tagatuledes(vanemad autod )on hõõgniidiga pirnid juba ajalugu,sisse kõik led torupirnid sellised nagu haagise ääretuledes,kõik tinutatud ühendused ja ei mingit muret,et kas põleb või mitte.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Niipalju kui mul on asja õnnestunud uurida,siis kitsaid rehve enam ei toodeta ja kui tahad E-kirjaga rehvi siis pead võtma 53 omad.
Postitused: 145
Teemad: 0
Liitus: Nov 2012
Maine:
1
küljepealsed kollased tuled peavad olema 01.01.1994 alates kasutusele võetud sõidukitel,vanematel võivad olla aga helkurid peavad olema
Postitused: 1,196
Teemad: 24
Liitus: Aug 2011
Maine:
28
Minu 1958a. Gaz 51 on igal aastal alates 1994 (umbes-täpselt vist?) aastast ülevaatusel käinud ja vastavalt seadusemuudatustele lisasid saanud. Mõned seadused võivad olla lisade kohta on küll juba uuesti muutunud, kuid hetke komplektsus on selline:
Tuled nõukogude aegsed, ilma E-märgiseta. Tagumised suunatuled küll kollased, kuid samast ajastust. Tõenäoliselt aktsepteeritaks ka ainult kahte punast suuna-piduri ja ääretule kombinatsiooniga tuledeskeemi, sest tehasest/kap remondist väljus ka selliseid. Tagumine allasõidutõke on olemas, külgmisi ei pea olema ja keegi ei ole kunagi küsinud kah. Rehvide kohta pole keegi kunagi etteheiteid teinud, kuigi nad on kindlasti vanemad, kui tohiks. Muster on olemas ja suuri mõrasid ei ole. Seda mõõtu (220-508) rehve toodetakse ja müüakse ka praegu, aga pole veel tarvidust osta olnud. Inimesed on 51-e nähes ise pakkunud omale mustadeks päevadeks varutud rehve, isegi täiesti "uusi", kuigi vanuse poolest vanu. Ju siis on ülevaatajad trehvanud asja mõistusega võtvad inimesed. Mitmedki on laia naeratusega teatanud, et nende töömehe karjäär algas samasuguse masinaga ja muheledes ülevaatuse läbi viinud. Imestavad veel, et kuidas sinna kabiini vanasti nii lahedalt ära mahtus? Ärge unustage kodanikud, et varematel aegadel mahtus veomasina kabiini vabalt ära kolm meest, pudel viina, moonakotid ja akordion.
Komplektsusesse kuulub loomulikult veel kahekilone tulekustuti, tõkiskingad, ohukolmnurk ja esmaabi pakk. Seda viimast võib vaidlusaluseks lugeda, kuid minul on ta olemas, on siis ta kohustuslik või mitte, minul on ta omast vabast valikust. On tarvis ka läinud, nii, et ei kahetse. Lisaks tagaportel piiratud kiiruse märk (70), kaks kollast helkurit kummalgi küljel, punased helkurid taga ja valged ees. Vist kõik. Ei ole ju keeruline. Minule rõõmuks - gaase nii vanal masinal ülevaatusel ei mõõdeta.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Postitused: 575
Teemad: 46
Liitus: Oct 2002
Maine:
3
Antagu mulle nüüd andeks, kui veoautodele mingised erilised nõuded kehtivad aga selles vanuses ükskõik-mis-muu sõiduk peab vastama komplektsusele, mis tal oli tehasest välja sõites. Mitte üks ülevaataja pole kobisenud näiteks minu Gaz69 osas ning nõudnud turvavöösid, kollaseid suunatulesid, helkureid, külgmisi tahavaatepeegleid jms. Polnud neid vabrikust välja sõites, ei pea neid olema ka täna. Nii lihtne see ongi!