Tere.
Suured tänud "eristaatuse" eest.
Mina, Hervin, eelmisel aastal IZ 49 nr 84 olen sel aastal järgmises tiimis:
Marek Põder Niva 95 aasta.
Sellel aastal oleme sellise masinaga.
Mihkel siin lubas see aasta oma autole võtta punti küll aga igaks juhuks uurin maad kas oleks lootust osalema saada ka enda pilliga... Ilmselt mitte enam see aasta aga ehk järgmisel? Erilisus pidi argumenteeritud olema seega Eesti registris 1 tk see siis hea poole pealt, halvem et väljalase 89 aasta kõigest ehk suht noorekene veel... Mark Honda Civic luukpära ja erilisus ainuke Eesti registris olev 4 veoline DOHC üldse.
Ning loodame, et antud auto rallile lubatakse.
Kuna tegu on legendaarse autoga millega sõitis Sainz enne, kui ta kuulsaks sai.
Üritame seda kuulsat autot mõningal määral jäljendada, aga täielikult keeldume, kuna vähemalt mingi osa peab seda pervesset violetset jääma alles. Muidu pole piisavalt rõve.
PS kui kellelgi on üle Fiat Panda 141 5k käigukasti või sünkronisaatorieid, võib julgelt ühendust võtta.
I'd offer you moral support but i have questionable morality
Ullivilli, et Sainzi sõidetud Seat reg.numbriga M*7537*DX on kuulsust kogunud ja kollektsioonimudelautoks muutunud numbri all 17 Rallye Talavera, siis Teie elu kergendamiseks saate sama numbri kui tahate?
Aga et originaal-Panda ON üks sigalahe tegelane (ning mikroautod on kuidagi popiks muutumas, mis on ju lahe!), siis üks punane on ka (olnud?) saadaval 400 eurorublaga. Kas alles, peate küsima.
Offtopikuna, kuid siiski... Muutusin kadedaks ja hankisin endale ka siukse ägeda Marbella. Panime siis jutuks olnud elajad samasse garaaži ja tegime veerandist eesti Marbelladest pilti.
(17-12-2013, 11:38 AM)ullivilli Kirjutas: On üsna kindel, millega tuleme:
Kerge OT: Aga olen nåinud mitud Seati kahte musta, kahte valget ja nyyd koos selle viimase pildiga kahte lillat . Pandasid ka samaoodi, kuid nendele vårvidele lisaks kahte sinist ja yhte beezi. Itaalias on neid isendeid hulgim myygil, tavaline hind Pandal on 1000 Eesti Uut Rubla http://veicoli.autoscout24.it/?atype=C&make=28&model=1746&mmvmk0=28&mmvmd0=1746&mmvco=1&fuel=B&fregfrom=1980&fregto=2003&pricefrom=1000&cy=I&zipc=I&zipr=200&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=1&event=addB||firstreg kas see on palju vöi våhe sellise isendi eest ei oska mina hinnangut anda.
(25-12-2013, 13:52 PM)miniest Kirjutas: Kerge OT: Aga olen nåinud mitud Seati kahte musta, kahte valget ja nyyd koos selle viimase pildiga kahte lillat . Pandasid ka samaoodi, kuid nendele vårvidele lisaks kahte sinist ja yhte beezi. Itaalias on neid isendeid hulgim myygil, tavaline hind Pandal on 1000 Eesti Uut Rubla http://veicoli.autoscout24.it/?atype=C&make=28&model=1746&mmvmk0=28&mmvmd0=1746&mmvco=1&fuel=B&fregfrom=1980&fregto=2003&pricefrom=1000&cy=I&zipc=I&zipr=200&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=1&event=addB||firstreg kas see on palju vöi våhe sellise isendi eest ei oska mina hinnangut anda.
Siin rõhutaks, et Pandade puudust kindlasti maailmas ei ole.
Kuid Marbella on veel värdjam, kuna pidi olema kasutajale veel odavam ja kuna Seat tegi autot "Paremaks" siis päris kõik Panda jupid ei istu.
Tänapäeva € rubladesse ümber arvutatuna peaks Marbella maksma uuena 5000€. Eestis odavaim uus auto praegu on Dacia Sondera vms ca8000€
Hinda: 1k on üheveolise eest üsna palju. Samas 99a auto kohta nagu ei oleks ka.
Keskmiselt 1,5k on neliveoline väljamaal.
I'd offer you moral support but i have questionable morality
(25-12-2013, 13:52 PM)miniest Kirjutas: Kerge OT: Aga olen nåinud mitud Seati kahte musta, kahte valget ja nyyd koos selle viimase pildiga kahte lillat . Pandasid ka samaoodi, kuid nendele vårvidele lisaks kahte sinist ja yhte beezi. Itaalias on neid isendeid hulgim myygil, tavaline hind Pandal on 1000 Eesti Uut Rubla http://veicoli.autoscout24.it/?atype=C&make=28&model=1746&mmvmk0=28&mmvmd0=1746&mmvco=1&fuel=B&fregfrom=1980&fregto=2003&pricefrom=1000&cy=I&zipc=I&zipr=200&ustate=N,U&sort=price&results=20&page=1&event=addB||firstreg kas see on palju vöi våhe sellise isendi eest ei oska mina hinnangut anda.
Siin rõhutaks, et Pandade puudust kindlasti maailmas ei ole.
Kuid Marbella on veel värdjam, kuna pidi olema kasutajale veel odavam ja kuna Seat tegi autot "Paremaks" siis päris kõik Panda jupid ei istu.
Tänapäeva € rubladesse ümber arvutatuna peaks Marbella maksma uuena 5000€. Eestis odavaim uus auto praegu on Dacia Sondera vms ca8000€
Hinda: 1k on üheveolise eest üsna palju. Samas 99a auto kohta nagu ei oleks ka.
Keskmiselt 1,5k on neliveoline väljamaal.
Juhuu sai otsitud eelmise taveralli jaoks 4x4 korraliku pandat, et sSainzi algusaastaid meenutada.... no oleme vaesesed aga oleme ausad siis koos toomisega hind 4k euri.... seega ei ole odav..JoppenPuhh selleraha eest oleks saanud mitu muud autot ja viffentossid ka tasuta...
(Seda postitust muudeti viimati: 20-01-2014, 17:05 PM ja muutjaks oli Shander.)
Vabandused kohe ette ära, et regan ära hilinemisega ja siis nüüd ütlen ära aga EAL rahvaralli komitee ei suutnud juhendeid välja panna õigeaegselt ja nüüd viimasel hetkel rahvarallide kalender muutus ja selle hooaja esimene RR on täpselt talveralliga ühel päeval. Seetöttu pean sel aastal kahjuks Talverallist loobuma. Vabandused segaduste pärast.
Vabandused, et nii hilja a teen ikkagi proovi.
1. Sander Ilves
2. Lada 21063
3. 1979(1989 "Moodne")
4. Turist (väga sportlike kalduvustega)
5. 4
6. 82
pildil S.Ilves ja S.Nõmme Su RR 2013 hooaja 3 koht.
PS. Selgituseks tuleks ära mainida, et kahjuks ennem ei olnud võimalik jah sõna öelda, aga nüüdseks on selgunud, et antud kuupäävad on vabad ja võiks talverallit sõita jälle. Äkki talveralli sport klassis kunagi edukalt esinenud ladale antakse andeks. Kui siiski kohad on täis ja me sisse ei mahu siis ma täiesti mõistan ja järgmine aasta proovin uuesti. Edu Priit ja co. le korraldamisel.