30-12-2013, 09:26 AM
Orginaal tuled. Selline küsimus veel kas kellegil on tartu lähistel vedelemas üks korras orginaal latern?
(30-12-2013, 00:41 AM)ukfmx Kirjutas: Selline küsimus et kas 40ne orginaal genekas suudab valgustada 6-8 tuld+märgutuled?
(01-01-2014, 10:58 AM)ukfmx Kirjutas: pilti oleks panna siia? kuhu kinnitatud jne.[/align]
(01-01-2014, 20:25 PM)viplala Kirjutas: Soovitan arvestada summaga 1000€. Kui jääb üle, on hästi, kui aga arvestad 500'ga ja tuleb puudu, ei ole nii meeldiv. 1000 juures saad rahulikult toimetada, mitte küll laristada ja tervet uut mootorit osta, kuid nn. vabalt võtta. 500 on selline tihke summa, kus võib juhtuda, et pead mõned vanad jupid sisse tagasi toppima.
(01-01-2014, 22:08 PM)ukfmx Kirjutas: olen proovinud kuid kas on ka muid lahendusi?
(01-01-2014, 22:12 PM)viplala Kirjutas: Hülsid vahetatakse alati koos kolbidega, seda enam, et neid minu teada ei müüdagi eraldi.
Kui vänt ikka kolmandasse mõõtu vaja ajada juba, siis muutub kahtlaseks ka vända pind, mille pindkarastuse varu võib otsas olla, ja millest näpu ega keelega, eriti aru enam ei saa. Hülss koos kolviga oli vist 47 euri. Millist kokkuhoidu siit saaks, kui jätaks vanad kolvid?
Vända kaela lihv maksab mingi 20euri. 4 kepsu+raamid, teeb sama hinna välja mis uus vänt + jooksmine ja sebimine. Kus see asja mõte seisneb? Uus vänt on täna 180 euri midagi.
Sama teema on õlipumbaga. Mille järgi sa tead, et ta ka järgmised 5aastat vastu peab, kui õlisurve oli nagunii juba langenud.
Milliseid vanu juppe seal veel siis kasutada? Tihendeid, simmereid, filtreid õli? Hammakad kui terved on, lähevad tagasi. Kaaned samuti. Võib juhtuda, et ka kaaned peaks välja vahetama (nagu minu teemas tegelikult).
(02-01-2014, 17:35 PM)ukfmx Kirjutas: Kuidas teil piduri pedaal liigub? raskelt, kergelt, sujuvalt? pidurdab ikka korralikult?