Mootorsaag - hooldus ja remont ning turg
#1

Teeks ühe kokkuvõtliku teema:
alustan ise siis seda uut teemat.
Sain ühe Jonsered 2054 (vist?) ja see mis pildimaterjal nüüd näitab, oleks kohustuslik kuklalask selle sae endisele omanikule.
alustame algusest: [Pilt: large_28523817_jAyM.jpg]
aga nüüd siis see: [Pilt: large_28525093_GXIQ.jpg] ja see: [Pilt: large_28524959_cZj1.jpg]
millega seda viimast lappida? Saag muidu on oki doki kui ainult jh
Lisaks veel see auk!!! [Pilt: large_28525097_XE8X.jpg]
Uut karterit osta veel ei tahaks, kuigi see võib möödapääsmatuks muutuda.

Veel pole maha löödud
Vasta
#2

Aga võibolla oleks tark panna kuulutus soovi, ehk keegi annab ära väikese raha eest kokkujooksnud ja muidu pekkis sae korraliku karteriga? Uuri mõnelt saagidega tegelevalt isikult mille karterid sellele sobivad, vahest on mitmetel erinevatel mudelitel sama karter.
Vasta
#3

No nii,saidki kõik vanad hädad kaela ja vist vabatahtlikult.....
Tundub,et raske elu olnud sael. Kas eelmine peremees on keemik olnud või on meie kliima juba nii räige. Aga eks on ju ka näha,et eelmine peremees on üritanud epoga auke lappida.
Pean Sulle tunnistama,et minu hea sõber näitas oma plastikust anumat,mille sees oli bensiin ja selle sees vasktoru. Vasktoru oli läinud roheliseks.........seega ei ole tegu enam bensiiniga vaid lausa happega! Kahtlustan,et vanasti selline asi poleks võimalik olnud,kuna kraam mida müüdi tanklas,oli kvaliteetsem.....Big Grin
No ma arvan seda,et kui viitsid möllata,võiksid siis puhastada kõik pinnad ja proovida ka epoga lappida....... kui saad pinnad puhtaks,jääb ka külge. Millalgi sai isegi marlit sisse topitud,et asi ilusam saaks... Aga hakka siis ka vaikselt laia silmaringiga ümberringi vaatama,et kust saaks uusi kartereid. Teistel võib mõni muu jupp sael läbi minna ja üle mitme sae saab ka hea sae kokku. Ise olen siin neid saage ristand küll ühe,küll teisega. Osad jupid on ju ka internatsionaalsed......
Vasta
#4

Big Grin terve puhvaika sai ümbert ära lammutatud!!!! Vaatan ega ma karteri vahetusest ei pääse. Sitast saia ei tee... kuigi on paar mõtet.[/align]

(06-01-2014, 20:19 PM)maisalup Kirjutas:  Aga võibolla oleks tark panna kuulutus soovi, ehk keegi annab ära väikese raha eest kokkujooksnud ja muidu pekkis sae korraliku karteriga? Uuri mõnelt saagidega tegelevalt isikult mille karterid sellele sobivad, vahest on mitmetel erinevatel mudelitel sama karter.
Tänud soovitamast!!!!
kuulutus üleval.

Veel pole maha löödud
Vasta
#5

Kas 2041 korpuse jupid ei istu sulle? Viimase ostsin kunagi varuosadeks. Mul oli vaja Husqvarna 40 jaoks süütemängu. Kuna Jonsered 2041 on selle analoog, siis oli odavam osta komplektne poolpidune saag töökorras süütemänguga kui süütemäng eraldi.

[Pilt: 11802430754_48fd42a603_o.jpg]
Vasta
#6

Romka'le!!!! Mul on kah see 2041 olemas ja uurisin veidi seda aga silindri poldid nagu ei istunud. See 2054 on alumiiniumsulamist (vist)
2041 on ju plast. Ega muidu teada vist ei saa kui molekulideks ei kisu. Kuigi interneeduses pole ma veel kolanud.....Toungue

Veel pole maha löödud
Vasta
#7

2054 ja 2055 jonseredil sama karter, töömahu järgi peaks olema sama saag mis husqvarna 55
Vasta
#8

Mnjaa!!! Ei sobi sest seal on erinevusi!!!! Mis seal ikka ootame. Nuhkisin hinna ka välja mingi 25 USD ehk bla bla 22 eura on vähekasutatud. Võtan juba selle.
Muidu 2041 osi mul on.

No mul on vana võsakas mis on koostatud Jonseredi Partneri ja HQ osadest. Sisuliselt üks asutus, nüüd on MC Culloch ka seal pundis.,

Veel pole maha löödud
Vasta
#9

25€ karteri eest pluss lisaks kõik muud kuluvosad selleks et seda saagi üldse metsa kaasa tasuks võtta.

Tutika Sthil 170-e saab paremast poest 150-160€ eest... Viska see vana kolakas nii kaugele võssa kui vähe jaksad...


Kaalub raibe jube palju, kõik on lõpuni ära kulunud, lehed-tähikud, sidur, mootor jne... lähed metsa ja hakkab jant pihta, küll ei lähe käima, küll ei jää seisma.

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#10

Austatud Mlsluik. Keegi lollpea on siia juba sitaks raha matnud. sidur kolvi värk otsatihendid jne on uued ainult see paakide värk on mäda. No nii loll ma ka poleks kui ma seda 0-st üles ehitama hakkaks. Oma 16 aastat metsatööd on selja taga eks see annab ka miski ette kujutuse Big Grin

asoo miks nii kallilt Stihl Ms 170 sain 140ga

Veel pole maha löödud
Vasta
#11

(06-01-2014, 21:19 PM)mlsluik Kirjutas:  25€ karteri eest pluss lisaks kõik muud kuluvosad selleks et seda saagi üldse metsa kaasa tasuks võtta.

Tutika Sthil 170-e saab paremast poest 150-160€ eest... Viska see vana kolakas nii kaugele võssa kui vähe jaksad...


Kaalub raibe jube palju, kõik on lõpuni ära kulunud, lehed-tähikud, sidur, mootor jne... lähed metsa ja hakkab jant pihta, küll ei lähe käima, küll ei jää seisma.

Kõige muuga nõustun 100 protsendiliselt, küll aga see, et bensiini mootor seisma ei jää... Big Grin

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta
#12

(06-01-2014, 23:07 PM)phyl Kirjutas:  
(06-01-2014, 21:19 PM)mlsluik Kirjutas:  25€ karteri eest pluss lisaks kõik muud kuluvosad selleks et seda saagi üldse metsa kaasa tasuks võtta.

Tutika Sthil 170-e saab paremast poest 150-160€ eest... Viska see vana kolakas nii kaugele võssa kui vähe jaksad...


Kaalub raibe jube palju, kõik on lõpuni ära kulunud, lehed-tähikud, sidur, mootor jne... lähed metsa ja hakkab jant pihta, küll ei lähe käima, küll ei jää seisma.

Kõige muuga nõustun 100 protsendiliselt, küll aga see, et bensiini mootor seisma ei jää... Big Grin

Ära nüüd aja ullu. Rohkem kui ühe bensiini mootoriga autol seda näinud ja kuulnud kuidas süüde väljas diisli moodi laginal käib.
Planeta Sport tegi veel sedasi, et sõitis igas asendis ilusti ja kõik oli hea kuni miski kuri vaim sisse puges ja lõhkuma läks. Ei aidanud piibu maha kakkumine ka mitte. Käiguga pidurdamine ei tulnud ka kõne alla sest kui see juhtus, siis keti juppe lendas ja pold nagu enam kasu käigutamisest. Miks ta nii käitus ei tea päris täpselt siiani. Juhtus seda vast 4-5 korda.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta
#13

Hõõgsüüde selle asja nimi.
Aitab bensu lõppemine.

loll on loll olla.
Vasta
#14

Annaks ehk neid kartereid lappida nende AL pulgakestega? Noh, see varras ja gaasilambi (meenutage ise nimi)...
Vasta
#15

(06-01-2014, 21:28 PM)JaakH Kirjutas:  Austatud Mlsluik. Keegi lollpea on siia juba sitaks raha matnud. sidur kolvi värk otsatihendid jne on uued ainult see paakide värk on mäda. No nii loll ma ka poleks kui ma seda 0-st üles ehitama hakkaks. Oma 16 aastat metsatööd on selja taga eks see annab ka miski ette kujutuse Big Grin

asoo miks nii kallilt Stihl Ms 170 sain 140ga

Siis vähe teine lugu... aga ikkagi. Toungue

Sthil 170 letihind tavaliselt ca 170-180, kätte saab 150-160 -olenevalt päevast.. Kus veel odavamalt neid jagatakse Wink


Esimene isiklik saag oli mul Taiga, see kuramus küll vahest seisma ei jäänud... Wink

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta
#16

Mul on üks Jonsered 2036 varuosadeks. Süütemängu on mul endal vaja aga kui midagi muud vajalikku sealt saelt peaks sulle sobima siis anna teada.
Vasta
#17

Kuna teema pealkiri on vähe üldisem, siis kasutan juhust ja küsin, et kuidas saagide ketiõlitus tavaliselt/üldiselt töötab - kas lihtsalt pealevooluga, on seal mingi klapp ees, et lihtsalt seistes tühjaks ei jookseks, või ajab miski seda õli edasi ?

Ehk mida teha, kui õli üldse peale ei jookse, kas täielikult lahti võtta ja loota puhastamisele, või on oodatavasti mingeid jubinaid vahetada ?
Saag Husqvarna 141
Vasta
#18

Tal ikka pump on. Tigu vända küljes ajab ringi.....

loll on loll olla.
Vasta
#19

Ma pole pumbata õlitust kohanud. Kuulnud säärastest olen.

Küll on õlikanalid aga üsna kitsad ja ummistumine kerge juhtuma. Samuti ei meeldi pumbale õlita töötamine: ehk tühja paagi või ummistunud pealevoolu korral rikneb kergesti.
Vasta
#20

(13-01-2014, 12:35 PM)v6sa Kirjutas:  Küll on õlikanalid aga üsna kitsad ja ummistumine kerge juhtuma.
Jutt jummala õige. Olen sellega vitsa saanud küll ja küll. Uurimist tasub alustada õlipaagist. Sinna sisse kipub ikka puru sattuma ja paagi põhjas olev svamm ei ole jämefiltrina alati oma ülesannete kõrgusel. Piisab pisikesest purust õlipaagi voolikututsis ja ongi asi viimasega riimuvas sõnas. Wink Võid ju pumba poolt vooliku lahti võtta ja läbi puhuda - kõik korras. Paned kokku ja proovid - toimib. Hakkad lõikama - jälle ei tule peale, sest vahepeal rändamas käinud puru leiab jälle tee sinna kuhu ta ennegi kinni jäi. Aitab ainult õljumisüsteemi täielik mahavõtmine ja puhastamine, vähemalt minu saenüssakal on küll nii.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne