juba minu vana-vanaema teadis, et põka on punane ja traktor on sinine (neil oli külas olnud Fordson Eesti ajal ja haakeriistad olid eri taludel ostetud).
(05-10-2013, 23:51 PM)E303 Kirjutas: siin üks mtz prototüüpe mis masstootmisse ei jõudnudki on nüüd venemaal muuseumis. Huvitav on see et sellel masinal on peal õhkjahutusega mootor nagu T-40 .
Neid toodeti Lipetski traktoritehases.Sarnaneb samas tehases toodetud traktorile LTZ 155.
Arvatavasti olid katse eksemplarid. Infot igatahes nende kohta ei leidnud.
(09-01-2014, 19:19 PM)Rapsijuurikas Kirjutas: Tagumised lapakad on erinevate mõõtudega.
Aga millisele mudelile sa siis otsid. Minuteada on kahte mõõtu väikse ja suurekabiiniga mtzi tagumised porilapakad. Omaloomingu mõõte vaevalt sa vajad või hiina järeltoote omasid.
Kusjuures kas keegi eestlastest omab ka mtz 912 mudelit?
Kabiini pole vaja. Värskes õhus töötades ei tohi olla takistusi...
(Seda postitust muudeti viimati: 09-01-2014, 23:53 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Neid porilapatseid võib ükskõik missugusest kummi taolisest asjast teha. Kas pikema või lühema oma valik. Omal ajal oli kombeks panna peaaegu maani ulatuvat porilapatsid.
(09-01-2014, 23:47 PM)deeremees Kirjutas: Neid porilapatseid võib ükskõik missugusest kummi taolisest asjast teha. Kas pikema või lühema oma valik. Omal ajal oli kombeks panna peaaegu maani ulatuvat porilapatsid.
Ei ole tähendanud porilapatsite puhul küll mingit efekti, endal üks puudu, kuid pole ühelgi pinnasel porijutti üle kabiini visanud. Kui te neid porilapatseid sinna juba panete, siis tehke ka lapatsile tugi alla. Muidu varsti tagurdades on need rattakoopas, eriti maani(?) ulatuva variandi puhul, ja lõpuks puruks.
Võrdlesin neid ringi sees olevaidteistega aga ei saa aru mida just nendel isenditel tähele panna...
Kodanik deerimees ei ole lihtsalt exporti minevate "parema klassi" masinatega kursis.
Vihje arvatavasti sellele, et masinal teistsugune kapott, teistvärvi veljed ja veljeraskused.
Arvestades, et pilt aastast 1982 siis sügaval nõuka ajal keerati neid masinaid igasuguse kooslusega kokku. Terve nõukogude liit ju tahtis mtz traktoreid saada (siniseid) ja siis teise liini peal jooksnud export masinad (punased) said need varuosad külge, mis konkreetses riigis vajalikud olid.
On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Võrdlesin neid ringi sees olevaidteistega aga ei saa aru mida just nendel isenditel tähele panna...
Kodanik deerimees ei ole lihtsalt exporti minevate "parema klassi" masinatega kursis.
Vihje arvatavasti sellele, et masinal teistsugune kapott, teistvärvi veljed ja veljeraskused.
Arvestades, et pilt aastast 1982 siis sügaval nõuka ajal keerati neid masinaid igasuguse kooslusega kokku. Terve nõukogude liit ju tahtis mtz traktoreid saada (siniseid) ja siis teise liini peal jooksnud export masinad (punased) said need varuosad külge, mis konkreetses riigis vajalikud olid.
(Seda postitust muudeti viimati: 16-01-2014, 13:27 PM ja muutjaks oli deeremees.)
Mis asi teeb sellel Belarus 952.3 sellist heli kui käiku vahetad. Olen seda ka varem tähele pannud mtz 1025-el, aga tal on seda kuulda väga vaikselt. Kas siis sünkronisaatorid käigukastis.
ei saanud hästi aru, aga mingi aimatava ebakõla järgi arvaks, et sidur ei jookse paraleelselt hoorattaga, raam paindub läbi või mingid poldid lahti( ma kulnud 82 sarnast häält tegemas kunnkopaga hunnikut rünnates kui sidurikoda oli lahti vahekasti küljest).