24-12-2013, 17:44 PM
Tuletage meelde,MTZ 2,MTZ 5 ei olnud sinised olid ikka selle GF krundi karva punakad,ajalugu ka vaja mõletada kassipoju.
(05-10-2013, 23:51 PM)E303 Kirjutas: siin üks mtz prototüüpe mis masstootmisse ei jõudnudki on nüüd venemaal muuseumis. Huvitav on see et sellel masinal on peal õhkjahutusega mootor nagu T-40 .
(09-01-2014, 19:19 PM)Rapsijuurikas Kirjutas: Tagumised lapakad on erinevate mõõtudega.

(09-01-2014, 23:47 PM)deeremees Kirjutas: Neid porilapatseid võib ükskõik missugusest kummi taolisest asjast teha. Kas pikema või lühema oma valik. Omal ajal oli kombeks panna peaaegu maani ulatuvat porilapatsid.
(15-01-2014, 19:17 PM)raivo45 Kirjutas:(15-01-2014, 18:41 PM)deeremees Kirjutas: Huvitav tähelepanek.
Võrdlesin neid ringi sees olevaidteistega aga ei saa aru mida just nendel isenditel tähele panna...
(15-01-2014, 19:22 PM)unimüts Kirjutas:Täpselt nii(15-01-2014, 19:17 PM)raivo45 Kirjutas:(15-01-2014, 18:41 PM)deeremees Kirjutas: Huvitav tähelepanek.
Võrdlesin neid ringi sees olevaidteistega aga ei saa aru mida just nendel isenditel tähele panna...
Kodanik deerimees ei ole lihtsalt exporti minevate "parema klassi" masinatega kursis.
Vihje arvatavasti sellele, et masinal teistsugune kapott, teistvärvi veljed ja veljeraskused.
Arvestades, et pilt aastast 1982 siis sügaval nõuka ajal keerati neid masinaid igasuguse kooslusega kokku. Terve nõukogude liit ju tahtis mtz traktoreid saada (siniseid) ja siis teise liini peal jooksnud export masinad (punased) said need varuosad külge, mis konkreetses riigis vajalikud olid.
