29-12-2012, 22:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2014, 23:32 PM ja muutjaks oli twist.)
Mõtlesin panna siia üles ühe ajaviiteprojekti, millega viimasel ajal tegelenud olen. Ei tea, kas libelink juba youngtimeri kirjesse läheb, aga otsustasin ikka siia foorumisse teema teha.
Tegemist veel enne Berliini müüri langemist valminud autoga(väga napilt), seega ei tohiks veel idasakslaste laiskasid töökäsi selle auto vastu puutunud olla.
Infot natuke:
Kereks on 1982 debüteerinud maailma väikseima õhutakistusteguriga seeriaauto facelift-variant.
Mootoriks suurema piimapaki suurune kaudpritsega viiesilindriline turboga ülelaetud diiselmootor.
Märkimisväärne lisavarustus autol puudub.
Pildil kõrvuti peres 14 aastat olnud atmosfäär-ülelaadimisega "karelink" sigariga. Olgu mainitud, et viimase läbisõit on juba üle 700000km ja kere on ikka paremas seisukorras, kui odomeetri järgi 320000km sõitnud uuemal mudelil.
Näiteks ei ole vanal mudelil rattakoopas selliseid tühimikke:
Lappimiseks pidin doonorauto küljest lõikama pisikese tüki, mis vajas ka natuke lappimist. Aga keevitamine on tore
Võrdluseks, kui palju materjali oli aja jooksul auto küljest haihtunud:
Natuke lõigata:
Natuke keevitada:
Pintsliga krunti:
Ja peaks hea olema. Sinna selga muidugi täitekrunt-pahtel-täitekrunt, koopa sisse krunt-kerehermeetik-korrosioonikaitse-kivikaitse.
Jätkub...
Teine suur detail oli tagumine põll. Sel aastal juba teine sigar, millel tagumist põlle vahetan.
Krunt ka ikka:
Igav ei olnud ka pärast esiklaasi eemaldamist avastada, mis kingituse eelmine omanik oli sinna jätnud.
Keevitatud ja Buvanoli-kuur tehtud, oli aeg sinnagi happekrunt peale pintseldada.
Hoian ka edasise tegevusega foorumlasi kursis.
Tegemist veel enne Berliini müüri langemist valminud autoga(väga napilt), seega ei tohiks veel idasakslaste laiskasid töökäsi selle auto vastu puutunud olla.
Infot natuke:
Kereks on 1982 debüteerinud maailma väikseima õhutakistusteguriga seeriaauto facelift-variant.
Mootoriks suurema piimapaki suurune kaudpritsega viiesilindriline turboga ülelaetud diiselmootor.
Märkimisväärne lisavarustus autol puudub.
Pildil kõrvuti peres 14 aastat olnud atmosfäär-ülelaadimisega "karelink" sigariga. Olgu mainitud, et viimase läbisõit on juba üle 700000km ja kere on ikka paremas seisukorras, kui odomeetri järgi 320000km sõitnud uuemal mudelil.
Näiteks ei ole vanal mudelil rattakoopas selliseid tühimikke:
Lappimiseks pidin doonorauto küljest lõikama pisikese tüki, mis vajas ka natuke lappimist. Aga keevitamine on tore
Võrdluseks, kui palju materjali oli aja jooksul auto küljest haihtunud:
Natuke lõigata:
Natuke keevitada:
Pintsliga krunti:
Ja peaks hea olema. Sinna selga muidugi täitekrunt-pahtel-täitekrunt, koopa sisse krunt-kerehermeetik-korrosioonikaitse-kivikaitse.
Jätkub...
Teine suur detail oli tagumine põll. Sel aastal juba teine sigar, millel tagumist põlle vahetan.
Krunt ka ikka:
Igav ei olnud ka pärast esiklaasi eemaldamist avastada, mis kingituse eelmine omanik oli sinna jätnud.
Keevitatud ja Buvanoli-kuur tehtud, oli aeg sinnagi happekrunt peale pintseldada.
Hoian ka edasise tegevusega foorumlasi kursis.