09-02-2004, 15:42 PM
Lada ja supercharger/kompressor
09-02-2004, 15:52 PM
Mille kompressor see on?
Dad.
Dad.
09-02-2004, 17:58 PM
Maa põle nüid hirmus kogenud mootoriehitaja aga teoreetiliselt peaks ju rihmaga kompressor toimima tibake paremini (kiiremini, äkilisemalt) kui turbo. Või mis:??? Peaks ju ära jääma turbo nn. \"reageerimisaeg\"või vähemalt osa sellest.
loll on loll olla.
09-02-2004, 20:20 PM
Kompressor annab ühtlasemalt matsu, aga kõrgete põõretega jääb turbole alla. Kui on tegemist suurte põõretega, siis turbo ruulib, samas kui on suur turbo, siis kipub ka \"viive\" tekkima, ennem kui lajatab. 
Olen kuulnud, et pannakse vahel harva isegi nii kompressor kui turbo...

Olen kuulnud, et pannakse vahel harva isegi nii kompressor kui turbo...
09-02-2004, 23:59 PM
No siis on ikka kuradima jänkidel õigus. SUURT mootorit ei asenda miski. Rahuliku meelega kui olen, kõrged tuurid käivad vägisi närvidele:lol
Terv. Ivar
edit: kauneim sõiduelamus ise roolis olles, on olnud 68a. \"Chrysler 300\". Algupärase 440´cid mootoriga kiirendus kahe ja poole tonnine eluk ikke väega lustlikult. Ükski riisikäru ei pääse sihukesele elamusele ligilähedalegi.
Terv. Ivar
edit: kauneim sõiduelamus ise roolis olles, on olnud 68a. \"Chrysler 300\". Algupärase 440´cid mootoriga kiirendus kahe ja poole tonnine eluk ikke väega lustlikult. Ükski riisikäru ei pääse sihukesele elamusele ligilähedalegi.
loll on loll olla.
10-02-2004, 17:24 PM
kui karbussiga mootorile pannakse peale ülelaadimine kas siis midagi karpaga ette ei pea võtma?olen kuulnud, et peab panema sellise asja jaoks mõeldud karpa või siis originaalile mingi karbi ümber ehitama (alfa turbo karpa mootoritel pidi nii olema, ise näind ei ole aga olen kuulnud)
ehk saab keegi aidata?
oleks huvi endal ka umbes sihuke asi ära teha
ehk saab keegi aidata?
oleks huvi endal ka umbes sihuke asi ära teha

10-02-2004, 17:51 PM
Usakatel on kohe müüa aftermarket kambrid, mis siis installitakse sedasi, et karpa jääb sisse. Siis lastakse boost peale...
Mõhimõtteliselt midagi erikeerulist pole!
Ka Ferrari on kohati sellise lahendusega.
Näide: F328 Turbo (2 liitrine V8, karburaator ja turbo).
![[Pilt: 11111111129427224-20440-1070706893_2.bild]](http://bilder.mobile.de/images/autos/526027/11111111129427224-20440-1070706893_2.bild)
LINK
VAATA SIIT MÕNINGAID SELLISEID MOOTOREID
Mõhimõtteliselt midagi erikeerulist pole!

Ka Ferrari on kohati sellise lahendusega.
Näide: F328 Turbo (2 liitrine V8, karburaator ja turbo).
LINK
VAATA SIIT MÕNINGAID SELLISEID MOOTOREID
![[Pilt: 1%20PHOTO%20CARB%20SMALL%20BLOCK.gif]](http://www.ultracar.com/CHEVROLET%20SUPERCHARGERS/1%20PHOTO%20CARB%20SMALL%20BLOCK.gif)
![[Pilt: 2%20GM%20CARB%20BIG%20BLOCK.gif]](http://www.ultracar.com/CHEVROLET%20SUPERCHARGERS/2%20GM%20CARB%20BIG%20BLOCK.gif)
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne