(28-01-2014, 11:20 AM)Coger Kirjutas: Aga ka kõiki eelnevaid postitusi läbi lugedes tundub, et kasutaja jaoks ei ole see elktrikaga liiklemine pooltki nii suur probleem, kui kõrvaltvaatajale. Kinnitan: muretsemiseks pole põhjust
Vaata, siin on OLULINE vahe - enamus sõidavad tasuta
ANTUD tööautoga või peavad oma otsust tohutu suur raha lollusele kulutada kuidagigi
õigustama. Meile on ka auto ANTUD, mida ma isiklikult poleks never-ever poest ISE ostma läinud! Ja kurat sõidab juba 14. aasta. Väike, väeti ja ohtlik oma olematus turvalisuses aga eks ma suudan ka leida sellest putukast lõputult positiivseid omadusi! Just kulude kohalt, mis on "olematud". Täpselt sama on ka kõigi elektriautodega: keegi ei arvagi, et nendega sõita ei kannataks. Mina sõidaks hea meelega, kui mulle selline
antaks. Ma tahaks veel valget ka, kleebiks peale BEKO, tagumendile et "Jägermeister on sügavkülmas" ja jumala poohuilt udjaks sellega ringi - linnas! Aga kui meil oleks kulutada
188 eurorubla kuus mingi uue auto liisimisele, siis usu, on umbes sada muud lahendust, mis ka reaalsetele vajadustele vastavad ja mis ei kulutaks kokku kuus rublasid rohkem, kui pardimolu "omamine". Selle "tööga", milleks elektrikäru üldse sobib (peale Tesla ofkoors), kulutab ökonoomne väikeauto kuus kokku kuni 50 euro eest bensiini - testitud
156 kuu jooksul! Ning sellise autokese letihind oleks (pakkumus mul laual ülimoodsale kõigi lisadega ehk tulevikuski müügiväärtuslikule autole) 11700-12100 eurot. Koos kindlustuste ja sellesinase bensuga (sama keskmine mis praegusel sitikal elik 5,2) tuleks kuu kulu täpselt elektrijunni oma ainult et tegu oleks Autoga, millega saab sõita
igal ajahetkel
igale poole SOOJAS või ka klimatiseeritult jahedas. Inimene peab ikka päris loll peast olema, kui ta endale
OMA raha eest
sellise ostab. See on lisaks subjektiivsele esteetilisusele puhas matemaatika, mis ütleb, et elektriauto OSTA on junntükk ja mõtetus. Isegi selle imeva õuduse sularahas ja maksimumtoetusega välja ostmisel on hinnavahe junntüki kahjuks ~3000 eurot, mis vastab kenasti 5 aasta bensukulule. Ütleme, et me sõidame kaks korda rohkem bensukaga ehk siis 100 eur kuus = 75 liitrit bensu = ~1300 km/kuus = ~15600 km/aastas = ~40000 km läbisõitu 2,5 aastaga ja see vastab täpselt meie pere tegelikule kasutusele KOOS Talverallide radade tegemisega, elektrivabas maakodus käimisele/olemisele jne. Elektrikärus puudub IGASUGUNE majanduslik mõte fossiilkütusega liikujate ees, on vaid ja ainult negatiivsed omadused.
Edit: ahjah, kuna elektrikäru kõlbab vaid linna ehk isikliku tagumendi vedamiseks tööle ja poodi, siis egas ma niisama eespool
Toyota iQ'd ei vihjanud. Selle 1-liitrise iQ2 varustuses 7-käigulise automaadi saab ka imeva õuduse raha eest kätte. Samasugune omajagu kole ja "naljakas" aga mõeldud just linnas enda vedamiseks. Aga reaalselt tarbida linnas ideaalne oma mõõtude poolelt. Näiteks meil on Sitikale Haapsalus Kaubanduskeskuse parklas "oma koht" ühe puu ees: meie seisame seal ja tagumik ei ole teistest kaugemal! Siiani olen seal kohanud peale meie vaid tsikleid seismas. Täpselt nii on ka kilulinn mikrominidele parkimiskohtasid täis.