Kas ostaksid endale elektriauto?

(27-01-2014, 13:44 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...Sulle tuleb ikka kaasa tunda sest oled mingi tohutu karmavõla omale kaela saanud et sellise jubedusega liiklema pead...

(27-01-2014, 13:54 PM)MeelisV Kirjutas:  ...karm värk.
ning tunnen kaasa.
mina isiklikult loobuks isegi kui see oleks nn.tasuta antud tööandja auto...

Ma ei saa sellistest postitustest aru. Üks tänapäevane auto ei saa nii hull olla. Lihtsalt teie tase (mõttemaailma või reaalse elu?) on niipalju kõrge, laske tavainimesel ka elada. Osadel inimestel ei ole lihtsalt nii suuri nõudmisi. Tean isegi pururikkaid inimesi, kes ei ela oma rikkust uhkustamise peale välja.
Mõni võib sõita lihtsalt veendumuse pärast. Temale ei ole see miskit piin. Veendumuse pärast elatakse "miljon" korda hullemates tingimustes. Sellises valguses on elektriautoga sõitmine lausluksus.
...ma küll ei loobuks tasuta autost ja sõidaks rõõmuga sellise autoga ... juba huvi pärast. Kahjuks/õnneks pole mul niipalju sõite. Aga kui sellise kingituse saaks, küll ma sõite leiaks. Toungue

hp
Vasta

(26-01-2014, 22:20 PM)Rokikas Kirjutas:  "Paagitäis" on ~15 kWh. nii et kui sõita saab ~65 km. siis järelikult ~0,23 kW/km. ehk ~0,03 €/km.
Ehk siis 0,47 kroonisenti/km? Vat kuhu me jõudnud oleme! Mäletan, kui enne sajandivahetust sai arvestatud väikse diiselauto kilomeetri hinnaks 17 kroonisenti...
Vasta

selle soojenemise jutu võiks küll vähemalt teisejärguliste asjade hulka arvata. see ei erista särtsukaid kõigist teistest masinatest. mina näituseks liiklen hetkel trabandi diiselpirukaga ja ommuku tööle minnes on linna piirini rammus 40 versta maanteesõitu ja selle ajaga hakkab leiget puhuma alles. no ja linnas sees kaob seegi vähene soe ää.
Vasta

(27-01-2014, 14:53 PM)motamees Kirjutas:  
(27-01-2014, 13:44 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...Sulle tuleb ikka kaasa tunda sest oled mingi tohutu karmavõla omale kaela saanud et sellise jubedusega liiklema pead...

(27-01-2014, 13:54 PM)MeelisV Kirjutas:  ...karm värk.
ning tunnen kaasa.
mina isiklikult loobuks isegi kui see oleks nn.tasuta antud tööandja auto...

Ma ei saa sellistest postitustest aru. Üks tänapäevane auto ei saa nii hull olla. Lihtsalt teie tase (mõttemaailma või reaalse elu?) on niipalju kõrge, laske tavainimesel ka elada. Osadel inimestel ei ole lihtsalt nii suuri nõudmisi. Tean isegi pururikkaid inimesi, kes ei ela oma rikkust uhkustamise peale välja.
Mõni võib sõita lihtsalt veendumuse pärast. Temale ei ole see miskit piin. Veendumuse pärast elatakse "miljon" korda hullemates tingimustes. Sellises valguses on elektriautoga sõitmine lausluksus.
...ma küll ei loobuks tasuta autost ja sõidaks rõõmuga sellise autoga ... juba huvi pärast. Kahjuks/õnneks pole mul niipalju sõite. Aga kui sellise kingituse saaks, küll ma sõite leiaks. Toungue

selleks, et autos oleks soe ei pea rikas olema Big Grin
ma ei näe siiski põhjust miks peaks sõitma autoga mille sisetemperatuur on nii madal, et kinnas/müts/sall on standardvarustus
mille aknad on udused/jääs mis iseenesest on eeltingimused põhjustamaks liiklusohtlikke olukordi

samas on see auto tuliuus ja maksnud roppu moodi pappi - selles on "kerge" vastuolu
Vasta

(27-01-2014, 14:53 PM)motamees Kirjutas:  Ma ei saa sellistest postitustest aru. Üks tänapäevane auto ei saa nii hull olla. Lihtsalt teie tase (mõttemaailma või reaalse elu?) on niipalju kõrge, laske tavainimesel ka elada.
Mina olen kohe kindlasti kõige tavalisem tavainimene, kes ei ole nii rikas, et osta sitta asja! Või maksta mõtetuse eest peene sbutiigis küsitavat hinda! Ei, kui mul on vaja tuliuut tolmumantlit, ühendan ma meeldiva kasulikuga, käin sõbral Uuemõisas külas ja ostan Humana2'st omale 2 euroge sellise mantli!
Ja autodega sama asi: meie pere ei ole nii rikkad, et osta arutult kalli hinnaga kakajunn, millega sõita ei kõlba, mis mitte kuidagi meie pere vajadusi ei saagi rahuldama jne. Jah, tolle koleda tasun-pardi toetusraha eest võiks omale iQ siis minna poest võtta, hea linnavahel paarutada aga vaat ei anta miskipärast. Et jätan jäleauto ostmata, ei riku linnapilti visuaalse reostusega vaid tarbin hoopis napi 6 ruutmeetrit teepinda isikliku tagumendi vedamiseks.

Ning niipalju on ikka aega, et panna vähemalt hommikul talviti auto enne minekut sooja... kui just webastot ei ole autosse installinud. Lisaks kõlbab väga edukalt sõita ka alla 1000 eurorubla maksev auto, mis siis, et vanust sellisel näiteks 22 aastat. Ja kurat, selle mõneteistkümne euro pärast mingis suhteliselt pikas ajaühikus (elektiga kümkapi ja Auto paarisaja kilomeetri hinnavahe) ennast vaegveduses ülikoledas külmkapis piinata - sorry, ma olen juba nii vana küll et omale ja perele mugavust "lubada". Ma olen nende külmakappidega elus juba niipalju sõitnud (lapsepõlv möödus üldse GAZ 69 puust tagapingil!) et mitte üks vägi ei tee sellist käkki vastuvõetavaks.
Ja Tesla, mis nagu esmapilgul tundub ju päris auto juba olevat: antagu andeks, aga selle kõige odavamagi raha eest saan ma omale kaks uut autot ja uue purjeka peale veel ka! Ja veel üle jääva raha bensu/diisli ostuks võin kanda Statoili kliendikaardile, millest jagub terve igaviku kõigi nendega sõitmiseks...
Vasta

(27-01-2014, 15:43 PM)diesel Kirjutas:  selle soojenemise jutu võiks küll vähemalt teisejärguliste asjade hulka arvata. see ei erista särtsukaid kõigist teistest masinatest. mina näituseks liiklen hetkel trabandi diiselpirukaga ja ommuku tööle minnes on linna piirini rammus 40 versta maanteesõitu ja selle ajaga hakkab leiget puhuma alles. no ja linnas sees kaob seegi vähene soe ää.

Pane radikale täise ulatuses papp ette ja otsi poest mingi teise masina termostaat (mõndadel opelitel on näiteks "vingemad"), mis avaneb siis 92 kraadi peal (või oli 95 krt ei mäleta enam). Siis hakkab sooja puhuma esimese 10 km läbimisel. Töösoojaks läheb ikka maantepeal ka alles 20 km läbimisel. Linnas langeb jah töötemp 70 kraadini Big Grin.

Kui katid on alt ära lõigatud ja EGR kinni topitud, siis ei tule isegi papi tjuuninguga sooja majja. Big Grin

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(27-01-2014, 13:54 PM)MeelisV Kirjutas:  
(27-01-2014, 12:53 PM)Coger Kirjutas:  Olen igapäevane kasutaja, nagu siin teemas varemgi jutuks tulnud.
...

Läbi olen tänaseks sõitnud elektrikaga u 22 000 kilti, seda siis viimase pooleteise aasta jooksul. Seega üht-teist kogemust juba nagu oleks.

päris tuim arvutus ebamääraste algandmetega annab 40 km päevas ja seda iga päev pooleteist aasta jooksul

karm värk.
ning tunnen kaasa.
mina isiklikult loobuks isegi kui see oleks nn.tasuta antud tööandja auto ja sõidaks tööle/koju inimese moodi ilma mütsi/salli/kinnasteta soojas autos kus ei peaks salongis tuuleklaasilt jääd kraapima kui, et kannataks seda jama.

kui tegu on aga mingi võimete taluvuse eksperimendiga (suvel puudub ka jahutus) siis loodan, et kompensatsioon on ikka suurem kui "klaas piima" Big Grin

Konditsioneer on ju olemas.

MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020
[Pilt: 953317_5.png]
NIVA 21213 # SAURER BERNA 2DM 2VM # МУМС 11 БАРС # RS-09(D21) # T-25A1 # MTZ80LKUN # МТZ82L
Vasta

(27-01-2014, 18:26 PM)phyl Kirjutas:  ...Kui katid on alt ära lõigatud ja EGR kinni topitud, siis ei tule isegi papi tjuuninguga sooja majja. Big Grin
pappi pruukisin minevi talv. no ma ei tea, võib-olla oli abi, aga mõõdetavas suurusjärgus asi polnud. ilmateade on juba külmade tulekust saati luband, et paar püäeva veel ja läeb soojaks. põle leiutama hakand, kuigi mõte tekkis, et peaks mingi buhvaika ette aretama hoopis. katid on alles ja egr-i sellel peletisel vist valutult enam pimendada ei saa, seega see pole teemaks. termostaat pole ka teema. ükspäe proovisin harku mäe otsas. lõdvik täitsa külm. seega trabant pagan ei toodagi sooja.
Vasta

(27-01-2014, 21:15 PM)diesel Kirjutas:  
(27-01-2014, 18:26 PM)phyl Kirjutas:  ...Kui katid on alt ära lõigatud ja EGR kinni topitud, siis ei tule isegi papi tjuuninguga sooja majja. Big Grin
pappi pruukisin minevi talv. no ma ei tea, võib-olla oli abi, aga mõõdetavas suurusjärgus asi polnud. ilmateade on juba külmade tulekust saati luband, et paar püäeva veel ja läeb soojaks. põle leiutama hakand, kuigi mõte tekkis, et peaks mingi buhvaika ette aretama hoopis. katid on alles ja egr-i sellel peletisel vist valutult enam pimendada ei saa, seega see pole teemaks. termostaat pole ka teema. ükspäe proovisin harku mäe otsas. lõdvik täitsa külm. seega trabant pagan ei toodagi sooja.

Papi tuunigu eesmärk tegelikuses on see, et mootori ruumis tuleb takistada õhu voolu. Kui on ruumi siis puhvaika või mootori ümber tõmmata küll. Ise olen ka sellis pulli ühe vanema bemmiga teinud. Püsis kaua soe ja mootori müra oli maru vähe kuulda.

Teemasse ka natuke, kas keegi teab ehk täpsemalt, et kas ja kui palju ka kindlustust makstakse elektri autodega ringi vurades. (aku mahutavuse järgi või el mootorite tootlikuse järgi?)

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(27-01-2014, 14:30 PM)Basilio Kirjutas:  
(27-01-2014, 12:53 PM)Coger Kirjutas:  Puldist regullitava eelsoojenduse osas olen skeptiline. Teeb ta seda laadimise arvelt, st samal ajal mõlemat eriti ei saa. Seega võib masina küll sõidu alustuseks soojaks saada, aga distants on selle võrra lühem.
Tekkis küsimus, kas tavalist soojapuhurit ei saa siis pikendusjuhtme otsas ukse vahelt kajutisse pista? 2kW puhur peäss tare lämmäss lüüma küll! Või kargab majal peakaitse välja kui lisaks laadimisele veel puhur ka sisse lülitada? Rolleyes

Selle jutu peale tekkis see mõte, et oletame olema minu maja peakaitsme 6A. Kas siis saab üldse laadida? Sooja puhurist rääkimata. Ja kui Isegi on 16A peakaitse, siis puhur võtab 8,7 sellest juba omale, kui ta 2kW peal jookseb.

Et siis kuidas see lahendatud on, et laadimine kaitset üle ei koormaks. Tuttavatel on reaalselt ka veel tänase seisuga 1 faas ja 6A.
Isegi kolmefaasi puhul peaks olema üks faas puhtalt auto jaoks sest muidu ei saa peldikusse minnes tuld põlema panna?


Papi tuuninguga täistsa nõus. Lõikasin 4mm vineerist omale täpselt sobiva tüki mille külmade saabudes radiaatori ette sokutan. Kasu on märgatav. Sama asi kehtib mootori põhja katte kohta. Kui seda ei ole ei tasu ka sooja palju loota.

Kui on raha, siis ostan bensiini ja sõidan tsikliga. Kui ei ole, siis sõidan ilma.
Vasta

(27-01-2014, 12:09 PM)v6sa Kirjutas:  Kas 15 kWh juures on akud täis ja tuba sõiduks ette köetud?

Tänase ilmaga võiks kütmiseks kilovatikese veel juurde arvestada. Kui ilm oli pluss poolel piisas laadimiseks+salongisoojendamiseks 15 kilovatist rahulikult.

(27-01-2014, 14:30 PM)Basilio Kirjutas:  Tekkis küsimus, kas tavalist soojapuhurit ei saa siis pikendusjuhtme otsas ukse vahelt kajutisse pista?

Olen seda kasutanud kodus. Just siis kui laadimisjuhet ei ole taga aga salong külm. 10 - 15 minutit ja "saun" (selle auto mõistes) sees. Wink

(27-01-2014, 23:10 PM)karvik Kirjutas:  Selle jutu peale tekkis see mõte, et oletame olema minu maja peakaitsme 6A. Kas siis saab üldse laadida?
Ilmselt ei saa. Vähemalt selle laadijaga mis minu masinal kaasas on peab talle eraldama sisuliselt 10 A.
Vasta

Siin esile kerkinud papitükkide kasutamise kohta ütleks lihtsalt märkuseks, et kasutamise korral tuleks panna kinni stangede ja iluvõrede avad. Ärge pange papitükki vahetult radika vastu, sest õhk peab saama liikuda läbi radika ribide. Tekitada tuleks hoopis ruum sooja õhu jaoks radika ümbruses.
Vasta

Kaasatundjatele selgituseks, siis jah- tegemist tööautoga ning ise selles suurt traagikat ei näe, et autos jopet ja kindaid peab kandma- ise võtate end sõidu alustades särgiväele?Smile. Ja nagu öeldud, eks see elektrikaga kulgemine natuke kompromisside küsimus ole. Võin ka kogu aeg soojust põhjas hoida puhumas, aga sel juhul pean ka kodust elektrivõrku laadimiseks ekspluateerima. Mõnikord võib, aga kogu aeg ei tahaksSmile. Aga ka kõiki eelnevaid postitusi läbi lugedes tundub, et kasutaja jaoks ei ole see elktrikaga liiklemine pooltki nii suur probleem, kui kõrvaltvaatajale. Kinnitan: muretsemiseks pole põhjustSmile
Vasta

(28-01-2014, 11:20 AM)Coger Kirjutas:  ...
Aga ka kõiki eelnevaid postitusi läbi lugedes tundub, et kasutaja jaoks ei ole see elktrikaga liiklemine pooltki nii suur probleem, kui kõrvaltvaatajale. Kinnitan: muretsemiseks pole põhjustSmile

+1, eriti peale katsesõitu.Cool
Vasta

(28-01-2014, 11:20 AM)Coger Kirjutas:  Aga ka kõiki eelnevaid postitusi läbi lugedes tundub, et kasutaja jaoks ei ole see elktrikaga liiklemine pooltki nii suur probleem, kui kõrvaltvaatajale. Kinnitan: muretsemiseks pole põhjustSmile
Vaata, siin on OLULINE vahe - enamus sõidavad tasuta ANTUD tööautoga või peavad oma otsust tohutu suur raha lollusele kulutada kuidagigi õigustama. Meile on ka auto ANTUD, mida ma isiklikult poleks never-ever poest ISE ostma läinud! Ja kurat sõidab juba 14. aasta. Väike, väeti ja ohtlik oma olematus turvalisuses aga eks ma suudan ka leida sellest putukast lõputult positiivseid omadusi! Just kulude kohalt, mis on "olematud". Täpselt sama on ka kõigi elektriautodega: keegi ei arvagi, et nendega sõita ei kannataks. Mina sõidaks hea meelega, kui mulle selline antaks. Ma tahaks veel valget ka, kleebiks peale BEKO, tagumendile et "Jägermeister on sügavkülmas" ja jumala poohuilt udjaks sellega ringi - linnas! Aga kui meil oleks kulutada 188 eurorubla kuus mingi uue auto liisimisele, siis usu, on umbes sada muud lahendust, mis ka reaalsetele vajadustele vastavad ja mis ei kulutaks kokku kuus rublasid rohkem, kui pardimolu "omamine". Selle "tööga", milleks elektrikäru üldse sobib (peale Tesla ofkoors), kulutab ökonoomne väikeauto kuus kokku kuni 50 euro eest bensiini - testitud 156 kuu jooksul! Ning sellise autokese letihind oleks (pakkumus mul laual ülimoodsale kõigi lisadega ehk tulevikuski müügiväärtuslikule autole) 11700-12100 eurot. Koos kindlustuste ja sellesinase bensuga (sama keskmine mis praegusel sitikal elik 5,2) tuleks kuu kulu täpselt elektrijunni oma ainult et tegu oleks Autoga, millega saab sõita igal ajahetkel igale poole SOOJAS või ka klimatiseeritult jahedas. Inimene peab ikka päris loll peast olema, kui ta endale OMA raha eest sellise ostab. See on lisaks subjektiivsele esteetilisusele puhas matemaatika, mis ütleb, et elektriauto OSTA on junntükk ja mõtetus. Isegi selle imeva õuduse sularahas ja maksimumtoetusega välja ostmisel on hinnavahe junntüki kahjuks ~3000 eurot, mis vastab kenasti 5 aasta bensukulule. Ütleme, et me sõidame kaks korda rohkem bensukaga ehk siis 100 eur kuus = 75 liitrit bensu = ~1300 km/kuus = ~15600 km/aastas = ~40000 km läbisõitu 2,5 aastaga ja see vastab täpselt meie pere tegelikule kasutusele KOOS Talverallide radade tegemisega, elektrivabas maakodus käimisele/olemisele jne. Elektrikärus puudub IGASUGUNE majanduslik mõte fossiilkütusega liikujate ees, on vaid ja ainult negatiivsed omadused.

Edit: ahjah, kuna elektrikäru kõlbab vaid linna ehk isikliku tagumendi vedamiseks tööle ja poodi, siis egas ma niisama eespool Toyota iQ'd ei vihjanud. Selle 1-liitrise iQ2 varustuses 7-käigulise automaadi saab ka imeva õuduse raha eest kätte. Samasugune omajagu kole ja "naljakas" aga mõeldud just linnas enda vedamiseks. Aga reaalselt tarbida linnas ideaalne oma mõõtude poolelt. Näiteks meil on Sitikale Haapsalus Kaubanduskeskuse parklas "oma koht" ühe puu ees: meie seisame seal ja tagumik ei ole teistest kaugemal! Siiani olen seal kohanud peale meie vaid tsikleid seismas. Täpselt nii on ka kilulinn mikrominidele parkimiskohtasid täis.
Vasta

Nohjah. Sina oled Sina. Ära tunne end puudutatuna. Minu eelmine postitus käis pigem selle kohta, kuidas kasutusmugavust kõrvalvaatajad kommenteerinud ja arvustanud on.
Endale oma isikliku raha eest ma ka seda elektrikat ei ostaks ja kui oleks valida, kasutaksin töösõitudeks (vähemalt külmal ajal) parema meelega diislit v benssu õgivat aparaati. Aga ma ei nurise.
Vasta

(28-01-2014, 12:32 PM)PlyVal64 Kirjutas:  ...
Elektrikärus puudub IGASUGUNE majanduslik mõte fossiilkütusega liikujate ees, on vaid ja ainult negatiivsed omadused.

Flasback: nagu puudus 100 aastat tagasi igasugune majanduslik mõte säärasel nonsensil, nagu seda oli sisepõlemismootor. Hobune ja härg ruulisid.
Vasta

Väikeste elektriautode miinused on need, et nad on väiksed, ebamugavad ja väikese sõiduulatusega. Samas kui on olemas laadimisvõimalus, on tegemist ideaalse linnaautoga, kuna erinevalt sisepõlemismootoriga autost ei tarbi ummikus seistes ta praktiliselt midagi, samuti ei ole Eesti linnades need mastaabid nii suured, et see sõiduulatus väikseks jääks.

Tesla on jälle teine tera. Selle sõiduulatus on juba piisav, et sellega ka mugavalt igapäevaselt sõita ka pikemaid otsi. Miinuseks on jah see, et nö tankimine võtab kaua aega, kuid muus osas on ta ideaalne. Hinna poolest on ta konkurentide sama klassi autodega. See, et selle hinna eest saab kaks Toyota Avensist pole mingi argument, kuna neid kahte ei anna ühestki otsast võrrelda.

Dünaamika osas teevad elektriautod igast asendist ära nii bensiini- diiselmootoriga autodele. Kogu jõud on koheselt olemas ja ei pea "peenestama", et maksimumi kätte saada.

Ise olen kahjuks elektriautoga ainult proovi teinud ja pikemalt sõitnud pole, kuid selle põhjal arvangi, et linnaautoks on ta ideaalne.

Pikemalt olen omanud hübriidi ja seda mitte siis Toyota Priuse näol vaid tema nö vanema venna Lexuse näol ja ma ütlen ausalt, et parema dünaamikaga autot pole mul olnud(olen omanud erinevate kubatuuride ja võimsustega bensiini ja diiselmootoriga autosid). Lisaks on ka muljetavaldav, et 3.5 V6 bensiinimootori keskmine kütusekulu, kui sõita 70% linnas tuleb 8.6L/100km(uuemal mudelil lubatakse keskmist sama suure mootoriga 6l), see on põhimõtteliselt sama, mille enamik saab oma 1.6 bensukatega linnas ökotades. Samal ajal oli dünaamika lihtsalt oivaline ning viis 2t kaaluva auto 5.4s 100km/h-ni, mis on päris hea tulemus nö ökoauto kohta, isegi hea tulemus tavalise auto kohta. Ning kuna tegemist oli Lexusega, siis ei olnud puudu muidugi ka ühestki mugavusest.

Seega kokkuvõtteks arvan, et väiksed eletriautod on head linnaautod, Tesla täitsa arvestav ka mujal ning kui laadimisvõimalus puudub, siis antud hetkel parim tehnoloogia ökotamiseks on hübriid, mille osas on mul hea meel näha, et ka sakslased teevad üha enam hübriide, kuna mulle ei meeldi ennast ühe margiga piirata.
Vasta

(12-11-2012, 14:39 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Aga küsimusele vastates: ei ostaks, sest nende hind ja omadused pole mitte vaid paigast ära aga suisa arusaamatud!

(21-11-2012, 16:45 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Tore, kui keegi tahab lollustega tegeleda - meil põnev lugeda ja mehele tunnustavalt õlale patsutada - aga see ei muuda fakti asja täielikust mõtetusest...

(22-11-2012, 14:59 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Pereautoks ei kõlba mitte üksainsam maailmas siiani loodud elektriauto, mitte üks! Ei kõlba selleks ka Leaf, kuigi välimus on "tahan olla pereauto". Sisemalt on ta ikkagi elektrijunn, millega sõita mõnikümmend kilti tööle, siis supermarketisse ja otse koju juhtme otsa rippuma tagasi.

(22-11-2012, 18:07 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Elektriautol pole peaaegu mitte ühte muud positiivset omadust, kui see, et ta on peaaegu hääletu ja sellega võib siseruumides ringi sõita.
Hetkel pole elektriautol mitte ühte muud positiivset omadust.

(09-02-2013, 11:40 AM)PlyVal64 Kirjutas:  Elektriauto oli ja on 100% friiklus

(27-01-2014, 13:44 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(27-01-2014, 12:53 PM)Coger Kirjutas:  Läbi olen tänaseks sõitnud elektrikaga u 22 000 kilti, seda siis viimase pooleteise aasta jooksul. Seega üht-teist kogemust juba nagu oleks.
Sulle tuleb ikka kaasa tunda sest oled mingi tohutu karmavõla omale kaela saanud et sellise jubedusega liiklema pead.
Huvitav, miks ei maksta toetust neile, kes ei osta omale seda junni?

(28-01-2014, 12:32 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Inimene peab ikka päris loll peast olema, kui ta endale OMA raha eest sellise ostab. See on lisaks subjektiivsele esteetilisusele puhas matemaatika, mis ütleb, et elektriauto OSTA on junntükk ja mõtetus.

Jne...

Ma arvan et kõik siin on juba aru saanud, mis on Sinu arvamus. Kui Sul isiklikku kogemust ei ole (või on??), siis tundub see kõik puht eestlasliku kadedusena. Teised saavad, aga Sina mitte ja siis vaja teisi maha teha kõigega mis torust tuleb. Õnneks peaks see foorum võimaldama mul nüüd edaspidi Sinu postitusi mitte näha...
Vasta

(28-01-2014, 13:05 PM)olli Kirjutas:  Jne...

Ma arvan et kõik siin on juba aru saanud, mis on Sinu arvamus. Kui Sul isiklikku kogemust ei ole (või on??), siis tundub see kõik puht eestlasliku kadedusena. Teised saavad, aga Sina mitte ja siis vaja teisi maha teha kõigega mis torust tuleb. Õnneks peaks see foorum võimaldama mul nüüd edaspidi Sinu postitusi mitte näha...

Mis kadedusest Sa räägid?

Priit tegi ju (oma mätta otsast) vaadatuna väga hästi selgeks, miks paljudele inimestele on need elektrikärud täiesti sobimatud ja toored. Pluss veel arutult kõrge hinnaga.

Kindlasti on inimesi, kellele selliste omadustega auto sobib, aga need on sügavas vähemuses ja peavad omama mingit tugevat kiiksu, et selle raha eest selline asi olla.

Mõistmaks, et s**t on s**t, ei pea seda alati maitsma...


Priit räägib küll väga resoluutselt ja väga egotsentriliselt, aga lahmija oled antud juhul küll Sina.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 10 külali(st)ne