03-01-2014, 15:09 PM
T25-el aeglustav käik jah reverseeritav pole. Tahaks veel teada kust 30-el esisilla jaoks väljavõte tehakse ja kas esisillas kõik pöörlevad sõlmed ka hästi vastu peavad ?
(03-01-2014, 15:09 PM)Tehnikamees Kirjutas: T25-el aeglustav käik jah reverseeritav pole. Tahaks veel teada kust 30-el esisilla jaoks väljavõte tehakse ja kas esisillas kõik pöörlevad sõlmed ka hästi vastu peavad ?Reduktor kinnitub käigukasti/tagasilla korpuse alla(tava 25-e kastist on see erinev).
(03-01-2014, 15:09 PM)Tehnikamees Kirjutas: T25-el aeglustav käik jah reverseeritav pole. Tahaks veel teada kust 30-el esisilla jaoks väljavõte tehakse ja kas esisillas kõik pöörlevad sõlmed ka hästi vastu peavad ?
(03-01-2014, 17:01 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Esisilla tala väidetavalt madalam. Tagasilla all turritav reduktor röövib ka sealt kenakesed sentimeerid kliirensit. Probleemid kardaanvõlliga, mis originaalis kõhu all kaitseta ja näiteks heinavaalul(sinna ümber on jäänud aga ka kartulipealseid jms) sõites ennast kinni mähib. Selle vastu aitab isevalmistatud kaitse, mis aga masina keskosa veel madalamaks teeb. Teine sell suutis kuskil metsas ukerdades selle võlli vastu kändu korralikult kõveraks sõita. Kogematta väidetavalt.
(03-01-2014, 17:53 PM)saarrand Kirjutas:(03-01-2014, 17:01 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Esisilla tala väidetavalt madalam. Tagasilla all turritav reduktor röövib ka sealt kenakesed sentimeerid kliirensit. Probleemid kardaanvõlliga, mis originaalis kõhu all kaitseta ja näiteks heinavaalul(sinna ümber on jäänud aga ka kartulipealseid jms) sõites ennast kinni mähib. Selle vastu aitab isevalmistatud kaitse, mis aga masina keskosa veel madalamaks teeb. Teine sell suutis kuskil metsas ukerdades selle võlli vastu kändu korralikult kõveraks sõita. Kogematta väidetavalt.
T-40AM-il kipub samamoodi olema, et heinaniitmisel ja kaarutamisel korjab ümber kardaanivõlli korralikult heina täis, niiet ei jaksa enam edasi minna. Kataloog küll näitab, et kardaanikaitse on originaalis olemas, aga ühestki poest saada ei ole.
(03-01-2014, 23:00 PM)viplala Kirjutas:(03-01-2014, 17:53 PM)saarrand Kirjutas:(03-01-2014, 17:01 PM)CORRADOg60 Kirjutas: Esisilla tala väidetavalt madalam. Tagasilla all turritav reduktor röövib ka sealt kenakesed sentimeerid kliirensit. Probleemid kardaanvõlliga, mis originaalis kõhu all kaitseta ja näiteks heinavaalul(sinna ümber on jäänud aga ka kartulipealseid jms) sõites ennast kinni mähib. Selle vastu aitab isevalmistatud kaitse, mis aga masina keskosa veel madalamaks teeb. Teine sell suutis kuskil metsas ukerdades selle võlli vastu kändu korralikult kõveraks sõita. Kogematta väidetavalt.
T-40AM-il kipub samamoodi olema, et heinaniitmisel ja kaarutamisel korjab ümber kardaanivõlli korralikult heina täis, niiet ei jaksa enam edasi minna. Kataloog küll näitab, et kardaanikaitse on originaalis olemas, aga ühestki poest saada ei ole.
Ei olegi raske, aga olen originaaliarmastaja!
Selle ise tegemine ei tohiks olla üle jõu käiv protseduur.
(01-02-2014, 20:40 PM)muska71 Kirjutas: Miks nii arvad?Esialgu suitsiidi plaanis pole ja vintsi ülesanne on vajadusel ülesmäge jääpeal liikuma end tõmmata kohaltvõttes.Mullu tuli sõiduauto ja veniva köiega masin liikuma saada.Jõunumbriteks sama vints kolmnurga otsa korralikult kinni.Pane kasvõi kolmest kohast tavaline kett ümber ratta ja puudub vajadus selle vintsiga mäest üles tirimise järele. T16 le panime eelmine aasta nii ja haarduvus libedal pinnal paranes ulmeliselt.
(02-02-2014, 10:16 AM)Daff Kirjutas: Võtad vanaema lehma keti, keerutad selle nagu serpentiini ümber ratta ja ei jää muffigi lumeketile alla.
...
(02-02-2014, 10:25 AM)v6sa Kirjutas: Vintsi ja juhi vahel peaks olema mingigi ekraan, et trossi katkemisel juht ei poolduks.
(02-02-2014, 11:45 AM)Daff Kirjutas: ...
ma arvan, et ma olen lumekettidega rohkem sõitnud kui mõned neid näinud on. Olude sunnil on sõidetud nii norra jääketiga kui ka tavalise "lehmaketiga", euroopa variant. Samuti on tulnud kasutada tavalisi ketijuppe mis kolmest kohast ümber ratta pannakse.
...