05-02-2014, 17:53 PM
Koenigseggi omanik sõidab Model S-ga ning ei leia, et oleks ühtegi bensukat (ka ta enda firma toodang) mis suudaks konkureerida autoga. Lähim on BMW M5 aga see pidi igas aspektis alla jääma endiselt (kiirendus, mahtuvus jne).
Tesla on oma lisade poolest ikkagi pigem ülemise otsa masinatega võrreldav, jah mõni väiksem aspekt on puudu nagu adaptive cruise control aga see on töös ning vastupidiselt enamus tootjatele ei tee Tesla aastaseid mudeleid vaid kohe kui uus asi on valmis tootmisse minekuks on see tellimiseks olemas (keskmiselt tuleb uusi lisasid ca 2-3 kuu tagant).
See uus 50k auto mis mainisid on kallim omada kui Tesla Model S P85 ning jääb alla mahtuvuselt ja sõidumugavuselt. Tesla on nimelt veidi suurem kui S klassi MB ning tänu frunk ja trunk mahtuvusele on ta asjade mahutavuse osas pigem konkureeriv minivan-de vms, mitte sõiduautodega.
Ja muide rahva raha ei põleta keegi. Toetus on Mitsubishi Corporationilt saadud ning selle jaoks kasutatav, muud selle raha eest ei saa finantseerida.
Tesla on oma lisade poolest ikkagi pigem ülemise otsa masinatega võrreldav, jah mõni väiksem aspekt on puudu nagu adaptive cruise control aga see on töös ning vastupidiselt enamus tootjatele ei tee Tesla aastaseid mudeleid vaid kohe kui uus asi on valmis tootmisse minekuks on see tellimiseks olemas (keskmiselt tuleb uusi lisasid ca 2-3 kuu tagant).
See uus 50k auto mis mainisid on kallim omada kui Tesla Model S P85 ning jääb alla mahtuvuselt ja sõidumugavuselt. Tesla on nimelt veidi suurem kui S klassi MB ning tänu frunk ja trunk mahtuvusele on ta asjade mahutavuse osas pigem konkureeriv minivan-de vms, mitte sõiduautodega.
Ja muide rahva raha ei põleta keegi. Toetus on Mitsubishi Corporationilt saadud ning selle jaoks kasutatav, muud selle raha eest ei saa finantseerida.