Kas ostaksid endale elektriauto?

Sai hiljuti kaalutud Mievi ostu, paraku jäi asi kinni just talvise sõiduulatuse ja salongi kütte taha. Meie pere sõidud tööpäevadel jäävad 70 km kanti ja seega ei saaks akusid normaalses režiimis ekspluateerida - peaks kas iga päev kodus 100% laadima (tööl kahjuks laadida eisaa) ja päris tühjaks sõitma või veetma aega tanklas koos kolmeaastase titega, keda ka külmutada eriti ei tahaks. Selleks,et hakkaksin vellkord tõsisemalt mõlema seesuguse auto ostu üle, peaks selle sõiduulatus talvel olema vähemalt 100 km iga ilmaga ja sooja salongiga (istmesoojendust lapseistmel ju ei ole).
Vasta

(05-02-2014, 20:52 PM)Rokikas Kirjutas:  Võib muidugi olla ka et rahul oleme muuhulgas seetõttu et meile on autod tarbeesemed punktist punkti liikumiseks mitte "lapikesega naabri omast läikivamaks nühkimise" objektid.

Kui sa postimehe juures olnud pilte vaatad, siis vast näed, et mul auto hetkel suht porine nagu kõik autod linnavahel Wink Ka minu jaoks on ta siiski igapäevane tarbeese, lihtsalt ma transpordin ka vahelduva eduga 2-3 koera ning sõidan ka regulaarselt Tartu vahet ning eelistan omada ühte autot kahe asemel. Mis kellegi jaoks motivaator on aga mina tahtsin mahukat autot kus poleks mingeid kompromisse vaja teha aga samas mis oleks ka hea performancega (mitte päris keskea kriis aga ma olen kogu aeg korralikumaid spordikaid eelistanud nagu 2007 STI, 2008 Evo X). Model S on pea ainukene auto mis vastab mõlemale kriteeriumile ideaalselt ning on samas ökonoomsem kui hübriidid ja ökodiislid (seda isegi raskema jalaga).

Samuti ei pidanud tegema kompromisse sõiduulatuse osas kuna 400 km on siiski pea igas ilmastikuolus sõidetav ning see on 99% ajast piisav distants, need 1% saab siis planeerida ja "tanklat" külastada, ei ole väga suur probleem mõnel päeval aastas.

Põhimõtteliselt minu kriteeriumitele vastavatest autodest oli ta praktiliselt soodsaim või vähemalt sarnases hinnaklassis kuid omas mitut eelist. Nendele kriteeriumitele ei oleks vastanud ei A4 ega Passat ega Hondad ega Toyotad. Tõsi, ilma 18k toetuseta ta hetkel ei oleks seal hinna konkurentsis aga selleks see toetus loodud ongi, et oleks pioneere kes on nõus võtma (nagu aru saan ka sina oled teinud MiEV-ga).

Seejuures olen ma korduvalt eri kohtades öelnud, et elektriautodel pole midagi viga kuni valitakse nad õigeks otstarbeks. Leaf ja MiEV on linnasõitudeks kus päevased distantsid jäävad tõesti sinna 50-60km max ning peres on ka teine auto mis on pikamaasõitude jaoks. Tesla on juhuks kui sa ei taha kompromisse aga oled ka võimeline maksma luksklassi sedaani hinda (i.e. A6-A8 kanti). Nende kahe vahele hetkel jääb veel kategooriaid aga seal autod valikus puuduvad. Ehk siis pikamaa odavam elektrikas vähemate võimaluste ja lisadega. Ja ma ei tea ka hetkel peale planeeritava Model E (2015 esmaesitlus, 2017 tootmine) sinna hetkel ühtegi autot (BMW on öelnud, et i5 tegemine sõltub i3 kogemusest, GM on algul välja käinud ja siis tagasi võtnud plaani sellisest autost jne). Selle vahekategooria tühi olemine elektriautode valikus tekitabki kõige rohkem valesid võrdluseid ma kahtlustan.
Vasta

(05-02-2014, 20:48 PM)zazik Kirjutas:  Ah, Mario, pole ju mõtet üritada kellelegi selgeks teha, et Tesla on mõistlikum kui 20 aastat vana diisel-passat. Need, kes on nõus selle Passatiga sõitma, ei ostaks Teslat ka siis kui ta 10k eur maksaks.

Ära nüüd võbele, keegi ei pea kellelegi midagi tõestama. Proovi vähe süvenenumalt lugeda.

Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Vasta

Aga see küsimus on veel õhus, kas elektri autole käru saab sappa haakida või mitte?

Kui mitte, siis miks?

Come to the dark side, we have cookies!
Vasta

(05-02-2014, 23:29 PM)phyl Kirjutas:  Aga see küsimus on veel õhus, kas elektri autole käru saab sappa haakida või mitte?

Kui mitte, siis miks?

http://gas2.org/2013/07/15/should-you-to...a-model-s/

Model S on disainitud olema võimalikult aerodünaamiline ja sellele Tesla ametlikult ei paku konksu lisana. Samas on inimesed seda teinud küll nii jalgratta raami kinnitamiseks kui ka reaalselt järelkäru jaoks. Model X peaks tulema konksuga aga seni kuni lõplikku autot esitletud pole mis tootmisse läheb, seni ka ei saa selles 100% kindel olla.

Motivatsioon ongi vast aerodünaamika ja range, mingit muud põhjust kahtlen, et on. Ei imestaks ka kui Model S see mingi hetk lisana ilmuks kuna Tesla kipub iga 2-3 kuu tagant lisama konffimisse uusi lisasid. Puudub mudeli aasta järgi varustus, kui varustus on toodangu jaoks valmis läheb kohe live-i seega 2013 kevad ja 2013 sügis on suht erinevad Model S-d lisade võimaluste osas, sama saab ka olema 2014 osas jne. Mudeli aasta käib puhtalt tootmise kuupäeva järgi ja ei omagi rohkemat sisu...
Vasta

Kellel on 1.2h aega, siis tõsiselt soovitan vaadata. Ma teadsin varem, et Li akude keemia valik on oluline, aga ma ei teadnud mastaape. Vahe elueas võib olla 20x puhtalt keemia vahest ja valikust. Hea on ka näha, et keemiatest parim on ühtlasi ka see mida Tesla on valinud ning researchi tiimi liikmeid võetakse tööle juhtima akude eluea divisioni.

http://www.youtube.com/watch?v=pxP0Cu00sZs

Ja tundub, et meie kliimas peaks akud kestma kauem kui Californias kuna keskmiselt on meil jahedam kliima ning hoida talvel akusid õues on imeline improvement nende elueale. See, mis tapab akusid on siis parasiitsed reaktsioonid elektrolüüdis mis kasvavad temperatuuri, laadimise aegluse (!!!) ja laetuse tasemega. Seega parim mis saab teha on hoida akut madalal laengul külmas ja laadida kiirelt ning kohe tarbima hakata. See on kõik plussid suurtele akupakkidele kus igapäevaselt ei minda 100% lähedale ning aktiivse BMS-ga pakkidele mis hoiavad paki jahedana.
Vasta

Küsimus Mariole: mis on kirjas Sinu auto passi haagiselahtrites? Auto on ju Eesti registris...
Vasta

(05-02-2014, 20:10 PM)phyl Kirjutas:  Viimane vähegi normaalne bemm oli E32 L kerega. Alla selle on nii kitsas, et taga istud nagu citröönis. (E38 on ka hea, aga jällegi, seda elektroonika jebiitamist - no anna andeks, ei ole minu jaoks, kui endale passib elektroonika vigade eemaldamine, siis ilmselgelt ei näe probleemi ka selles)



Sellepärast sõidangi 96 aasta masinaga, kuna see on odav, ruumikas ja kui midagi juhtub (sõidan põdrale otsa või tuleb toll külla) siis müün masina maha sama raha eest, mille eest ostsin ja ostan kohe uue. (alati teenib auto ennast tagasi, mitte kunagi ei maksa auto eest rohkem, kui selle eest on võimalik tagasi saada)


Mis meeletud elektroonika vead? Saunas keegi rääkis? Nagu aru saan siis omast kogemusest juttu pole... Wink Suht lapsik ju tegelikult... Rolleyes

Teine asi mis silma hakkas oli see et 96 aastakäigu autod on nagu vein mis ajaga üha paremaks lähevad,sest nende väärtus ju ei lange... Tule taevas appi. Big Grin Kui just mujalt sisse ei too.

Viimasel ajal ise harrastan baierimaalt 6-7aastaseid liikureid endale tuua, need on masinad mis saab siin veel vaheltkasuga maha lükata peale aastast kasutamist, peale paari aastat jääb kenasti nulli. Loen suu ammuli siin lugusid probleemsest elektroonikast ja kitsatest oludest... võtab muigele.
Oli ka mul kunagi passat, 1.9TD (2001a vist isegi). Ülikõva auto tegelikult, kütet praktiliselt ei võtnud ja sõitis küll. Remontida sain samuti, nagu iga teist autot. Mis liigub see kulub. Sõitu aga sellega ei naudi, vähemalt mina mitte. Ruumi seal samuti üleliia just ei ole, universaalist ootaks rohkem. Eks asi on maitses. Pole ka prantslaste vastu midagi, ega muidu tööautona Berlingot ei kasuta, aastas kerin selle junniga odomeetrile ca 30 000 juurde, sõidust mingit fiilingut ei saa kuid töö teeb igatahes ära.

Nüüd teemajuurde tagasi. Wink

Rääkides elektriautodest siis minu ainuke kokkupuude ongi Leaf mille vastu alguses isegi huvi tundsin. Mingit head emotsiooni sõiduga kaasa küll ei tule, pigem ärritud olematu kasutusmugavuse ja praktilisuse pärast. Eks tuleb veel oodata seni kui tehnoloogia järele jõuab inimeste reaalsetele vajadustele.

Tesla oleks siinkohal võibolla mõistlik valik aga selle raha eest ootaks juba autot millega ei pea järelandmisi tegema. Kuna töö ja hobid nõuavad tihtipeale haagise vedamist siis see on siinkohal minujaoks väga oluline aspekt. Teiseks meeldib vabadus olla sõltumatu, sõita sinna kuhu vaja mistahes ajal. (Hakkas juba riimi kiskuma.. Wink )
Kolmandaks ootaks ära selle aja millal need kreissaed järelturule ilmuma hakkavad, tahaks täitsa näha mis hinnaga reaalselt 5-10a vanu elektriautosid müüakse. Ega elektriautoga ka ju igavesti ei sõida, kui muud pole siis ära tüütab ikka... Wink
Nagu ksf pyhl juba enne arutas siis vaevalt siit miskit vahelt kannatab lõigata isegi siis kui osta kasutatud masin ja see paari aasta pärast maha müüa...

Eks elame-näeme, seni jälgin huviga elektriautode käekäiku ja sõidan elektroonikaprobleemidega tikutoosiga edasi.... Big Grin Toungue ja viskan ikka sellistes teemades kõvasti puid alla et diskusioon jätkuks, sest juba meie esivanemad teadsid et vaidluses selgub tõde Wink
Kõike ei tasu kohe nii tõsiselt võtta, eks iga pagar kiidab oma saia ja iga lits oma ... pragu, nii minagi, nii Sinagi, nii Mario kui ka ksf Pyhl, Vipala, Deville, v6sa ja kõik ülejäänud hakkajad foorumlased.

Toungue Cool

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

(05-02-2014, 23:29 PM)phyl Kirjutas:  Aga see küsimus on veel õhus, kas elektri autole käru saab sappa haakida või mitte?

Kui mitte, siis miks?

Mingile bemmi kupeele sa ju ka järelkäru taha ei pane, selleks vähe teistmasti masinad ikka.

Aga nagu siit teemast korduvalt välja on tulnud: kellele ema, kellele tütar. Ja teise eelistust peaks austama, mitte maha tegema- soovib ta siis liigelda bemmi, länkari, pisikese korealase v teslaga.
Vasta

Kirjutasin selle eile aga salvestasin mustandina. Vahepeal on veel palju juurde ja vahele kirjutatud Wink
(05-02-2014, 20:48 PM)zazik Kirjutas:  Need, kes on nõus selle Passatiga sõitma, ei ostaks Teslat ka siis kui ta 10k eur maksaks.
Kui me paneme mõiste "passat" jutumärkidesse ja teeme sellest lihtsalt mõiste a'la vana või kasutatud auto, siis usu, Eestis on sitta kanti selliseid teglasi, kes võivad omale lõdvalt Teslat lubada aga sõidavad kasutatuna soetatud autodega või üldse ühistranspordiga. Ühe sellisega tulin just koolis koos koju. Suvel sõitis kuu-seitsmega, praegu trolli ja trammiga, pluss käib pikalt jala peatusest koju. Ja vahepeal rendib todae elktrikat, mille kohta ütles, et need esimese põlve omad ei kõlba just soojenduse poolelt, pardinäo uuem isend soojuspumbaga pidi juba asisem olema linnas tööasju ajada. Ehk mis ma tahan öelda: ära hinda inimest selle järgi, MILLEGA ta oma tagumikku linnas ringi veab!

Ahjah, troll ja tramm on ka bussist kallimad aga "ökomad", samas on ka nendel olulised kasutuslikud piirangud. Ja ka elektrirong vs diisel-elektri rong - üks saab sõita vaid elektrifitseeritud teel, teine igal pool. Selge, et Tesla on peaaegu et tõeline ja universaalne auto aga need kiirenduse jms näitajad, mida püütakse Tesla puhul selel supersaavutusena näidata - andke andeks! Keda kuradit huvitab IGAPÄEVAAUTO puhul veerandmiili aeg??? Millal keegi üldse viimati oma igapäevaauto viimase piirini pöördesse ajas? Üldse ajas mul juba Autolehe päevist alates südame pahaks kõik see ulmeline "juhitavus, kiirendus" ja muu šitt, mis oleks nagu "hirmus oluline". OLULISED on suusaboks katusel ja kärukonks saba + haagise lubatud massid, titetoolide ja üldse tittede mugav elu-olu ja iseseisev liikuvaus trandulettides etc. Ja muidugi pidurdusteekond, kere turvalisus ja veel mõned asjad, nagu näiteks see, et lävepakk ei oleks lai ja püksisääred iga jumala kord sitased sisse-välja ronides, et sa ei peaks tagumik asfaldil istuma jne, jne. Viimase kohta ei oska Teslast midagi arvata aga näiteks audiC4 on selles suhtes fekaal-mis-fekaal! Ei ole ülikonnaga sõitmise auto võrreldes paljude teistega ja iga jumala kord väljudes mõtle, kuids seda teed et vähegi puhas püsida. Ja üldse on 60K ja rohkem absoluutselt mõtetu raha raiskamine omaenda tagumiku vedamise peale kulutada. Seda üldises plaanis. Et seda tehakse, on veel omaette küsimus. Üldiselt on see inimeste madalatel instinktidel, nagu kadedus, ahnus, edevud etc "mängimine", enesekindel ja mõtlev kuitahes rikas inimene seda üldiselt ei tee. Esiteks oskab edukas inimene raha lugeda...
edit2: Siin lihtsalt pean eile näidatud TopGeari näite tooma: Sir Bob Geldorf ei ole vaene mees aga mis oli Tema autoks? Toyota Previa (sest mul on ju 100 last, naeris ise!). Ei ole Bentley vms tüüpiline äkkrikastunud kiiekümnesendise arminegro jäledus. Üks mees on heategevuse eest nomineeritud Nobeli Rahupreemiale, teine on rõve gängster-saast...

Edit: siit siis tänane jutt. Radikaalne nagu ikka Wink

(06-02-2014, 09:32 AM)mlsluik Kirjutas:  Tesla oleks siinkohal võibolla mõistlik valik aga selle raha eest ootaks juba autot millega ei pea järelandmisi tegema. Kuna töö ja hobid nõuavad tihtipeale haagise vedamist siis see on siinkohal minujaoks väga oluline aspekt. Teiseks meeldib vabadus olla sõltumatu, sõita sinna kuhu vaja mistahes ajal.

Ja sellega pandigi asi põhimõtteliselt paika! Ka too oodatav 4WD Tesla on õnnetus kuubis oma kajakatiibadega! KUIDAS see autoke plaanib tõesti katusel midagi vedada ja andke andeks, pühapäevane jäävihm ja autode glasuurimine oli ju ehedaim näide sedasortsi IGAPÄEVAAUTO puhul maailma lollimatest uste lahendustest! Jah, suvise üliedeva ja ülikalli hobiauto puhul on see arusaadav aga auto, mis tahaks olla "päris" auto see küll ei kõlba. Ja siis paned reaalselt ülivõimekale elektrimootorile normaalse haagise sappa ja ei jõua sellega järgmise elektripostinigi. Kerghaagist võid tsikliga ka vedada - umbes nii Big Grin
Ma panen kaks pilti, alla mille mina isiklikult sellistes hinnaklassides autode puhul haagiseveo võimekusest nõrgemat tulemust näha ei taha!
Esimene: kui Tesla-sugune selle paadiga Tallinnast Saaremaale ühe jutiga sõita ei suuda, on tegu "kalli kakajunniga"! mUuseas, haagise kogukaal on väiksem, kui järgmisel! Ikkagi tühi alumiiniumkere aga tuuletakistus on suur.
[Pilt: traaler%2520lahkumas.JPG]

Ja teine: kui sellises hinnaklassis elektri- ja mistahes muugi mootoriga auto ei suuda või pole passis lubatud seda kooslust Tallinnast Narva piiripunkti jutiga vedada, on tegu "kalli kakajunniga":
[Pilt: C303-Hiluxi-sabas2.jpg]

Ehk jällegi minu jaoks peab 60+K eur hinnaga auto juhul, kui tegu pole ülisportliku super- või sportautoga, suutma selliseid asju teha. Ainult siis saan ma sedasorti lollaka rahanumbri kulutamisest aru - vedurid ehk töövahendid ongi kallid! Igasugused bemmid-mersud-lehhused on niisamagi mõtetud autod, saati veel vaegvedused 1WD'd... Sellise pereauto hinnaklass on 8-25K eur ja üle selle on puhas raiskamine sõltumata sissetulekutest. Selle ülejääva rahaga saab ja peaks ühiskonnale midagi head tegema, endast "õnnetumaid" ja/või millegi põnevaga tegelevaid (näiteks alternatiiv-sportlaseid?) toetama.
Ning lõpetuseks jälle kord minu jaoks tõeliselt hea pereauto näide oleks see, kus ukse avanemisel "kaob" lävepakk ja härrasmehel jäävad püksisääred puhtaks, jõuab haagist koos ATV (seal sees) ja paadiga vedada, on ajastu kõige turvalisem kere (aastast 1969!) koos külgpaugul eest ära jooksvate istmete, reaalselt kaela toetavate peatugede jms'ga. Ma tõesti kõiki toodetavaid autosid ei tunne aga minu arust on siiani kõik peale Saab 99/900 klassikalise platformi tegelikult selle pandud lati alt sirge seljaga läbi jooksnud! Mitte katust pole vaja "eemaldada" Inimesele mõeldud autol vaid rõvedad ja segavad lävepakud peavad "kaduma". Ja siin pole praegu vastast kaubikutele ja pisibussidele, kus on ukse ja istme vahel astmelaud ja kus näiteks tagumised liuguksed käivad elektriga! Lisad sinna veel neliveo, konksu ning ongi olemas super-pereauto.
[Pilt: IMG_2164.JPG]
Vasta

(06-02-2014, 09:32 AM)mlsluik Kirjutas:  ... ja viskan ikka sellistes teemades kõvasti puid alla et diskusioon jätkuks,
Viska aga viska peale, maja juba leekides! Big Grin

(06-02-2014, 10:29 AM)Coger Kirjutas:  Mingile bemmi kupeele sa ju ka järelkäru taha ei pane, selleks vähe teistmasti masinad ikka.
See on kinni autoomaniku enda peas, iseasi kui mõistlik see alati on: http://www.youtube.com/watch?v=vgxljb47tko
Kui võimsust vähe ja ranget samuti, siis pole vist väga mõtet. Muidu võib minna nagu videos.

Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Vasta

(06-02-2014, 11:30 AM)Basilio Kirjutas:  
(06-02-2014, 09:32 AM)mlsluik Kirjutas:  ... ja viskan ikka sellistes teemades kõvasti puid alla et diskusioon jätkuks,
Viska aga viska peale, maja juba leekides! Big Grin

(06-02-2014, 10:29 AM)Coger Kirjutas:  Mingile bemmi kupeele sa ju ka järelkäru taha ei pane, selleks vähe teistmasti masinad ikka.
See on kinni autoomaniku enda peas, iseasi kui mõistlik see alati on: http://www.youtube.com/watch?v=vgxljb47tko
Kui võimsust vähe ja ranget samuti, siis pole vist väga mõtet. Muidu võib minna nagu videos.

Õige, puid tulebki elektriautodele alla panna - saab ometi sooja Big Grin
Ma paneks ka, seekord otseselt Teslale! Muudele pole ju mõtet, need on niisamagi võimetud saastautod... Aga et juba kord "õigest ja heast" pereautost Saab "made by SAAB" mitte "made by GM" juttu tuli, siis tahaks näha kaugele ja kuidas too Tesla sellise lahendusega sõidaks! Sest olegm ausad, Tesla on vägagi sarnase luugiaugu-joonega lausabaga klassik-Saabiga. Teoorias peaks Tesla katus kannatama küll sinna maja peale panna Big Grin
[Pilt: 104806.jpg]

Toppola nimelist katusemaja pandi ka FIAT-põhistele 9000-seeriale ja uuemale 900-seeriale aga just Classic on see igati Õige Saab kõigi oma headuste ja veidrustega.
[Pilt: ToppolaSaab9000.jpg]

Ja pange tähele, mis autorong siin on: Saab + Toppola + autoveohaagis koos Classicuga seal peal Cool Nooh Teslad ja muud elektrijunnid - pange kordki veel paremaks!!! Sittagi, jooksete lati alt läbi... rääkimata selelst, et teha sellise kooslusega Maailmale ring peale. Saabiga Saab! See oleks kohe päris põnev näha, kuidas Tesla kasvõi Katmandusse pääseb...

[Pilt: 800px-9-3-with-Toppola.jpg]
Vasta

Vaadates viimasel pildil masina asendit... No ükski mõistlik autoomanik oma autoga ju nii ei tee.
Vasta

Muide, hobune on veel soojemWink Ja käib jummalast taastuval kütusel.Toungue

Palju sihuke luugimajavärd kaalub, et tekivad kahtlused Tesla võimekuses seda kanda? Miskised mõnisada kilo ei tohiks ju üle jõu käia.

Palju Teslale kandevõimet lubatakse?
Vasta

(06-02-2014, 12:16 PM)zazik Kirjutas:  Vaadates viimasel pildil masina asendit... No ükski mõistlik autoomanik oma autoga ju nii ei tee.
Näed ju et teeb, sest ta SAAB seda teha Big Grin Aga tollest maailmatripist tasub tähele panna modifikatsioone ja kogu tripi hooldust Classicule. See on juba kergelt ulmevaldkond ja kisub juba sinna teemasse, millest DevilDeVille kirjutas: need elektroonikarikkad moodsad junnid oleks sellise läbisõiduga sellist trippi ette võttes parimal juhul Rootsist Taani jõudnud...
See on ju absoluutselt mõistlik minna Saab 900 Classicuga 250 000 km korralist hooldust tegema Rootsist... Malaisiasse! Cool
Vasta

(06-02-2014, 12:30 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Aga teemasse ka. Elektriautude haagisekonksudest pajatades:
Ja sinna kohe otsa ajakirja Top Gear (täitsa minu mõtetega tegelased Big Grin ) test Ariel Atomiga korralikku haagist vedadaToungue Jääme ootama elektriautodega sarnaseid teste!
You might reasonably ask what the hell’s going on here. So allow me to explain. The Atom is a road-legal racer you can drive to the track, race, then drive home again. But as it turns out, you need lots of stuff to go racing. Things like spare tires and spanners and Teasmades. Unfortunately, the Atom has less storage space than a pencil case. Some race teams would solve this by spending millions on lorries and motorhomes, but that’s not the TG way. Why would you trailer the car when the car could trailer your stuff? So when we received our invitation to race in the Atom Cup at Castle Combe circuit, there was only one thing for it…
[Pilt: p01jf6d5.jpg]
Vasta

(06-02-2014, 12:59 PM)DevilDeVille Kirjutas:  Kõhuga pole siin miskit pistmist, probleemiks on eurojapside idiootne komme ruutkilomeetrise pinnalaotusega keskkonsoole ehitada, millest tingituna ei saa inimene roolis jalgu mugavasse asendisse panna. Erandiks on siin Rolls-Royce, mille omanik reeglina roolis ei istu aga autojuht on ju ka inimene.
Kiites Teslat, siis sõltuvalt vist sisust on see probleem inimlikult lahendatud aga asendatud ruutkilomeetrise näkku vahtiva läpakaga. Tuu peaks kehtiv 2013 S'i sisupilt olema, kus lisaks jalgade mugavale sõiduasendile saab vajadusel ilma Houdini-olemata ka kõrvaluksest juhikohale ligineda:
[Pilt: 2013-tesla-model-s-interior-photo-548678-s-1280x782.jpg]

Aga siis testidest: misikpärast on kõik testid sedapidi lahendusega, tahaks ikka teistpidi ka näha, kus Tesla on vedur ja F-250 treileri peal. Ja kui juba selline asi on valmis tehtud, siis võiks ju uus Tesla X seda ka vedada suuta...
Vasta

Eile sai õku visatud kahtlus Mario erapooletuse kohta, ta vabandas ilusti välja, Plyval aga tundub olevat naftafirmade palgal Smile
Paarkümmend aastat tagasi olid akutrellid suht naljanumbrid, täna on nad juba arvestatavad abimehed. Isegi rellakat ja ketassaagi püütakse juhtmest vabastada. Mina neid veel ei osta, saan aru et kui töövõimelisele juhtmega isendile on 500W asemel kirjutatud 2KW, siis on teda natuke vara aku peale kolida. Aga need, kes ostavad, maksavad arendustöö kinni. Eks autodega on sama ja ei ole tingimata vaja niimoodi tümitada. Kui inimene ütleb, et ta saab selle autoga hakkama ja raha ei ole probleem, las siis olla nii.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

Kurat, no nüüd on kõik segi nagu puder ja kapsad...

Kui teha lühike vahekokkuvõte, siis antud teemas on viimase 4-5 lk jooksul proovitud meeleheitlikult erinevate argumentidega tõestada seda, et:
1) Tesla maksab rohkem kui kolhv3 või passat98
2) Teslaga ei saa sõita Tallinnast Barcelonasse tehes peatusi 15 minutiks, et paak täis lasta
3) Tesla on täpselt samasugune säästutrabant nagu aimaivõi, ainult maksab neli korda rohkem ja sõidab mitte järgmise pistikuni, vaid taganttuulega äärmisel juhul ülejärgmise pistikuni
4) Tesla on lihtsalt "kallis kakajunn", sellepärast, et temale ei ole võimalik sappa panna treilat, sinna peale ajada asfaldil C-kati juhiluba vajavat mudakolli ja sellega ümbermunareisupääle minna
5) tegelikult ei kesta Tesla akud kahte aastatki, kusjuures seda on juba kodanik Kadastiku läbisõidetud umbes 4k versta pealt väga hästi näha

Vabandan, kui kuskil mõni oluline punkt veel kahe silma vahele jäi Big Grin

EDIT: kirjaviga parandatud
Vasta

(06-02-2014, 13:55 PM)41Degree Kirjutas:  Kurat, no nüüd on kõik segi nagu puder ja kapsad...

Kui teha lühike vahekokkuvõte, siis antud teemas on viimase 4-5 lk jooksul proovitud meeleheitlikult erinevate argumentidega tõestada seda, et:
1) Tesla maksab rohkem kui kolhv3 või passat98
2) Teslaga ei saa sõita Tallinnast Barcelonasse tehes peatusi 15 minutiks, et paak täis lasta
3) Tesla on täpselt samasugune säästutrabant nagu aimaivõi, ainult maksab neli korda rohkem ja sõidab mitte järgmise pistikuni, vaid taganttuulega äärmisel juhul ülejärgmise pistikuni
4) Tesla on lihtsalt "kallis kakajunn", sellepärast, et temale ei ole võimalik sappa panna treilat, sinna peale ajada asfaldil C-kati juhiluba vajavat mudakolli ja sellega ümbermunareisupääle minna
5) tegelikult ei kesta Tesla akud kahte aastatki, kusjuures seda on juba kodanik Kadastiku läbisõidetud umbes 4k versta pealt väga hästi näha

Vabandan, kui kuskil mõni oluline punkt veel kahe silma vahele jäi Big Grin

EDIT: kirjaviga parandatud
Sa ei pannud olulist punkti tähele ja ma nüüd rõhutan ja värvin punaseks!!!
(06-02-2014, 09:32 AM)mlsluik Kirjutas:  Tesla oleks siinkohal võibolla mõistlik valik aga selle raha eest ootaks juba autot millega ei pea järelandmisi tegema. Kuna töö ja hobid nõuavad tihtipeale haagise vedamist siis see on siinkohal minujaoks väga oluline aspekt. Teiseks meeldib vabadus olla sõltumatu, sõita sinna kuhu vaja mistahes ajal.

Selge, et Teslale tehakse praegu meie kõigi poolt liiga - Tesla ON raudselt väga hea auto! Aga ta ei ole universaalne, millisena seda püütakse näidata! Tesla eest küsitava raha eest saad elektriauto, millega pead järeleandmisi tegema ja ei saa mistahes ajal sõita sinna kuhu vaja! Punkt! Vaat midagi pole teha, Teslaga, isegi sellel oodatava neliveolise X'iga, ei saa sa ühineda Kangete Meestega, et sõita Tsukotkale! Kohe varsti hakkavad jälle minema... Aga ostad sama raha eest Eesti Rahvaauto nr. kurat-teab-mitmes-juba ja sa saad seda teha. Sellele oleme me siin tohutu pika aja kaikaga-pähe kombel vihjanud! Tõesti, Tesla on ringrajal oluliselt kiirem ühe ringi kohta aga kumb sõidab paagitäiega rohkem ring läbi ehk võidab raudselt 24-tunni sõidu? Länkar...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: Mats metsast, 7 külali(st)ne