Uunikute 13. Talveralli 22.-23. veebruar 2014 LÕPPTULEMUSED

Punnitan mis ma punnitan, aga reaalsus on see, et Toyotat ma kahjuks valmis ei jõua Sad Pole muud varianti kui ikka jälle 412-ga tulla. Kuigi ma ei tea, kapott on juba eelmiste talverallide kleepse nii paksult täis, et uus sinna küll ei mahu Big Grin

Lohutuseks võin öelda, et kuna mosse on 5 aastat vanem, toome autode keskmist vanust tiba allapoole Rolleyes

33. turist 30 Allan Kuusik AZLK 412 1974
Vasta

Palume meie registreeritud rallilaev asendada teise rallilaevaga - Cadillac Sedan Deville 1978. Hakkasime tõeliste naistena külma karma, areneme veel Big Grin

edukaid ettevalmistusi,
Lind + tiim

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta

Tere Korraldajad.

Seoses kõikvõimalike asjade kokku- ja mitte kokkulangevuse tõttu väike muudatus järgnevate ekipaažidega.

87. turist 1 Mauri Liiver Ford Taunus 17M Super P3 1964 2 jah
92. tsikkel 12 Heigo Siitsmann Honda GL-1000 1976 2 jah

Nendest kahest saab kokku 1

Turist 12 Heigo Siitsmann Ford Taunus 17M Super P3 1964 2 jah

HONDA GL 1000-1976
Vasta

(06-02-2014, 23:03 PM)madheix Kirjutas:  Turist 12 Heigo Siitsmann Ford Taunus 17M Super P3 1964 2 jah

No krt. Mõtle välja hea vabandus!

Avaldan soovi klassifitseerida ainsana stardinimekirja jääv tsikkel number 57 ümber moodsaks üherattaveoliseks, veoautoks vms.
Korraldajatele veel meeldetuletus, et selle teema esilehel peaks Tiina kontonumbri asendama ibänniga.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

Ohjah, IsandPauk peab siis üksi seiklema? Olgu, muudatused sisse viidud ja ma kuulsin, et tegu on otsese "Külmaprobleemiga". Nii naistel kui algsel Taunuse tiimil...

(07-02-2014, 12:34 PM)isandpauk Kirjutas:  
(06-02-2014, 23:03 PM)madheix Kirjutas:  Turist 12 Heigo Siitsmann Ford Taunus 17M Super P3 1964 2 jah

No krt. Mõtle välja hea vabandus!

Avaldan soovi klassifitseerida ainsana stardinimekirja jääv tsikkel number 57 ümber moodsaks üherattaveoliseks, veoautoks vms.
Korraldajatele veel meeldetuletus, et selle teema esilehel peaks Tiina kontonumbri asendama ibänniga.
Hea tähelepanek, jebann tuleb Smile
Aga oled tõsimeelselt tsiklist loobumas???
Vasta

kas nummerid jagasite kõik juba Waxi sünnipäeval ära või on mõni jagamine veel tulemas?
kui mudu ei saa, siis ma võin samas ka eravisiidiliselt järgi tulla Wink

hääd,
Lind + tiim

Lind on ka inime
_____
Lincoln Town Car 1997
Ford Ranchero 1977
GAZ Kuban 1991 Big Grin 
Mazda 323 1981 (USA variant)
VW New Beetle 2000
Vasta

(07-02-2014, 12:34 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Aga oled tõsimeelselt tsiklist loobumas???

Kes seda ütles? Tahan tsikliga lihtsalt mingis teises klassis osaleda, kus on piisavalt konkurente (on enamvähem garanteeritud esikolmikusse mittejõudmine). Jätan korraldaja otsustada kas see saab olema moodne,veo,buss, 1x1 või mingi eraldi puudega(inva-) klass.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.
Vasta

avastasin, et mosusse mahub ikka 4 inimest ära - isegi uksi on sel masinal poole rohkem, kui põrnikal. Palun luba suuremaks ekipaazhiks. Eerosid liigutasin just "täis auto" eest Smile

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Meie ekipaazi jääb 3 asemel 2 kihutajat. Ülekanne ka teele pandud.

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta

Tähtis teadaanne: esimesse postitusse on lisatud VÕISTLUSJUHEND!

Isandpaugu paneme kuhugi sisse ja kuni viimase nädalani, kui tuleb keegi juurde ja see leiab materjaalse kajastuse, pole probleeme: saame täpset sööjate arvu kas suurendada või vähendada.
Vasta

6.02 vabanes Roosta 40.kohalises magalas kolm voodikohta!
Kes veel ulualust otsib, helistagu!

Turbonegro
Vasta

Meil küll pole rajategemise autos kaameraid ja rajakate on ka pisut teistsugune aga eks see algusaastail umbes samamoodi käis Big Grin Aga distantsid sellevõrra kordades pikemad... Üks huvitav tähelepanek sedasorti videotest (no neid on sinutoru ju täis): naised ei suuda ennast kohe kuidagi kombekalt istmes paigal hoida?
Muidugi tõlge on Meestele tuttav mistahes rahulikust sõidust perega Cool
Vasta

(22-01-2014, 15:39 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mis veel? Küsimusi?
Kas selline tänapäeva säärpilli kiiver on lisakatsele sobilik?
[Pilt: main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_it...b7a405fbdf]
Vasta

(10-02-2014, 14:34 PM)Martti Kirjutas:  
(22-01-2014, 15:39 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mis veel? Küsimusi?
Kas selline tänapäeva säärpilli kiiver on lisakatsele sobilik?

Mis on peamine igatsuguste pead kaitsvate vahenditega: see võiks meite lolli ja nõrka peakolu ka päriselt kaitsta! See, milline kiivrilaadne toode välja näeb pole üldse oluline - oluline on, et inimesed ISE mõistaksid iseenda ja kaaslaste(kaardilugeja) turvalisuse tähtsust.
Kuna tegu on autodega, kus mitte ühes ainsamas ka vist pole turvapatju, turvakardinaid, mõnedel pole turvavöösidki, paljud on seest piisavalt kõvadest materjalidest "polstritega" nagu näiteks vanemate Mossede A-piilari plekk-katted etc, aga ikkagi on võiduajajatel kergelt "kõrgendatud adrenaliinitulv veres", siis - edasi mõelge iseRolleyes Reaalselt on isegi korralikust paksust ja topeltservaga läki-läkist kõvasti kasu, kui peaks peakolu kuhugi pihta ära lööma. See on kerge (kaelale vähem koormust) aga pehmendab oluliselt.
Vasta

(10-02-2014, 15:24 PM)PlyVal64 Kirjutas:  
(10-02-2014, 14:34 PM)Martti Kirjutas:  
(22-01-2014, 15:39 PM)PlyVal64 Kirjutas:  Mis veel? Küsimusi?
Kas selline tänapäeva säärpilli kiiver on lisakatsele sobilik?

Mis on peamine igatsuguste pead kaitsvate vahenditega: see võiks meite lolli ja nõrka peakolu ka päriselt kaitsta! See, milline kiivrilaadne toode välja näeb pole üldse oluline - oluline on, et inimesed ISE mõistaksid iseenda ja kaaslaste(kaardilugeja) turvalisuse tähtsust.
Kuna tegu on autodega, kus mitte ühes ainsamas ka vist pole turvapatju, turvakardinaid, mõnedel pole turvavöösidki, paljud on seest piisavalt kõvadest materjalisedt "polstritega" bagu näiteks vanemate Mossede A-piilari plekk-katted etc, aga ikkagi on võiduajajatel kergelt "kõrgendatud adrenaliinitulv veres", siis - edasi mõelge iseRolleyes Reaalselt on isegi korralikust paksust ja topeltservaga läki-läkist kõvasti kasu, kui peaks peakolu kuhugi pihta ära lööma. See on kerge (kaelale vähem koormust) aga pehmendab oluliselt.

Nõus... Kiiver peaks ikka autos viibijate kaitsmiseks olema ja kiirabi vältimiseks, mitte selle pärast, et Priit on jobu ja nõuab mingeid nõmedaid aju.
Priit üritab rallitajaid pigem elus ja tervena hoida, et Krutsiverbalistide kokkutulek ei saaks endale musta plekki juurde, kui hullude surnuks kihutamise üritus.

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

Aknast välja vaadates ja pikemat ilmaprognoosi kaedes hakkab tunduma, et kordub aasta 2008, no teate ju küll, siis kui esimest korda Roostale kulgesime. Seda mudarallit meenutavad vanad tegijad heldimusega, pisar silmanurgas, noorem põlvkond pole veel sellist safarit näinudki. Muhuklubi Autobaasi esindajatena saime antud sõidul hakkama ka omapärase rekordiga - lausa kahel masinal (ZAZ 965, Fiat 500) purunes tagumine õõtshark (milles põhiliselt polnud siiski süüdi off road teed vaid pigem masinate nigel ettevalmistus Smile).

[Pilt: 0214560739e4c8.jpg]

Cinquecento
Vasta

Millist ettevalmistust silmas pead, kui see saladus ei ole?

I'd offer you moral support but i have questionable morality
Vasta

(10-02-2014, 16:16 PM)parmhot Kirjutas:  masinate nigel ettevalmistus Smile).
Kas siin saab kaheti mõista?
Aga too aasta oli ikka korralik poris mängimine Smile

[Pilt: tr015.jpg]
[Pilt: tr013.jpg]
Vasta

(10-02-2014, 15:36 PM)ullivilli Kirjutas:  Nõus... Kiiver peaks ikka autos viibijate kaitsmiseks olema ja kiirabi vältimiseks, mitte selle pärast, et Priit on jobu ja nõuab mingeid nõmedaid aju.
Priit üritab rallitajaid pigem elus ja tervena hoida, et Krutsiverbalistide kokkutulek ei saaks endale musta plekki juurde, kui hullude surnuks kihutamise üritus.

Just ja seetõttu ma ka olen ennast absoluutselt disatantseerinud EAL'i rahvaspordi alakomitee ja rahvaralli lausidiootsusest! Ma lihtsalt ei kannata lauslollust, pahatahtlikust jne. See, mis zita ja pazaga meil rahvarallit sõidetakse tehnika poolelt (ka arbuus ja evo on pehme pazk avarii mõistes aga jube kiired!) ja millised keelud on inimeste turvalisust tõstvate lahenduste poolelt ajab mind suisa marru. Oleks minu teha ja oleks ma Monarh, siis ma mitte ei bänniks ära rahvasportlaseid vaid lauslollid ametnikukesed majandusminnist, maanteeametist/arkist ja EAList. Ma annaks riikliku käsu mis keelaks nendel tegelastel igavesest ajast mistahes mootorite ja autodega seonduvaga tegeleda.
Kuniks leidub rahvaspordi tehnilistes selliseid idiootsuseid:
2.9.2 Keelatud on eemaldada tagaklaasi kojameest ja kojamehemootorit, kui see on automudelile tootja poolt ette nähtud. See on muidugi maailma kõige olulisem vidin autoralliga tegelemiseks, onju???
2.9.4 Keelatud on paigaldada sõitjateruumi tugevdus- ja ohutusstruktuure (turvapuur, ajutine turvapuur).
3.11 Tulekustuti tuleb kinnitada koos metallist hoidiku/kronsteiniga, mis peab olema kinnitatud auto kerele minimaalselt kahe 6 mm poldiga. Kustuti tuleb kronsteini külge kinnitada kahe kiirpäästikuga metallvitsaga. Ikka selleks, et mäsaks sõidetud zita sees elundidoonoriks muutunud rahvasportlased saaks tormata tuld kustutama...

jne, jne, pole suurema osa selle seltskonnaga mitte midagi peale hakata. Muidugi annavad ikka need rahvarallurid ka oma osa lauslolluse idee külvamisse, sest lugedes kõigi nende "sitaks kõvade rallimeeste" verbaalseid kakandusi (rääkimata petitsioonid ja muu "põnev", milelga aasta alguses üllatati) rally.ee pealt ... jumal, Sa näed ja ei mürista! Vähemalt keegi seal päästis järjekordselt päeva, üldse kisub seal asi kahte leeri: ajudega tegelased ja ajudeta törlepid. Nii asja reguleerimise/korraldamise kui sõitmise poolelt. Nimi "õhkjahutus" suunab minu mõtted küll paari kindla tegelase suunas Wink
Tsitaat:õhkjahutus, 26.01.2014 19:21
Kuidagi lapsik on täismehe poolt ähvardada võistlusel mitte osaleda, juhul kui korraldajad peavad kinni kehtestatud reeglitest. Koeru punt ei pea muidugi osalejate vähesuse pärast muretsema. Ja et veel õli tulle valada, siis loodan, et korraldajad lisaks täpsuslõigule ka salajased AKP-d teeksid.
Vasta

Tervist!

Olen foorumis uus ja tahaksin teada kas ma sellise autoga nagu Peugeot 205 GTI saaksin tulla sõitma. Kas üldse saab enam registreerida?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne