Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
Tänan jagamast! Olen näinud, pildi peal ja siinsamas foorumis (Riga 18). Mis siin ikka imelikku on, loodud on valmidus, lisaks lisaketirattale ja vedruhargile on ka jõnksudega vändad. Ja mootori kinnituseks pole ju raami külge miskit lisavärki vaja.
Aga alustaks hoopis sellest, mis mudeliga tegu on? Oleks nagu hiline Riga 10?
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
tundub , et gauja on elundidoonoriks tehtud, vändad ilmselt samast allikast.
ketiratas naistekatel selline ,kuid vändad ilma jõnksuta , gaujal just sellised ,nagu pildil
Postitused: 198
Teemad: 67
Liitus: Aug 2012
Maine:
2
Valmiduse osas tekkiski küsimus, et kas valmidus oli juba tehasest väljudes või on keegi ise midagi torkinud. Kui tehasest, siis ehitan ratta üles. Kui hilisem samkompunn, pole enam nii põnev.
Turvaline sõidukite hoiustamine
www.hoiupark.ee
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
minu silm ütleks justkui ,et esiots ja raam eri värvi .
Postitused: 192
Teemad: 24
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
15-02-2014, 20:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2014, 20:54 PM ja muutjaks oli
rattarumm.)
Seisavad kuuris riga16 1957aastast ja riga16 1959aastast,mõlemal ketiratas sama mis,teemas oleval jalgrattal.1959 aasta jalgratas abimootori variant, esihark tavaline(jalgratta oma),seda muidugi ei tea kas jupid algsed.Ilmselt 57 aasta jalgratas kompott.Tegelikult mida mina ka tean.
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
15-02-2014, 21:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2014, 21:20 PM ja muutjaks oli
kass.)
Ju Sa tead nii mõndagi ja mina pole ka mingi Riia jalgrataste ekspert... aga esimesed Riga 16-ned ilmusidki 1957 (pole ka vist eriti "masslevinud") ja algselt oli neil veel hulk nn hiliste Riga 10 detaile, näiteks ka vedav ketiratas "lumehelbe" ehk "lillekese" kodardusega, põhiline erinevus on 10 ja 16 vahel ikkagi raamis.
Postitused: 463
Teemad: 2
Liitus: Feb 2013
Maine:
1
ei julgeks kuidagi väita ,et ma midagi tean , see kõlaks nagu liiga absoluutselt. mõnda asja olen näinud ja mõnest kuulnud , kuid prooviks ettevaatlikult väita ,et sellise vedruotsaga jalgrattaga puudub igasugune kogemus ,milest võiks järeldada tehasetööd . gauja tükke suva ratastel on ette tulnud mõnikord .
Postitused: 5,044
Teemad: 210
Liitus: Mar 2005
Maine:
161
15-02-2014, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-02-2014, 22:53 PM ja muutjaks oli
kass.)
Gaujal ja Riga jalgrattal (Riga 18 ja vb ja eraldi müüdud) kasutatud vedruhargid on erinevad. Kas harude pikkused erinevad, seda ei julge väita (26" versus 28" rattad) aga Gauja hargil on porilaua traatkinnituse "kõrvad" hargi harudel, jalgratta vedrukahvlil neid ei ole.
Täpsustan siis veel, et jutt ülemisest ehk ehk eesmisest traatkinnitusest.
Postitused: 198
Teemad: 501
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
17-02-2014, 20:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-02-2014, 21:00 PM ja muutjaks oli
s.Oliver.)
Kaasfoorumlase käest soetatud Riga 18 (1960) Mis hetkel veel tegemisel.
Esikahvel jah teise ehitusega ja Väntadel on väga väiksed jõnksud sees, erinevalt Gauja väntadega!
Postitused: 198
Teemad: 67
Liitus: Aug 2012
Maine:
2