Tuleb siis taluda.....ja eks kui sõita tahad,pead ennast liigutama. Muud lihtsalt üle ei jää.
Aga tänane päev oli üsna töine. Sain mootori uuesti tööle ja tulemused muidugi head. Kadunud on üks kõlin.... ja käik läks ka paremaks. Vaatasin,et kuna õhupuhastajat veel küljes pole...ja võtsin ka selle lekkiva küttepumba maha. Arvan siis reservi...... sest plunzripaarid omadega õhtal. Selle pumba võiks siis veel tagasi panna,kui saaks kuskilt suuremas koguses toiduõli ja selle moosi saaks küll läbi kõrvetada. Kahjuks toiduõli enam kuskilt ei saa,sest osad mehed tahtsid kuulsaks saada,lällasid igal pool ja eks usk levib ikka ukselt-uksele käies....
Õli lihtsalt ei jätku niipalju,kui tahtjaid.
Peale küttepumba vahetust siis mootor töötab laitmatult. Ei mäletagi,et kunas nii ühtlaselt käis. Lausa tuksub... Vana pumbaga oli asi nii,et pidevalt oli mingi lutsutamine...millest kuidagi aru ei saanud....välimine silinder viskas tsipa sinist. Ei olnud ka madalat tühikäiku...mis väga häiris,sest hea on panna mootor tuksuma kivikorjamise ajal...ise vaikselt ümber traktori kive korjates..... Aga sellest hädast sain ka lahti-jätsin mootori lihtsalt seisma. Druzba sai muidugi pideva mahvi aga ega sellest häda polnud.
Nüüd on asi parem. Käivitus on muidugi kehvem,eks vast edaspidi läheb asi paremaks,kuna rõngad töötavad teise silindri järgi sisse ja surve asi paraneb kindlasti. Eelmine aasta sai siis ksf. Uko juures tagavara küttepump ka ära stenditud ja hea oli riiulist teine võtta. Siiani otsin 8.5 mm. läbimõõduga plunzripaare aga pole leidnud. Üks uus on olemas aga oleks siis vaja veel teist ka. Kui paarilise leiaks,saaks lõpuks küttepumba korralikult tööle. Praegu sees 9 mm. ja nendega ei saa pumpa korralikult tööle.
Nüüd siis pole muud,kui asja pisut jälgida ja loodan,et ei pea tükk aega näppe mootorisse pistma. Vana asja puhul siis ei ole miski välistatud.
Mõned vaated siis ka vanadest hädadest: