04-08-2013, 17:23 PM
Projekt T-40AM
05-08-2013, 10:57 AM
(20-06-2013, 13:32 PM)v6sa Kirjutas: Teeneljakümnel ei ole difriblokki tavamõistes. Tal on vedu aeglasemalt pöörleva ratta kaudu.
Kas mõlemale poole pöörates kaabib sarnaselt ("vedava ratta poole" ei tohiks...).
On võimalik, et veolink jäi kinni ja nüüd veab ühte poolt kaasa. Kuigi päris loogiline see ei ole, sest kõval pinnal peaks link rataste erineva kiiruse tõttu pingest vabanema...
Ei tule ka asfaldi peal lahti, jätab ennem musta juti maha asfaldi peale
Come to the dark side, we have cookies!
05-08-2013, 10:58 AM
Ausaltöeldes on nii palju tegemist olnud, et ei olegi peale seda viimast kartulimuldamist rohkem T-40 käivitanud ja ei oskagi öelda, kas tuli maha või ei. Ise loodan muidugi parimat!
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
06-08-2013, 02:11 AM
23-08-2013, 09:18 AM
Esimest korda plaanis T-40-l jõuvõtuvõlli kasutada. Algaja T-40 omanikuna küsiks üle, et kas tal on vaja iga sisse ja väljalülituse ajal sõkkuda ka see väike jõuvõtuvõlli pedaalike alla (mitte nagu Russil, et lased kangi sujuvalt sisse või välja)?
Plaanis kartulit võtma hakata ja igaks petteks päriks üle...
Plaanis kartulit võtma hakata ja igaks petteks päriks üle...
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
23-08-2013, 09:27 AM
(23-08-2013, 09:18 AM)saarrand Kirjutas: Esimest korda plaanis T-40-l jõuvõtuvõlli kasutada. Algaja T-40 omanikuna küsiks üle, et kas tal on vaja iga sisse ja väljalülituse ajal sõkkuda ka see väike jõuvõtuvõlli pedaalike alla (mitte nagu Russil, et lased kangi sujuvalt sisse või välja)?
Plaanis kartulit võtma hakata ja igaks petteks päriks üle...
Enda masinal pean küll, jah iga kord kui tööle tahan panna peab jõuvõttu võlli pedaali sõkkuma. Välja võtmisega on nagu kulunud masinatel on - ühel läheb välja teisel ei lähe.
Come to the dark side, we have cookies!
26-08-2013, 11:10 AM
Kartul sai võetud ja kõik toimis. Traktori jõuvõtuvõlli pikendus on aga suht läbi omadega. Oleks vaja natuke korralikumat varianti. Nimelt ulme loks oli sees ja võtsin lahti, et hakkan laagrit vahetama, aga lisaks sellele, et laager läbi on, on ka laagripesa kulunud ja laager kukub vabalt oma pessa sisse. Uhasin korralikult määret täis ja sai see töö tehtud, aga tulevikku silmas pidades tuleb asi ikka korda teha.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
26-03-2014, 13:43 PM
Nii, elustan oma pikalt seisnud teemat. Läheb starteri paigaldamiseks lõpuks. Võtaks veel viimased soovitused, millist starterit osta ja millist kindlasti mitte. Ise olen küsinud kõigist suurematest poodidest ja enamasti poed soovitavad seda: http://www.flintkaubandus.ee/et/a/starte...2%2C8kw%29 või seda http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...20&lang=et
Kumba eelistada?
Teine küsimus on see, millist lülitit kasutada starteri rakendamiseks? St milline oleks parim ja mõistlikuim variant või mida teised on kasutanud.
Kumba eelistada?
Teine küsimus on see, millist lülitit kasutada starteri rakendamiseks? St milline oleks parim ja mõistlikuim variant või mida teised on kasutanud.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
26-03-2014, 14:14 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-03-2014, 14:18 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-03-2014, 13:43 PM)saarrand Kirjutas: ...
Teine küsimus on see, millist lülitit kasutada starteri rakendamiseks? St milline oleks parim ja mõistlikuim variant või mida teised on kasutanud.
Minu hübriidrussil on viiendat aasta käigus suvaline surulüliti, mis lülitab kõrvalepandud asjade kastist võetud releed, mis annab voolu tõmbereleele. Sai olemasolevast kiiruga kokku visatud ja seni pole olnud põhjust midagi muuta.
Starterite eelistuses pole vahet. 2,8 kW on piisav, uuema tüübi reduktoril teadaolevalt mingeid mäekõrgusi eeliseid ei ole. Väidetavalt on tugevam...
Kui algne starterilüliti toimib, siis pole põhjust muuta. See elab tõmberelee voolu kenasti üle.
26-03-2014, 14:36 PM
(26-03-2014, 14:14 PM)v6sa Kirjutas:(26-03-2014, 13:43 PM)saarrand Kirjutas: ...
Teine küsimus on see, millist lülitit kasutada starteri rakendamiseks? St milline oleks parim ja mõistlikuim variant või mida teised on kasutanud.
Minu hübriidrussil on viiendat aasta käigus suvaline surulüliti, mis lülitab kõrvalepandud asjade kastist võetud releed, mis annab voolu tõmbereleele. Sai olemasolevast kiiruga kokku visatud ja seni pole olnud põhjust midagi muuta.
Starterite eelistuses pole vahet. 2,8 kW on piisav, uuema tüübi reduktoril teadaolevalt mingeid mäekõrgusi eeliseid ei ole. Väidetavalt on tugevam...
Kui algne starterilüliti toimib, siis pole põhjust muuta. See elab tõmberelee voolu kenasti üle.
Mul ei ole hetkel üldse mingit starteri lülitit. Käivitusmootor käib nöörist tõmmates hetkel ainult. Aga tahaks selle pulli nüüd ära lõpetada.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
26-03-2014, 14:44 PM
Et armatuuris on selle koha peal tühi auk? Muidu see vene "süütelukk" kannab tõmberelee voolu ära küll, isegi vaherelee võib ära "ökonoomitada". Kasutades vahereleed, võib sinna panna suvalise nupu, kasvõi uksekellalt.
Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
26-03-2014, 14:48 PM
(26-03-2014, 14:44 PM)Wiki432 Kirjutas: Et armatuuris on selle koha peal tühi auk? Muidu see vene "süütelukk" kannab tõmberelee voolu ära küll, isegi vaherelee võib ära "ökonoomitada". Kasutades vahereleed, võib sinna panna suvalise nupu, kasvõi uksekellalt.
Jah, mul on armatuuris tühi auk, st tegelikult ma ei tea, kus ta originaalis üldse olema peaks. Praegu on nii, et lülitan masslüliti sisse ja lähen õue käivitusmootorit käivitama nööriga. Kui on vene süütelukk üle kellegi, oleksin ka huviline, saaks originaal auku toppida. Hetkel mõtlesin nupu võtta kombainilt Sampo 10 ja ka aku + ja - juhtmed mõtlesin sellelt doonorilt võtta.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
26-03-2014, 15:02 PM
26-03-2014, 15:22 PM
(26-03-2014, 15:02 PM)v6sa Kirjutas:(26-03-2014, 14:48 PM)saarrand Kirjutas: ...
Hetkel mõtlesin nupu võtta kombainilt Sampo 10 ja ka aku + ja - juhtmed mõtlesin sellelt doonorilt võtta.
Mõistlik mõte eeldusel, et kõik tükid ikka heas toonuses on.
Sampol olevad tükid peaks olema heas korras. Tegemist oli töötava ja komplektse isendiga, tõin ta oma Sampo 30-tele varuosadoonoriks. Akujuhtmed on korralikud jämedad vaskkaablid, lüliti oli ka viimati korras.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
26-03-2014, 19:22 PM
Originaalseades peaks see "vaherelee" olema seal hoopiski starteri väljalülimiseks. Kui generaator piisavalt energiat toodab (mootori pöörded piisavad on) lülitakse starter välja.
See vene starterilüliti kannatab välja nii tõmberelee, kui eelsoojendusküünla otseühendamise.
See vene starterilüliti kannatab välja nii tõmberelee, kui eelsoojendusküünla otseühendamise.
26-03-2014, 21:12 PM
Minul kasutusel juba kaks aastat tavaline surulülilti, mis varem oli kasutusel signaali lülitina. Ei ole vahel ühtegi releed, pole midagi kärssama läinud. Käitab mootorit muide see Flint kaubanduse 2,8kw starter ja töötab väga hästi.
26-03-2014, 22:14 PM
27-03-2014, 10:07 AM
(26-03-2014, 21:12 PM)Janx Kirjutas: Minul kasutusel juba kaks aastat tavaline surulülilti, mis varem oli kasutusel signaali lülitina. Ei ole vahel ühtegi releed, pole midagi kärssama läinud. Käitab mootorit muide see Flint kaubanduse 2,8kw starter ja töötab väga hästi.
Tõmberelee vool on suurusjärgus 5 A ja üsna lühiajaliselt. Seega signaalilüliti kõlbab väga hästi.
Originaalis on jah vabastusrelee, mis peaks starteri lahutama laadimise tekkimisel ja ei lase töötava mootoriga starterit lülitada.
Hübriidrussil ei ole tegemist blokeeriva releega, vaid pihku sattunud lüliti oli 1A jaoks ja ma ei näinud vajadust edasi kaevata, kui ka relee koos sobiva juhtmepusaga samast karbist vastu vaatas...
09-06-2014, 09:24 AM
(26-03-2014, 22:14 PM)pannkook Kirjutas:(26-03-2014, 21:12 PM)Janx Kirjutas: Minul kasutusel juba kaks aastat tavaline surulülilti, mis varem oli kasutusel signaali lülitina. Ei ole vahel ühtegi releed, pole midagi kärssama läinud. Käitab mootorit muide see Flint kaubanduse 2,8kw starter ja töötab väga hästi.
sama siin
Nii, eile leidsin aega ja hakkasin käivitusmootorit eemaldama oma T-40-l. Mõne poldi eemaldamiseks pidi ikka omajagu vaeva nägema + eelmise omaniku kultuurikiht, mida igaltpoolt veel maha pole pesta jõudnud. Lõpuks ta maha sai. Hooratas ei ole paraku just parimas seisus, hamba nurgad üsna ümarikud. Kui ei toimi, siis tuleb hammasvöö teistpidi keerata. Uus starter läks väga libedalt paikka, aga probleem tekkis juhtmevarudes, st ei leidnud kodust juhtmeid, millega saaks akult voolu starteri lülitisse ja lülitist starterile. Alguses plaanisin kasutada kombaini Sampo 10 juhtmeid ja lülitit, aga seal on elektriskeem keerulisem, st läbi relee-regulaatori ja sealt edasi tulevad lülitisse peenikesed juhtmed, mina aga ei saa oma sõrmejämedusi kaableid sinna pisikese kruvi alla kuidagi ühendada. Seega uuriks, mismoodi teised selle süsteemi ikkagi ühendasid, et vool normaalselt jookseks? Parim oleks veneaegne starteri lüliti (nagu pisikese võtmega), ehk on kellelgi üle?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
09-06-2014, 09:40 AM
Miks sõrmejämedused juhtmed?
Laadimisvool on kuni 30 A ja genekast tuleb ka vaid viieruudune juhe.
Ehk vaata värvilt, pikkuselt ja otstelt sobivad juhtmed ja elu on lill. Kellegi ikka mõni kasutuselt kõrvaldet auto vedeleb, kust vajaliku jupi saab.
Muide, suvaline auto süütelukk elab ka starteri lülitamise voolu üle. Hõõgküünla jaoks on ainult tummisemat lülitit vaja. Või paned relee vahele
Laadimisvool on kuni 30 A ja genekast tuleb ka vaid viieruudune juhe.
Ehk vaata värvilt, pikkuselt ja otstelt sobivad juhtmed ja elu on lill. Kellegi ikka mõni kasutuselt kõrvaldet auto vedeleb, kust vajaliku jupi saab.
Muide, suvaline auto süütelukk elab ka starteri lülitamise voolu üle. Hõõgküünla jaoks on ainult tummisemat lülitit vaja. Või paned relee vahele
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 21 külali(st)ne