vanaaja vin-koodi plaat
#1

    Mul siis kapoti all selline plaat...mis on aga nats kulunud! Kas keegi oskab öelda,kas seda võib lihtsalt uuendada või peab selleks olema kah mingi luba, et hiljem keegi kobisema ei hakkaks, et see võltsitud on! Või nii vanal masinal ei ole see nii oluline, selle loa taotlemine!
Vasta
#2

(17-05-2013, 00:15 AM)m401 Kirjutas:  Mul siis kapoti all selline plaat...mis on aga nats kulunud! Kas keegi oskab öelda,kas seda võib lihtsalt uuendada või peab selleks olema kah mingi luba, et hiljem keegi kobisema ei hakkaks, et see võltsitud on! Või nii vanal masinal ei ole see nii oluline, selle loa taotlemine!

Ei kobise keegi, kui lased teha algupärase ja originaalse replika ning lööd numbrid ringi.
Vasta
#3

Vana ära ära viska, kui kellelgi replica pärast kobisemist tuleb, eks näitad siis originaali.

Muidu kui ma ARKiga keretöödel välja lõigatava VIN koodiga plekitüki pärast rääkisin, siis pidi kord olema selline, et enne lõikamist näitad auto ette, siis nad teevad omale selle kohta vastava märke. Ja löövad numbri teise kohta vms. Ühesõnaga protseduur selleks on täitsa olemas.
Vasta
#4

http://www.retrodetal.ru/ saab uue plaadi tellida.


Vasta
#5

25+a vanustel masinatel võib puududa vin kood.
ARK`ist tuleks küsida ka vastavat märget selle kohta, teh. passi.

Plekiga võiksid proovida sellist asja, et värvi mustaks ja lihvi 2000`se vesipaberiga , kuni tähed ja numbrid on loetavad.
Vasta
#6

(18-05-2013, 14:35 PM)MAZ Kirjutas:  http://www.retrodetal.ru/ saab uue plaadi tellida.

Sellist asja tehakse kodumaalgi.
Vasta
#7

(18-05-2013, 21:26 PM)tõnn Kirjutas:  25+a vanustel masinatel võib puududa vin kood.
ARK`ist tuleks küsida ka vastavat märget selle kohta, teh. passi.

Plekiga võiksid proovida sellist asja, et värvi mustaks ja lihvi 2000`se vesipaberiga , kuni tähed ja numbrid on loetavad.

Minu teada päris puududa ei või,võetakse aluseks säilinud vin,kui kerelt ära mädanenud siis etiketilt. Täielikult puududa ei tohi.
Parandage kui eksin.

Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Vasta
#8

(19-05-2013, 08:51 AM)hundu615 Kirjutas:  
(18-05-2013, 21:26 PM)tõnn Kirjutas:  25+a vanustel masinatel võib puududa vin kood.
ARK`ist tuleks küsida ka vastavat märget selle kohta, teh. passi.

Plekiga võiksid proovida sellist asja, et värvi mustaks ja lihvi 2000`se vesipaberiga , kuni tähed ja numbrid on loetavad.

Minu teada päris puududa ei või,võetakse aluseks säilinud vin,kui kerelt ära mädanenud siis etiketilt. Täielikult puududa ei tohi.
Parandage kui eksin.

Tohib küll puududa. Sellisel juhul tehakse passi märge "Markeerimata". Näiteks mu ZAZ 968A-l oli kunagi niimoodi.

Seaduses oli öeldud vist "xx aasta vanusel sõidukil ei pea keretähis olema loetav".
Vasta
#9

Mul kõik andmed ikka korralikult olemas. Aga see plaat on tavaliste kruvidega kinni. Alumiiniumist plaat aga üks nurk on ära kulunud või kuidagi katki läinud. Sellepärast soovikski seda uuendada!
Muidugi oleks abiks ka see kui keegi teab, kus neid meie kodumaal teha saab!
Vana plaat plaanis jah alles ikka jätta!
Vasta
#10

(19-05-2013, 10:46 AM)zazik Kirjutas:  
(19-05-2013, 08:51 AM)hundu615 Kirjutas:  
(18-05-2013, 21:26 PM)tõnn Kirjutas:  25+a vanustel masinatel võib puududa vin kood.
ARK`ist tuleks küsida ka vastavat märget selle kohta, teh. passi.

Plekiga võiksid proovida sellist asja, et värvi mustaks ja lihvi 2000`se vesipaberiga , kuni tähed ja numbrid on loetavad.

Minu teada päris puududa ei või,võetakse aluseks säilinud vin,kui kerelt ära mädanenud siis etiketilt. Täielikult puududa ei tohi.
Parandage kui eksin.

Tohib küll puududa. Sellisel juhul tehakse passi märge "Markeerimata". Näiteks mu ZAZ 968A-l oli kunagi niimoodi.

Seaduses oli öeldud vist "xx aasta vanusel sõidukil ei pea keretähis olema loetav".

Kuna ühe vana Iz-56 (1958.a) dokumentides oli vin-koodi asemel kirjas "Markeerimata" ehk siis kerenumber sellel raamil puudus siis ümber registreerimisel märgistati ratta raam 2-he kleepekaga "ESTxxxxx"
Vasta
#11

(20-05-2013, 09:57 AM)Margusk Kirjutas:  Kuna ühe vana Iz-56 (1958.a) dokumentides oli vin-koodi asemel kirjas "Markeerimata" ehk siis kerenumber sellel raamil puudus siis ümber registreerimisel märgistati ratta raam 2-he kleepekaga "ESTxxxxx"

Sama rada läbitud sama marki rattaga. Kui küsisin, et miks "markeerimata" ei või jääda passi, öeldi, et uued seadused ei luba. ehk siis 90ndate alguses oli asi lubatud, praegu kõik peab markeeritud olema. Kleepsude asemele saab numbri ka lasta lüüa, aga seda nad kohe välja ei pakkunud (kleepsu kleepimine on lihtsam), ise otse loomulikult ei tohi numbreid lüüa, ilma ark nõusolekuta.
Vasta
#12

Ärataks üles etiketi teema. Nimelt mure selline, et oleks vaja replica VIN- koodi plaati GAZ 21- le. Hea oleks, kui keegi oskaks öelda, mõne kontakti Eestimaal.
Vasta
#13

(28-03-2014, 09:45 AM)ets67 Kirjutas:  Ärataks üles etiketi teema. Nimelt mure selline, et oleks vaja replica VIN- koodi plaati GAZ 21- le. Hea oleks, kui keegi oskaks öelda, mõne kontakti Eestimaal.
Ksf!Janne ja Gravex. Nad teevad niigi vajadusel firmadele mootorsõidukite etikett-plaate. Numbrite lööja ja numbrirauad pead ise otsima.
Vasta
#14

allolevalt lehelt saad tellida,kuigi ei ole eestis! Ise tellisin oma mossele kah sealt!
http://en.avtoclassika.com/cars/gaz-21y69/#ctg-362
Vasta
#15

(28-03-2014, 22:41 PM)m401 Kirjutas:  allolevalt lehelt saad tellida,kuigi ei ole eestis! Ise tellisin oma mossele kah sealt!
http://en.avtoclassika.com/cars/gaz-21y69/#ctg-362

Suured tänud! Kuulasin Eestis ka pisut maad, ESM küsis trükkimise eest isegi 40 EUR-i ( 0,5 alum. plaat ). Ukrainas ikka asi palju sõbralikuma hinnaga ( 7.40 EUR-i ). Huvitav kas seoses sealsete sündmustega asi ikka toimib ka? Äkki selgitaksid natuke seda saatmise teemat.
Vasta
#16

No ei tea kuidas see nüüd seal toimib! ehk ikka pole hullu midagi...nendelt saab küsida kui kirjutada sinna. Kas vene keeles või inglise keeles. Minu tellimus jäi just enne neid rahutusi seal ja sain oma plaadi ilusti kätte!
Vasta
#17

pole küll plaate tellinud ukrainast, aga keset mäsu donetskist tuli xado küll nädalaga koju ukse taha. Osad teevad tööd, teised mässavad seal.
Vasta
#18

Tellisin ära, eks siis annan teada kuidas läks.
Vasta
#19

(18-05-2013, 21:26 PM)tõnn Kirjutas:  25+a vanustel masinatel võib puududa vin kood.
ARK`ist tuleks küsida ka vastavat märget selle kohta, teh. passi.

See pole päris öige info. Minule vastati ARK esmase registreerimise eelsel ylevaatusel,et kuni 1970 aasta autodel saab auto arvele ainult needitud birkaga, edasi peab olema juba raami vöi kere sisse löödud number. ARK ametnik tuvastas minu söidukil ainult needitud birka ja seda ei loetud piisavaks. Soovitati pöörduda vastava margi esindusse, et nemad annaksid töendi ....ja blablablaa . Yhesönaga kui ma juba lärmama hakkasin seal angaaris tuli yks vanem ARK spets, kes vöttis traatharja tegi raamile siusauh ja leidis raami numbri ning ytles nooremale kolleegile... Ära n...si inmese ajusid.

Kuid tegelikult on ARK l nöue, et kodanik peab ise hoolitsema selle eest, et kerenumber oleks puhas ja loetav....
Vasta
#20

eino jutumõte tundub olevat ,et ei pruugi olla säilinud number , peale kõiki neid aastaid ja soolasid. mõnel number üpris kehva kohapeal, saab liivapritsi aastaringi . olen ka omanud numbrit ja ämbrit , kus oli vastav märge numbri puudumise kohta , umbes hävinud või nii .
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne