Postitused: 667
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Aidake nüüd hädas olijat. Nimelt sai emmilisel mootori remont tehtud, väntvõll vahetatud, laagrid uued jne jne. Mootor peal, silindrid ja muu mant küljes, elektronsüüde peal aga jätsin vanad karpad (K 301) kuna need enne remonti töötasid ideaalselt.
Nüüd kui olen klapivahed regullinud, süüte paika pannud, kontrollinud et säde võib tappa ka hobuse, keeldub vasakpoolne silinder eluvaimu sisse võtmast. Parem läheb ka raskelt käima ja kui läheb, siis kergelt gaasi andes sureb. Vasakus mitte üks törts ei vändast ega lükates (vb kuulsin paari matsu aga võis ka meelepete olla). Võtsin karpad maha (kusjuures kõkik düüsid jne on uued ja ENNE TÖÖTASID), puhastasin, ikka ei midagi.
Lisaks vasakpoolne kipub end täis tõmbama. Süüte kontrollimisel eemaldasin silindripea ning lärakas kütet lendas varvastele. MIDA TEHA? kõik mõtted juba otsa saanud ning süüdet igatemoodi keeratud.
Postitused: 667
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Küünalde mõte tiirleb endalgi peas. Homseks peaks uus partii pärale jõudma eks siis ole näha
Postitused: 667
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Nonii, küünlad vahetatud, vasaku karpa vahetasin ka kindluse mõttes ning proovisin uuesti. Läheb käima teisest matsust KUID ikka töötab korralikult parempoolne, vasakpoolne aga hakkas puterdama. Gaasi andes läheb korralikult käima kuid paugub, gaasi lahti laskes jääb jälle vait ning hakkab puterdama ehk siis vahele jätma. Mida saaks selle asja parandamiseks ette võtta?
Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
30-03-2014, 16:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2014, 16:28 PM ja muutjaks oli
Ishijupp.)
Kui pikkus lubab, siis tõsta küünlajuhtmed ümber ja vaheta küünalde asukohad. Kui ka nüüd jääb probleem alles, siis võid välistada süüte ja hakata viga otsima silindritest-kolbidest (tasuks ehk surve üle mõõta?) või karpast.
Postitused: 667
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Küünlaid küll tõstsin kuid juhtmeid pole veel näppinud. Ise kahtlustan ka karpat kuid rohkem karpasid pole proovimiseks. Surve peaks olema normis, kuna kõik kraam on uus ja enne remonti töötas ideaalselt kuid ei tee paha seegi üle vaadata.
Postitused: 667
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Sai nüüd küünlad, juhtmed küll niipidi küll naapidi tõstetud kuid jah probleem jätkus. Järgmiseks taaskordseks vahetuseks karpa.
Postitused: 31
Teemad: 9
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
Kui,elektron süüte peale panid,kas küünla juhtmed vahetasid uutemate vastu.Passis on ka kirjutatud,et vanad ei kõlba.Juhtmel peab olema takistus kuskil 3,5-10 kilooomi.
DNEPR MT10-36 82a.,M-72 56a.,K-750 (oma ehitatud)
on olnud ZÜNDAPP KS-750 44a.
Postitused: 667
Teemad: 68
Liitus: Aug 2009
Maine:
9
Täna sain siis tööl suure surmaga manomeetri koos vahejupiga tehtud. Mõõtsin rõhud ära ja mõlemad võrdsed, nii võrdsed, et paremat tahta ei saakski. Järelikult klapid, rõngad jne korras. Võtsin süütel veelkord juhtmed lahti, kinnitasin. Kontrollisin veel sädet - olemas. Klapivahed - korras. Kruttisin veelkord (jumal teab mitmendat korda) karpad algseadele, trossid kontrollisin. Kraan lahti, küttevool olemas, ujutasin - jooksis ilusti peale. Ühendasin uuesti aku, panin süüte sisse.
Andsin vänta ja - hopaa esimesest matsust käima. Algselt vasak silinder ikka puterdas ja paukus. Näppisin veelkord karpat - läks paremaks. Andsin gaasi läks ilusti pöördesse (mõlemaga) lasin järsult lahti, seisma ei jäänud, paukumine kadus tasahilju. Lasin veelkord elama ning paukumine kadus täitsa. Silinder hakkas elama kuid vähe tugevama häälega kui parem.
Pole ammu 750-se häält kuulnud seega ei tea kummast see õigem hääl tuli. Parempoolne silinder aga hakkaspeale pisikest tiiru väheke paugatama. Panin seisma, lasin jahtuda ning proovisin uuesti. Ikka jäi puterdama.
Minu järeldused tänasest päevast:
1. süüdet tahaks veel natuke varasemaks keerata
2. karpad kindlasti välja vahetada ehk minema visata, üles otsida ja veel kaugemale visata sest nende karpade paikasaamine (eriti kasutatud karpade) käib minu mõistusele üle jõu
Siiski ootan ka teie, kallid kaasfoorumlased, arvamusi ja soovitusi edasisteks toiminguteks.