Tere.
Minu õnneks asus mopeed naaber külas,ja kuna seal külas asub ka mopeedide arvele võtmiseks vajaminev asutus ja minu õnneks on see ka laupäeviti kella 15.00 lahti saigi sammud seatud Herculest arvele võtma ja muidugi koju tooma.
Algul mõtlesin,et teeks hommikujooksu ca.6km. siis kaalusin rongiga minna, sel juhul oleks tulnud hommikujooksu pikkuseks ainult 2km. siis aga tekkis hiilgav idee oma kiirestisõidu automobiilile jalgrataste vedamise raam taha kinnitada ja mopp sellega ära tuua.
Selle viimase varjandi kasuks saigi otsustatud.
Sauel sain müüjaga kokku,paberimajandus korda,mopeed käima löödud,seejärel seljakotile selga riputatud ja registreerima.
Kogu protseduur võttis veitsa vähem aega kui 2h.Selle ajaga jõudis minu mopeedi ülevaataja paarimees 3 motikat regamise kõlbulikuks tunnistada ja ühe tagasi saata,kuna esi tuli oli inglismannide maajäoks küljes.
Kui paberid üle uudistatud,mopeed põhjalikult üle uuritud ja mõõdetud saingi minna arvele teda võtma.
Aga enne pidid naad suurlinna Tartuga ühendust võtma ja laskma oma andmebaasi sisestada Eesti jäoks ainu eksemplaar Hercules Prima 5 S. nime,et büroo tüdrukutel oleks ikka millegile dokumendid väljastada.
Tüdrukud röövisid minult 16- + teenustasu ca.2.5- ja oligi mopeed meite kodumaal arvele võetud.
Nüüd olengi uhke,Eestis ainuekse Hercules Prima 5. S i ametlik omanik.
Õues hakkas kohe ka päikke paistma.
Nüüd kodus tagasi ja paar (kiiremat) ringi ka ümber maja tehtud ja hakkasingi mõtlema,milleks mopeedid üldse loodud on,mis on nende mõte.
Punnvõrrist saan aru,sellega õpid mutreid ja segu kruvima,rollerist saan ka aru,sellega saab arutult kihutada,motikaga saab väga kiiresti kihutada,aga mopeed... on minumeelest mõeldud aeglaseks ringi kulgemiseks,näiteks liblikapüüdmis võrk või õnged õlal ja lihtsalt looduse nautimiseks mõeldud kui jalgrattal pedaale ei viitsi sõtkuda ja raha ka natsa kogunenud rohkem,et bensiini ja õli jõuaks osta.
Tore päikseline päev on jätkuvalt,täis sõidurõõmu.