02-04-2014, 12:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2014, 12:57 PM ja muutjaks oli Jesper.)
Ah v6sa ära targuta igas teemas lihtsalt mingeid metafakte, stiilis "taevas on sinine sest ta on sinist värvi" ja "katkiste istmetega autol on istmed katki". Tüütu on.
See on lihtsalt selle margi pöidlareegel, et 300k-ni jõuab ilma reanimatsioonita väga valitud ja vähesearvuline grupp autosid. Iga Peugeoti omanu (inimgrupp mille väärikatesse ridadesse mul on au kuuluda) teab seda, solvangust on asi kaugel. Põlluralli, külakrossi jms seltskond teeb lihtsalt loomuliku surma lähedastele eksemplaridele lõpliku otsa peale, mitte ei lõhu korralikke autosid. Teema esimesest postitusest võib lugeda et eelmine omanik tegi ajapikku sellest praktiliselt uue auto, ja see ongi ainuõige viis Peugeoti pikemalt pidamiseks - vähimagi kahtluse korral kotitäis uusi juppe külge. Säästmiseks ja jupivahetuse edasi lükkamiseks on teised autod, nagu MB ja Volvo
Mis mind hirmsasti häirib on see lõputu nutt ja hala täisjõus meeste esituses, kui raske ja ilmvõimatu on hankida ja taastada ja pidada 89nda aasta massautot. Nagu ma ei tea, kui 205 ei ole lihtne auto, misasi siis üldse lihtne on? Kodus diivani peal perse lapikuks istumine on praktiliselt suurem pingutus kui 205 mootori kapremont uute osadega for gaadz seik, absoluutselt iga vidin on poest saada jne. Ja erinevalt paljudest teistest klassikutest on 205-ga ka väljaspool talverallit hea sõita.
See on lihtsalt selle margi pöidlareegel, et 300k-ni jõuab ilma reanimatsioonita väga valitud ja vähesearvuline grupp autosid. Iga Peugeoti omanu (inimgrupp mille väärikatesse ridadesse mul on au kuuluda) teab seda, solvangust on asi kaugel. Põlluralli, külakrossi jms seltskond teeb lihtsalt loomuliku surma lähedastele eksemplaridele lõpliku otsa peale, mitte ei lõhu korralikke autosid. Teema esimesest postitusest võib lugeda et eelmine omanik tegi ajapikku sellest praktiliselt uue auto, ja see ongi ainuõige viis Peugeoti pikemalt pidamiseks - vähimagi kahtluse korral kotitäis uusi juppe külge. Säästmiseks ja jupivahetuse edasi lükkamiseks on teised autod, nagu MB ja Volvo
Mis mind hirmsasti häirib on see lõputu nutt ja hala täisjõus meeste esituses, kui raske ja ilmvõimatu on hankida ja taastada ja pidada 89nda aasta massautot. Nagu ma ei tea, kui 205 ei ole lihtne auto, misasi siis üldse lihtne on? Kodus diivani peal perse lapikuks istumine on praktiliselt suurem pingutus kui 205 mootori kapremont uute osadega for gaadz seik, absoluutselt iga vidin on poest saada jne. Ja erinevalt paljudest teistest klassikutest on 205-ga ka väljaspool talverallit hea sõita.