> Paljuräägitud 6-silindriline Pobeda
> mootor polnud mitte 51 oma, vaid
> meenutas ühe sellise masinaga kokku
> puutunud inimese sõnul hoopis Opel
> Kapitani R6-t. Sellised masinad olid
> olemas 40-ndate lõpus siinse
> min.nõukogu autobaasis.
Lehe
http://gaz20.spb.ru/modif_exotic_m26.htm andmetel oli siiski tegu Dodge D5st aretet kuuesilindrilisega ehk siis 82se läbimõõduga ning 110se kolvikäiguga mootoriga.
Seal väidetakse, et olla üksühele pandud ZIMi mootor (loe: forsseeritud 51 mootor) peale, kuigi olen kuulnud ja jute, et mootor ei olnud üksühene koopia ZIMi omast (ühest venekeelsest Pobi foorumist), vaid mingi spetsiaalne hübriid.
Arvatavasti ei olnud ühtset standardit, kuna valmistusarv oli väga-väga väike. Ehk siis erinevad isendid võisid paljus erineda.
Vastupidavus (esisillas) vast ei olnud probleemiks, sest N Liidul oli ressursse küllalt, et KGBle teatud aja tagant uusi autosid valmistada.
Parimat,
Valdo
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel