Postitused: 57
Teemad: 1
Liitus: Aug 2013
Maine:
0
Ise vahetasin talvel selle otsakaane all oleva laagri, simmeri ja kaane enda ka. Uutel kaantel ei ole enam määrdenipli kohta, kuid määrmist vajavad need kohad päris usinalt. Seega tekitasin ise sinna niplile koha.
Vana kaas oli loksuva laagri poolt ellipsiks kulutatud ja hakkas ka õlilekkega algul märku andma.
Ja neid laagreid on ka veel erinevaid saada, sai pandud vanale sarnane.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Kui pehmust soovid, vaheta 38 tollised veljed 30-ste vastu ja pane kõrged rehvid alla
Postitused: 79
Teemad: 11
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Endal on Jumzil topeltrattad hetkel all siis on rehvirõhud sisemistel 1 bar ja välimistel 0,8 bari ja kui ühekordsete ratastega suvel niidan siis on rehvirõhk 1,3-1,5 bari . Rehv peab ikkagi koguaeg natuke nö töss olema. Siis on põllul mugav ja ei juhtu nende rehvidega ka mööda teed sõites midagi.
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
1,0 on ka täitsa ok rõhk, transporttöödel teel hakkab hüppama ja siis oleks parem 1,5-1,7
Postitused: 2,374
Teemad: 9
Liitus: Feb 2010
Maine:
13
Kas siis 42 tollised vaheltharimise omad, nendega jääb tõesti persekont haigeks, nagu puuvankriga sõidad =)
Postitused: 2,134
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Nii, laupäeval sai lõpuks pooltelg ära vahetatud. Need, kes pooltelje ilma käist äravõtmata maha saavad, võiks seda selgitada, kuidas nad seda tegid. Võibolla on käise korpuseid erinevaid? aga minu omal ei mahu pooltelje nuudi osa läbi käise sisemuse, kohe üldse ei mahu. Igatahes toimisin nii, et keerasin käise poldid lahti ja seal on 2 keermestatud ava, millega poldiga surusin käise raamist välja ja käes ta oligi. Pinnad puhtaks, uued tihendid ja laager ning kokku tagasi. Paikka sobitamine läks ka väga lihtsalt.
Palju suurem töö oli rattarummu mahavõtmine murdunud pooltelje tüki küljest. Hetkel jäi ratas ikkagi alla panemata, kuna hakkasin ka difriluku süsteemi pisut remontima, seal ka tihendid läbi ja uusi kodustes varudes ei olnud. Loodetavasti saab lähipäevil kargu alla tagasi.
Kui palju õli on tagasillas + käigukastis, ca 20 liitrit?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,134
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Väljavõte on ammu traktori küljes, aga silla installimiseni ei ole veel jõudnud. Vahetasin kõik tihendid ja muu, mis tundus vahetust vajavana ära. See jaotuskast on väga lihtsa ehitusega, sees on needsamad nõelad, millest rääkisid ja mõned siduvad hammasrattad, mis lülitatakse vastavalt selle kangi asendile, automaatasendis tuleb vedu taha siis kui tagasild läbi libisema hakkab. Muide, vanadel 52 omadel pole automaatasendit.
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,134
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Nii, vahepeal pikalt MTZ hästi kulgenud. Enne kevadtöid võtsin radiaatorid maha, pesin neid kõvasti, seejuures parima tulemuse andis Würthi pidurisprayga pesu, teeba sija ikka tõsiselt puhtaks. Igast muud mootoripesuained jms ei saa löögilegi. Tagasi pannes paigaldasin ka 6 labalise tiiviku (enne oli ainult 4 laba!) ja panin ka radikale ventilaatori tuulekoja, mida mul pole samuti kunagi olnud. Muidu kippus raske koormusega keema minema, nüüd max 80C raske tööga, kui sedagi.
Eile külvasin ja krt pimedas mingi hetk tunnen, et ei jaksa enam keerata. Läksin õue vaatama, roolivõimu pumba küljest ülemine toru ära. Oli pumbast keermed maha tõmmanud ja poldid väljas. Oskab keegi pakkuda, millepärast selline asi juhtuda võis? Kunagi varem ei ole sellega probleeme olnud. Võib vaid mainida, et radikapesu käigus panin roolivõimule uue õli sissevalamise korgi. Palju üldse seal roolivõimus õli peab olema?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
Postitused: 2,134
Teemad: 91
Liitus: Sep 2009
Maine:
21
Hea teada, see sõel ühes mõõtevardaga on minu masinal jälle puudu (pole kunagi olnudki).
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170