21-04-2014, 08:35 AM
Belarus traktorid.
23-04-2014, 07:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2014, 07:47 AM ja muutjaks oli 2141.)
mis see peaks tähendama, kui russi õlikarter ei pea õli? leemetab hooratta poolsest paremast nurgast, leket kinni ei saa. tihendid vahetasin ära, hermetsiga tegin nurga kokku, aga tulemuseta.
23-04-2014, 07:50 AM
Mõra sees?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
23-04-2014, 09:01 AM
(23-04-2014, 07:47 AM)2141 Kirjutas: mis see peaks tähendama, kui russi õlikarter ei pea õli? leemetab hooratta poolsest paremast nurgast, leket kinni ei saa. tihendid vahetasin ära, hermetsiga tegin nurga kokku, aga tulemuseta.
Äkki on katki?
Tõsiselt: tervest metallanumast õli välja ei pääse. Seega on seal kas tihenduspind rikutud, mõra karteripõhjas või plokis.
23-04-2014, 09:59 AM
õli immitseb ikkagi karteri ja ploki vahelt. karter on alt terve, immitseb just tagumise tihendi kaare pealt. täpselt ei tea kust, aga jama on tõsine, ei saa tööd nii teha.
23-04-2014, 10:36 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2014, 10:38 AM ja muutjaks oli Daff.)
See on russi juure kuuluv boonus. Karteri otsad, nii esimene kui tagumine, on tihendatud kummist tihenditega. Käivad karteri otstes olevatesse soontesse. Need kipuvad ära surema ja hakkavad algul "higistama" ja hiljem ka jooksma.
Vana tihendiga tagasi pannes peab vaatama, et tihendi ots oleks ikka kenasti T kujuline. Vahel kipub tihend pessa kinni jääma ja lõhub otsa ära.
Kui karter on maas olnud ja vana tihendiga karter tagasi panna, siis peab väga hoolikalt ja ühe liigutusega asja alla saama.Kui käsi veits väriseb või teed mõne vale nõksu on tihend pesast väljas või nihkes ja on garanteeritud kas tilkumine või lausa lahinal jooksmine.
Ise võtsin paar aastat tagasi kaks korda karteri uuesti alt ära ja lõpuks liimisin silikooniga tihendi sisse ning alles siis sain õli pidama.
Kuidas see õli üldse jooksma hakkas, kas ise enesest või peale mingit remonti?
Vana tihendiga tagasi pannes peab vaatama, et tihendi ots oleks ikka kenasti T kujuline. Vahel kipub tihend pessa kinni jääma ja lõhub otsa ära.
Kui karter on maas olnud ja vana tihendiga karter tagasi panna, siis peab väga hoolikalt ja ühe liigutusega asja alla saama.Kui käsi veits väriseb või teed mõne vale nõksu on tihend pesast väljas või nihkes ja on garanteeritud kas tilkumine või lausa lahinal jooksmine.
Ise võtsin paar aastat tagasi kaks korda karteri uuesti alt ära ja lõpuks liimisin silikooniga tihendi sisse ning alles siis sain õli pidama.
Kuidas see õli üldse jooksma hakkas, kas ise enesest või peale mingit remonti?
Aquila captas non muscas.
23-04-2014, 21:01 PM
Nii neid traktorieid siis kummuli keeratakse kui vaja teiste ees esineda. Ehe näide Venemaalt.
Minu youtube kanal: http://www.youtube.com/user/deeremees1/videos
23-04-2014, 23:58 PM
saab kiiremini ka, kuulsin juttu kuidas kolhoosis olid mehed viina peale kihla vedanud, et üks keerab kohapeal russi kummuli, üheksas sisse rattad risti, gaas põhja ja opa, tookord läks
24-04-2014, 09:06 AM
hahaa Mul vanaisa rääkis kuidas neil kolhoosis veeti kasti viina peale kihla, et keeravad gaz53 50meetriga(väetisekoormaga) küllili maha ja nii läkski
24-04-2014, 09:54 AM
Meil õnnestus kohapeale seistes 53 püsti ajada... kurat kasti luku kett ununes kinni.
'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
Ulila Jäärada FB
24-04-2014, 22:53 PM
(23-04-2014, 10:36 AM)Daff Kirjutas: See on russi juure kuuluv boonus. Karteri otsad, nii esimene kui tagumine, on tihendatud kummist tihenditega. Käivad karteri otstes olevatesse soontesse. Need kipuvad ära surema ja hakkavad algul "higistama" ja hiljem ka jooksma.
Vana tihendiga tagasi pannes peab vaatama, et tihendi ots oleks ikka kenasti T kujuline. Vahel kipub tihend pessa kinni jääma ja lõhub otsa ära.
Kui karter on maas olnud ja vana tihendiga karter tagasi panna, siis peab väga hoolikalt ja ühe liigutusega asja alla saama.Kui käsi veits väriseb või teed mõne vale nõksu on tihend pesast väljas või nihkes ja on garanteeritud kas tilkumine või lausa lahinal jooksmine.
Ise võtsin paar aastat tagasi kaks korda karteri uuesti alt ära ja lõpuks liimisin silikooniga tihendi sisse ning alles siis sain õli pidama.
Kuidas see õli üldse jooksma hakkas, kas ise enesest või peale mingit remonti?
nii kolmas kord sai karterit kakutud lahti ja tulemust ei andnud, siis kardan,et vända tihend on ära.
25-04-2014, 21:40 PM
(24-04-2014, 22:53 PM)2141 Kirjutas: nii kolmas kord sai karterit kakutud lahti ja tulemust ei andnud, siis kardan,et vända tihend on ära.
Kui vända otsatihend ära on, peaks õli lekkima sidurikotta. Üks võimalik variant veel, Sinu masinal tilgub karteri ja vaheplaadi vahelt, nired on ilmselt vaheplaadil näha. Karteri tihendite korrasoleku puhul on väsinud vaheplaadi ja plokivaheline papptihend, ka poldiring võib olla lõdvenenud
26-04-2014, 07:38 AM
(25-04-2014, 21:40 PM)weldman Kirjutas:(24-04-2014, 22:53 PM)2141 Kirjutas: nii kolmas kord sai karterit kakutud lahti ja tulemust ei andnud, siis kardan,et vända tihend on ära.
Kui vända otsatihend ära on, peaks õli lekkima sidurikotta. Üks võimalik variant veel, Sinu masinal tilgub karteri ja vaheplaadi vahelt, nired on ilmselt vaheplaadil näha. Karteri tihendite korrasoleku puhul on väsinud vaheplaadi ja plokivaheline papptihend, ka poldiring võib olla lõdvenenud
eile pesin traktori puhtaks ja täna vaatan üle ja otsustan mil traktori pooleks võtan. ennem muidugi pean vana omanikuga maad jagama, kuna sai ostetud traktor, mis pidi töökorras olema, aga vead tööd teha ei lase.
26-04-2014, 07:59 AM
mis seal ikka jagada, nii vanale traktorile ei saagi garantiid anda
26-04-2014, 08:55 AM
Vene tehnikaga on kord juba nii, et isegi kui iseendale masina ehitad ja oma arust kõik "viimase peale korda teed", suudab tema ikka üllatada, rääkimata siis müügi masinast. Sellist tehnikat ostes või omades peab endale teadvustama, et oled "kõrgema ohuallika" omanik.
Aquila captas non muscas.
26-04-2014, 17:43 PM
hei keegi teab erinevusi ZIL tehase 240-A2 Ja 240 A3 mtz MM 3 mootorite vahel või kust infi leida..
27-04-2014, 22:24 PM
kuna belarussist ei saa üle ega ümber, siis küsin veel: 1025-el on tagarippsüsteemil mingisugune klapp, mis jääb pika töötamisega kinni.... künnad ära , tõstad adra üles, aga alla enam ei lase? hüdroõli ka tundus maru kuum olevat. ader on 3x3 pöörd, mis kaalub ka päris palju. milles probleem?
28-04-2014, 08:16 AM
Kas proovisid korra veel tõsta ja siis uuesti alla lasta?
Aitan seadmete monteerimis ja demonteerimistöödel ning konstruktsioonide ehitamisel
www.ransar.ee
info[ät]ransar.ee
51934170
28-04-2014, 10:09 AM
(27-04-2014, 22:24 PM)2141 Kirjutas: kuna belarussist ei saa üle ega ümber, siis küsin veel: 1025-el on tagarippsüsteemil mingisugune klapp, mis jääb pika töötamisega kinni.... künnad ära , tõstad adra üles, aga alla enam ei lase? hüdroõli ka tundus maru kuum olevat. ader on 3x3 pöörd, mis kaalub ka päris palju. milles probleem?
Kas pruugid positsioonregulaatorit või põhijagurit?
Positsiooniregulaatori hoovastik võib sedapalju lõtkuda, et alla ei lase enne, kui kangist loksutada.
Alati võib olla mingi saast (mansetitükk vms) aeglustusklapi vahel ja seetõttu alla ei tule. Või vooliku sisekiht lahti - blokeerib päris tõhusalt...
Kui õli varem ei kuumenenud, on see märk siselekkest. Kui käpp vahele mahub, siis tasub katsuda süsteemi komponente peale kümmet minutit tööd. Lekkiv koht on kõige kuumem...
28-04-2014, 18:19 PM
rippsüsteemi juures oleva jagaja vahetasin ära, eks homme näis mis teeb
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 29 külali(st)ne