GAZ 2410 rehvide valged ääred?
#1

Tere
Kas kellegil on kogemusi ,,sovietcarpartsist,, ostetud valgete rehvi äärtega. Nimelt hakkavad nad isegi linna kiiruse juures velje vahelt välja ronima ja lotendama. Montaazi vōib teha ka piinliku täpsusega ja proovitud on ka ilma montaazi määrdeta, aga tulemus on sama.Tegemist on Volga originaal rehvide ja velgedega.
Kui kellegil on olnud sama probleem äkki saaks teada, kuidas sellest veast lahti saada.
Pilt lipendavast äärest    
Vasta
#2

Lahendus on õkva lihtne- tuleb õiged rehvid osta Big Grin

Nali naljaks, päris saiaraha need sõõrikud ei maksa...
Vasta
#3

Ja lahtiseletatult,millised on ŌIGED rehvid, see on muidugi maitseasi aga jänkide rehvid vist ikka ei sobi vene tehnikaga kokku.
Vasta
#4

Pakun variandid a) loobuda b) liimida c)värvida.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta
#5

Jah AGA whitewall on pigem ikkagi USA teema... Moeröögatus on neid igale masinale panna... Ja tahes-tahtmata, Raudse Eesriide tagustele masinatele sobivad nad (kohati) hästi...

"Sõõrikute" all mõtlesin neid valgeid kettaid. Ära'nd kurjaks mine.
Vasta
#6

Neid tehti ka nōukaajal paraadautodele ja parteimeeste liikuritele.
Vasta
#7

Ei tea vene toodangu "keemilist koostist" aga Soomemaalt toodud peavad ilusti vastu. Nõukaaegsed 13" valged randid (mossele) läksid vist rohelise seebiga hästi külge ja ei mingit "lotendamist". Kui ainult paigaldusel "rehviseebiga" üle ei pingutatud.Rolleyes

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#8

Kas oskad öelda kust neid Soomest vaatama peaks.
Vasta
#9

Ma nõukaajal parteis ei olnud ja paraadil ka ei käinud,aga minu 408IE küljes olid ka sellised rõngad ja püsisid küljes küll vaatamatta mudas ja savis müttamisele.Antud juhul vist tegu ikka materjalis mis lokkima kipub.Äkki on mõeldud seisvale näituse autole või toodetud nn koperatiivide ajastul kui tehti kõike mida kannatas müüa.
Vasta
#10

Need konkreetsed rōngad on ostetud sovietcarpartsist ja väidetavalt on neid müüdud väga palju,aga jah kes teab kas need ka ringi sōidavad.Rōnga peal on veel reljeefne kiri ATLAS
Vasta
#11

On meilgi riiulis ühed Atlase valgedrandid. Mõeldud 15 tollisele pastlale aga 1940 cadillaci velje ja 235/75 Continentali pastlaga ei lasknud end küll korrkektselt paigaldada. Ilmselt märksõnaks ikka liim vms.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#12

http://www.vammalanrengaspalvelu.fi/ on koht ja peaks ka ligemalt saama kui vähe otsida. Kuid kaasaegsetel rehvikutel on selline asjandus mida varasemal ajal ei olnud.Nimelt "veljekaitse" .Selle pead kas maha lihvima või hankima sellise rehvi millel seda üldse pole. Samas ka VW põrnika osi müüva firma Hot Cars müüb neid.
Samas kiire otsing ja mälu ei petnud. Kuid ka siin sama jama.

Kestivät 500m rengasliikkeestä,
jonka jälkeen takapyörän irtovalkosivu otti ja
lähti... syynä irtoamiseen oli se, että
rengasliikkeen huoltopoika oli iskenyt vaseliinia
renkaan, valkosivun ja vanteen väliin.

Ehk kasutati rehviseepi igale poole. Kuid peaks "kuivalt" peale tõmbama. Ehk seep va libeaine lasi kummimaterjalil elada oma elu. See oleks sama nagu tõmmata bike rehvid seebiga peale ja kohe pärast seda minna teele sajaga lajatama ja siis panna pidurid plokki ,velg peatub aga rehv vana sunnik liigub tänu libeainele endiselt .... . ++++++
Ja kindlasti see kummi rudin Cool kui sõidad aeglaselt ja lahtise aknaga. Samas kui Sul on 205/70 r14 originaal mõõt siis 74 euriga tk peaks saama valgeküljega rehve. Kui jälle mälu ei peta. pean täpsustama.

http://hotcars.net/webbshop.asp?menu=VW+AIRCOOLED#1

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#13

Soomekeelne paigaldusjuhend.

http://hotcars.net/prod/pdf/g_4250.pdf


Ilma seebita ja max 100 km/h. Isiklikult arvan,kui nendest nõuetest kinni on peetud ja ikka lopendavad siis tegu praagiga.

Pobeda Pickup .....
My other favourite toys have tits...
Vasta
#14

Said pandud need Atlase omad gaz 21 le. Originnal rehv ja velg. Püsinud ~2000 km ideaalselt. Paigaldatud ilma igasuguse seebi ja veeta. Rehv velje äärepealt maha, atlas vahele ja uuesti õhk sisse. Eks veidi pidi siit sealt sättima, et äär äärega ilusti jookseks aga kui paigas siis jäi ka paikka. Lätakate toodang(vene aegsed) näeks muidugi parem välja, sest atlased on suht kitsekeeled nendega võrreldes.


Vasta
#15

Kõige asisem oleks vast mikistanist laiavalgerandigaradiaalid ostelda. Hobikasutuses ilmselt kena kümnend hooleta.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#16

Mingit libestit white-wallide paigaldamisel kasutada ei tohi.
Oman neid samu Atlase vidinaid teist aastat ja võin öelda et nad püsivad kenasti küljes ka Eestis lubatud maksimaalse sõidukiiruse suuremal ületamisel.
Probleemiks on liiga laiade velgede ja liigkitsaste rehvide kasutamine, seljuhul kipub whitewall rehvist eemale jääma.

Terve interneedus paigaldusjuhendeid täis, mina lähtusin paigaldades näiteks sellest klipist https://www.youtube.com/watch?v=jSIKixEAbow

VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Vasta
#17

(09-05-2014, 23:36 PM)Kytt Kirjutas:  Mingit libestit white-wallide paigaldamisel kasutada ei tohi.
Oman neid samu Atlase vidinaid teist aastat ja võin öelda et nad püsivad kenasti küljes ka Eestis lubatud maksimaalse sõidukiiruse suuremal ületamisel.
Probleemiks on liiga laiade velgede ja liigkitsaste rehvide kasutamine, seljuhul kipub whitewall rehvist eemale jääma.

Terve interneedus paigaldusjuhendeid täis, mina lähtusin paigaldades näiteks sellest klipist https://www.youtube.com/watch?v=jSIKixEAbow

Meil oli asi risti vastupidi - veljed suht kitsekeeled ja sussid 235/75 R15. Mulje jäis selline, et võiks toimida hoopis 16 tollise velje peal, kuigi markeering 15.

_______________________
Koledate Kastikate Klubi
Vasta
#18

Ok,prooviks siis korra veel, aga ütle Kytt kust sa seda ,,bead sealer,,-it said vōi ei kasutanud sa seda üldse ja panid täitsa kuivalt.
Vasta
#19

Ei mingit libestit siis püsivad hästi. Mõlemal korral on kasutatud Atlasi toodang, mis olid toodud Lätist. Kolm aastat ning 100+ km/h pole mingit probleemi.
[Pilt: 310161315682467.2232.jpg]
[Pilt: 533261388842733.1753.jpg]
[Pilt: 371961298124880.2854.jpg]

Vaz 2101 1981a, Vaz 2101 1974a, Moskvich 401 1954a, Riga13,Riga11,Mini (V50)
Vasta
#20

Bead sealer on see musta värvi kleepuv möks mida rehvitöökojad kõveraks sõidetud velje puhul rehvi ja velje vahele määrivad et asi õhku peaks. Mina jätsin selle mögla panemata, jõudsime rehvimehega konsensusele et tänu värskelt liivapritsitud-pulbervärvitud velgedele jääb asi niigi piisavalt tihe. Kindlasti ei tohiks unustada haamritööd, sest kui see kummirõngas rehvi ja velje vahele toppides veidigi ellipsisse jääb on loperdamine ja hilisemad rebendid kerged tulema.

VAZ 2102
Hobitehnikaga mitte sõitmine kartuses et see tema turuväärtust vähendab on sama kui jätta oma naisega magamata, et järgmine mees "väiksemat läbisõitu" nautida saaks
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne