Belarus traktorid.

Ükskord nägin kuidas akvaarium mtz 82 köie otsas veeti läbi Tartu linna, džiip oli ees ja enne viljandi ringi (viljandi poolt tulles) oli kiirus 70 km/h...
Vasta

Ise olen saanud Russiga allamäge, vaba käiguga 50...55km/h ja see oli juba väga õudne. Väiksed esirattad, lühike teljevahe ja 70? Kamikaze

Your mama might be proud of you, but this ain't your mama's world.
Vasta

(03-05-2014, 20:03 PM)deeremees Kirjutas:  Eile 02.04. 2014 oli ühe veoauto terileril täiesti uus sininise kapotiga ja musta kabiiniga MT3. Raske öelda mudelit kas oli 82,1 või midagi muud. Kiiresti sõitis mööda. Arvatavasti Türilt Belestist tuli.

Deeremees oskab ikka veel üllatada.....Toungue
Vasta

Huvi pärast uurin,et mis hinnaga üldse uusi Belarusse pakutakse.
Just mõtlen neid väiksemaid 321xx seeriat. Auto24 jne müügikuulutuse järgi pole väga suurt hinnavahet Läänekatega.
Vasta

    Tänane leid ühest mahajäetud kalurikolhoosist
Vasta

[Pilt: 1907627_763517493688101_498259608040774028_n.jpg]

[Pilt: 10170879_763517690354748_1393375083523129774_n.jpg]

'Per cogo, non per mico' (Edasi kompressiooni, mitte sädemega)
https://www.facebook.com/Teedehooldus/
 Ulila Jäärada FB
Vasta

nagu ma aru saan siis vähe uuematel russidel on paagist kütte võtmine ülevalt alla, mitte paagi alt ei jookse peale... nimelt hommikul valan paagi täis, saan mingi pool päeva korralikult tööd teha ja siis hakkab õhku vahele habima? pumban käsipumbaga kütte üles ja saan jälle mingi aeg töötada ja siis kordub asi uuesti.
Vasta

Kui on 2 paaki siis võib-olla ühe paagi kraan kinni.
Vasta

(06-05-2014, 08:22 AM)2141 Kirjutas:  nagu ma aru saan siis vähe uuematel russidel on paagist kütte võtmine ülevalt alla,

Vaid üheosaline paak imeb ülevalt...

http://acat.autodealer.ru/index.php?tree=15685_911201

Teise paagi imiliinis mõra, kraan vahepealses asendis või suisa kinni, paagis olev sete ummistab väljavoolu...
Vasta

tõesti on üheosaline paak, monoploki puhul silindrit vahel pole, seega probleem on häiriv.
Vasta

(03-05-2014, 20:03 PM)deeremees Kirjutas:  Eile 02.04. 2014 oli ühe veoauto terileril täiesti uus sininise kapotiga ja musta kabiiniga MT3. Raske öelda mudelit kas oli 82,1 või midagi muud. Kiiresti sõitis mööda. Arvatavasti Türilt Belestist tuli.
Ei pruukinud tulla BEL-ESTIST kuna ta siniseid belarusse ei müü vaid hoopis lätimaalt. Munapühade ajal sai oldud 2 päeva lätimaal puhkamas. Üks peaaegu uus ning suurte esiratastega ning randaaliga belarus oli end Valmireras sättinud poe ette. Traktori mudel oli vist MTZ-82MP või midagi niisugust.Üldse oli läti põldude peal näha palju rohkem belarusse kui eestis. Kuna lätil on riigipiir ka valgevenega siis pole võimatu et hoolimata euronormidest ikka tuuakse lätisse ka neid euronormidele mittevastavaid traktoreid ja sealt pudeneb midagi ka eestisse.

NB.-Riigiaparaadi hammasrattad ja väntvõll vajaks kiiremas korras remonti.
Vasta

(08-05-2014, 00:14 AM)E303 Kirjutas:  ...
hoolimata euronormidest ikka tuuakse lätisse ka neid euronormidele mittevastavaid traktoreid ja sealt pudeneb midagi ka eestisse.

Tuua ja suletud alal kasutada võib neid siingi. Lihtsalt liiklusesse pole asja, kuna registreerida ei õnnestu.
Vasta

Tsitaat:Ei pruukinud tulla BEL-ESTIST kuna ta siniseid belarusse ei müü vaid hoopis lätimaalt. Munapühade ajal sai oldud 2 päeva lätimaal puhkamas. Üks peaaegu uus ning suurte esiratastega ning randaaliga belarus oli end Valmireras sättinud poe ette. Traktori mudel oli vist MTZ-82MP või midagi niisugust.Üldse oli läti põldude peal näha palju rohkem belarusse kui eestis. Kuna lätil on riigipiir ka valgevenega siis pole võimatu et hoolimata euronormidest ikka tuuakse lätisse ka neid euronormidele mittevastavaid traktoreid ja sealt pudeneb midagi ka eestisse.
[/quote]

Ka võib olla,et minu nähtud sinine MT3 tuli hoopis Lätist. Sai uuritud Läti rasketehnika ostumüügi portaali, seal täitsa need traktorid nüüdsest müüa.
http://www.ss.lv/msg/lv/agriculture/agri...jnlec.html
Paigaltatud teine kapott
[Pilt: agriculture_agricultural_machinery_wheeled_tract.jpg]
Vasta

Väike lõõgastav vahepala:
https://www.youtube.com/watch?v=I4-RvuhwliE
Vene keele oskus on abiks.

Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Vasta

minu 4 kW starteriga russ läheb küll 55Ah auto akuga suvel käima. Põhiliselt on ikka seal kaks 6V 215 Ah akut ja -20 läheb plokisoojendusega käima.
Üldiselt peaks 100 - 140 Ah piisav olema. Üldiselt russi mootorit suht rakse ringi vedada - ainuke abivahend käivitamiseks on ju õhuklapp.
Vasta

Ma arvan et see 85 ah ongi kriitiline piir. Mis siis teed kui 60ah aku ja nt küte korra otsa saab, pumpad kütte uuesti üles küll, aga käivitamine venib ikka vähe pikemaks ja juba aku kooleb kätte ära. Lisaks, Mahutavus on üksasi aga käivitusvool(A) teineasi, palju aku üldse kätte annab. Mul volvo 2,4l sõiduka 100Ah akust saab mingi 940A kätte aga 60Ah akust vaid 600A healjuhul.
Vasta

Kahjuks mul pole aastate pikkust kogemust ja täpseid mõõtmisi tehtud akude koha pealt aga:

Ise olen tööl täheldanud,et diislite puhul polegi oluline mitte aku mahutavus vaid palju ta voolu ehk käivitus ampreid välja annab.

Konkreetne näide Hatz 1b20 diisel mootorist. Mootor alles kaptiaal remonditud ja seega väga heas töökorras.

Käivitamine tavalise plii akuga(Varta 45AH) . Külm käivitamisel( õues -5 kraadi) tuleb starterit anda 3-5 sekundit ennem kui mootor käivitub. Jätab mulje nagu käivitaksin -30 juures hästi paksu õliga.

Siis proovisin murutraktori akut,hästi pisikene. Tootja nime hetkel peast ei tea, geel tüüpi aku. Ah oli 14-16 .2 korda väiksem ja kergem kui Varta plii aku. Starterit andes sama temperatuuri juures mootor kohe käivitub.



--------

Olen ka Optima akudega kokku puutunud,mingi spets tehnoloogia. Klaaskiud happega immutatud.

50AH aku annab 800A välja. Ehk umbes 2X rohkem oma kaalu ja mõõtmete kohta kui tavaline plii aku. Letihind 210 eurot.

-------

Pole hullemat asja olemas kui üüratult suure mahutavusega odav aku mille käivitusvool on madal. Täislaadida jõutakse harva,enamasti ajab see mootorit või pool päeva ringi aga käima ikka ei pane.
Vasta

(14-05-2014, 00:14 AM)Gravity Kirjutas:  ...
Pole hullemat asja olemas kui üüratult suure mahutavusega odav aku mille käivitusvool on madal. Täislaadida jõutakse harva,enamasti ajab see mootorit või pool päeva ringi aga käima ikka ei pane.

Väga õige väljaütlemine. Jaksitust näitab kaude madal CCA number. Russile alla 700 pole mõtet pakkuda. Mida tarnib kenasti ka vähegi kobedam 74 Ah akuWink

Minu hübriidrussil on peal Optima, läheb 7. aasta. Pole probleemeWink Hooletusest sissejäänud massi tõttu tühjenenud PunaPea asemel olen pruukinud ka riiulis seisvaid autodelt kahtlusalustena uute vastu vahetet suvalisi ja seni pole pidanud pettuma: neljakilovatine on üsna väikese söömaga.Big Grin

Lisaks akule tuleb väga kriitiliselt üle vaadata ka juhtmestik - kui aku on kabiinitaguses akukastis, siis kaob osa voolu juhtme pikkusesse paratamatult. Ning iga nigel ühendus sööb omakorda väiksemaks. Kehvemal juhul muutub pool akust saadavast voolust suitsuks...
Vasta

Tekkis küsimus, kuidas arvutada Belarussi kütusekulu? Vanal MTZ50- l oli varras paagis ja said kulu selle kaudu kätte. Uuematel masinatel kabiinis näidik, mille abil kulunud liitreid raske hinnata ning paagis ka varrast pole.
Vasta

(14-05-2014, 11:21 AM)MTZ Kirjutas:  Tekkis küsimus, kuidas arvutada Belarussi kütusekulu? Vanal MTZ50- l oli varras paagis ja said kulu selle kaudu kätte. Uuematel masinatel kabiinis näidik, mille abil kulunud liitreid raske hinnata ning paagis ka varrast pole.

Arvutamine käib ikka tangitud liitirid jagatud tehtud töö/kulunud aeg/läbitud tee.Cool

Kui tahad kütuse taset hinnata, siis on kaks võimalust: teed kütuseanduri korda (mille loksuv kütus peagi jälle rikubSad ) või teed sobivate jaotustega varda, millega täiteavast mõõtmas käid.

Usinamad on teinud ka läbipaistva nivootoru paagi tagaküljele, millest tase hõlpsalt nähtav.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 13 külali(st)ne