Minu variatsioon CO-7 teemal:
Nagu näha, on kasutatud võimalikult palju originaaldetaile: mootori ja agregaadi raam (sinna alla pandud vinklid vajalikud selleks, et agregaadi põhi paagist kõrgemale tõsta, muidu ei saa õli vahetada) rattad ja nende kinnitused, käepide ja paagi ots, kus on filter ja kaane sees manomeeter ja kraanid. Originaalkraanid on leidnud kasutust kondensaadi väljutajatena.
Pildid tehtud 5 aastat tagasi ehitamise ajal. Praegu muidugi kenasti värvitud, aga asub sellises kohas, et teda pildistades jääks peale palju "müra". Tolmune ja veidi õline hetkel teine ka. Midagi suurt ei olegi muutunud, välja arvatud see, et asendasin alumistesse paakidesse minevad vasktorud santehnika poest ostetud 3/4" liitmikega kuumavee voolikutega. Keegi arvas küll, et ei pea vastu, aga on pidanud. Üles on öelnud mõni vasest muhv ja kiirliite "mamma", siis on asju muidugi ümber tehtud.
Rõhuautomaatika lahendasin nii:
Ehk siis ühefaasiline rõhulüliti ja tilluke magnetkäiviti, moodsas keeles minikontaktor. Sellise lahenduse tingis hind. Ostsin enamiku kraami Tartu Cedost
http://www.cedo.ee/ , kus väga asjatundlikud müüjad. Kuni 3 kW 3-faasiline lüliti oli "mõistliku" hinnaga, alates 4 kW aga 1000 või isegi rohkem EEK (täpselt ei mäleta). Nüüd on kogu automaatika pekkis. Kõigepealt lagunes rõhulüliti ära, seejärel ütles üles ka kontaktor. Praegu käibki lülitamine julmalt tepslisse ja välja, mis sugugi viisakas ei ole. Nüüd on variandid: tellida selline asi
http://www.pmkaubamaja.ee/index.php?page...t&Itemid=1 Kõige lihtsam variant, ainult kas nii odav asi ka hea juhtub olema? Teine variant on panna uus isasem magnetkäiviti ja olemasolev rõhulüliti korda teha (teise jagu juppe peaks ka olemas olema). Ainult et minul ei ole aega ja kannatust nende vedrudega seksuaalvahekorras olla, äkki on keegi nõus aitama?