Õhtust.
Hakkasin üht teema pealkirjas mainitud ee.. agregaati n-ö taastama. Tundus hea ajaviide igavateks hetkedeks. Näitusekvaliteeti taga muidugi ei aja, kuid võimalikult originaalset väljanägemist küll. Tegemist on 1974 aasta isendiga. Tundus üksi värvimiseks ja asjatamiseks liiga räbal. Tõin teise täpselt samasuguse, kuid 1972, juurde. Sobivat valmis värvitooni ei leidnud. Võtsin siis helesinise.. et paneb kollast juurde ja käib küll. No sai selline mereroheline küll aga tükkmaad heledam kui originaal. No pole hullu, vaatamiseks käib see ka. Selline siis asjaolude hetkeline selgitus. Küsimused aga... kui keegi üldse oskab või viitsib vastata.
- Mõlemal sael olid suurem osa mutritest 9mm võtmega keeratavad, mitte 8, kas see ongi nii või miski samodelnõi värk?
- Olen näinud pilte, kus kõik ülejäänud peale reduktori ja gaasilingi on n-ö roheline ja eelmainitud oranžid. Minu mõlemad loomad siiski üleni ühte värvi. Kumba varianti eelistada?
- Kurikuulus ketiõlitus. Ühel neist oli miski asi seal raamitoru/õlipaagi all olemas. Reduktoril tuvastasin aga määrdenipli sarnase jublaka. Piltide järgi sinna see õlituse voolik peakski ju suunduma? Hilisem töökord ei huvitagi eriti, tööd ei plaani sellega tegema hakata.
Võiks lihtsalt visuaalselt paigas olla.
Muide peategelane 74 läks peale kuskil 15-20a seismist teise tõmbega käima. Peale ära pudenenud bensiinivooliku asendamist ja uue kütte sissevalamist. Vot siis töökindlust. 72 ei proovinudki, hiljem uurides oli säde kah puudu niikuinii. Miski hetk saan parema pildimasina, siis jagan mõnd slaidi ka. Mölafoni pilte ei hakka panema ja Zeniidil kah film otsas sedapuhku