Postitused: 7,010
Teemad: 58
Liitus: Jul 2012
Maine:
99
25-04-2014, 00:03 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2014, 00:33 AM ja muutjaks oli
Marko.)
donn kirjutas: EDIT: kordamine on tarkuse ema - nüüd siis sain Marko öeldust aru. Esiteks arvasin, et ta mõtleb mobiilset saeraami ratastel. Päike tegi kiilakale peanupule vist liiga.
Mul on see viga küll, et arvan kõiki kaasvestlejaid oma geniaalseid mõtteid lennult haaravat. Seepärast jäävad ka mõned "pisidetailid" teinekord lahti kirjutamata.
Teemasse ka: Kui need vidinad on puurpingis viimistletud, siis sügav kummardus.
Kui ma nüüd tohin autojuhile ka selgitada, siis kettsaeraami külge käib seade, millega saab metsa ka minna. Seega on töömaht hinnanguliselt 3x väiksem. Võita on võimalik mingi tühine protsent saetee laiuses.
Müün: keermetõrv, puidulakk, alumiiniumtorud.
Postitused: 677
Teemad: 16
Liitus: Aug 2011
05-05-2014, 22:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-05-2014, 22:43 PM ja muutjaks oli
rocker.)
Kui tarvis, võin mõned kaasaegsed mootorikaitse lülitid (kasutatud) projekti jaoks annetada. Kui huvi siis täpsemad andmed saan lisada homme/ülehomme. Võibolla leian "softstarti" ka. Ja nuppe saaks ilmselt ka.
Postitused: 576
Teemad: 12
Liitus: Jan 2011
Maine:
22
Minu poolt tiba loll küsimus, aga endal otsene võrdluskogemus puudub. Kui kasutad lääne kontaktoreid, siis kas peamootori lülitamisel tekib ka mingisuguseid raadiohäireid?
Mul on vene tehnika peal (treipink) mootori lülitamiseks kasutusel veel veneaegsed kontaktorid (PME-211). Kohati ikka annab krõpsu raadiosse ka tunda. Alguses oli päris hull, sädelemise tõttu sahistas raadiot lülitamiste aegu tuntavalt. Aga ma puhastasin, määrisin ja säädisin neid ja sai palju paremaks. Nüüd ongi küsimus, et kas võtta ette lääne kontaktorite peale üle minek või mitte. Kas tulemus oleks niipalju parem, et asi ära tasuks?
Postitused: 311
Teemad: 6
Liitus: Aug 2012
Maine:
0
Video järgi tundub "ümbertehtud" saepukk palju stabiilsem kui originaal. Meil ikka kolmas jalg tõmbleb koguaeg.