(19-05-2014, 19:28 PM)Jesper Kirjutas: Nojah, ma ikka mõnesid autosid tean mille tagasilla kõigi liikuvate osade preventiivne vahetamine pole tehase hooldusplaanis sees aga noh, see selleks. Võta seda pigem niipidi, et üle 200 tuhande läbinud Peugeoti omanik on lihtsalt nii äss vend et suudab sellist pilli lennukõlbulikuna hoida, mina nii äss pole, andsin alla
See nn.kompakttagasilöd on supersild aga jah, vajab vahetevahel ravi. Põhiline on siiski ülekoormamine. Eks peab ennast ka meite Saxoga "ässade" sekka liigitama aga tõsi ta ju on, et üks tagasilla kapremont ja nüüd täiesti uus sild. Ehk see aeg, kui see sild koormatult vatti sai, siis ka väsis. Ja ka roostekindlus oleks suurepärane, kui, nagu peaagu kõiki pilusilmseidki autosid, oleks kohe tuliuuena ülikvaliteetselt roostetõrjunud. Väljast on prantslased ammu tsingitud aga just vaid väljast! Mitte, nagu kvaliteetautod, mis ikka igalt poolt vannis käiguga kaetud saanud...
Aga selles suhtes tuleb Jesperiga vägagi nõus olla, et on nende poekottide ja sitikatega, ehk siis PSA toodete ja renoodega liiga palju mässamist, kui tahad neid elus hoida. Meie oma on ju elementaarauto, kus pole isegi roolivõimu - seega ei ole ka midagi laguneda. Kunagine ameti-megann aga lagunes tõesti IGAST otsast, muuseas - peale sellesinase tagasilla! See püsis remondita koos kõigi laagrite, pukside ja amortidega 280K läbisõiduni, mil ma järgmine käki sain.
Malloc-poiss nüüd aga ju poekottide esindused miskine garantii-tegelinski ja "probleemid, probleemid", seda juba uuest peast.