(04-06-2014, 21:21 PM)Tehnikamees Kirjutas: Tegemisi ka siitmailt. Pihustid 165 peal ja nüüd võtab ikka pöörded üles, väike jama ikkagi on - suitseb. Töötades on nagu sinine suits, gaasipedaali vajutades hakkab kurivaim ohtralt musta-hallikat ajama, kui pöörded soovitul kiirusel, siis jälle sinine; mis tal siis ikkagi selle suitsuga on, just see et ta seda rohkem kui vaja, välja ajab? Põllu peale veel 165-te pihustitega jõudnud ei ole, eks siis näeb, mis ta tööd tehes teeb. Viimane kord kui 175-te pihustitega muldamas käisime, pidi laskma /aeglustaja-3 käik/ , eelmine aasta sai ikka silmad kinni /kiirendaja 1 või 2 käiguga/.
Usun et nüüd mingi aeg läheb ka rõngaste sissekulumisele. Äkki teie oskate öelda, kaua selleks aega umbes kulub?
Vahepeal sai ka rippsüsteemi jõusilinder korda tehtud(tihendid vahetatud kuna ajas õli läbi), nüüdseks juba külge pandud.
Selles mõttes on sul nagu 2 väga suurt viga. Kõrgsurve pump ei tööta õigesti ning rõngad ja silindri surve tundub ka kahtlane olevat.
Pumbaga sellinne lugu,et katsu leida keegi kes vaatab asja üle. Kapremonditud pump ei tähenda midagi kui asi näiteks mitu aastat riiulis seisnud ning niiskust vms saanud. Kui ise ei oska KSP vähemalt nii osadeks võtta,et saaksid regulaatori läbi pesta ning kontrollida kas kütusekogused on enam vähem õiged siis otsi spetsialisi või pane naabrimehe traktorile peale.
Samamoodi võid ise näiteks mõne töötava traktori pealt laenata KSP ning vaadata kuidas siis su mootor töötab.
Hea õnne korral töötab kulunud silinder rõngad 50-100H sisse,kõik oleneb mis olukorras silinder ikkagi on. Võib olla jääbki suitsema. Võib olla klapisääre tihendid läbi ning klapi juhtpuksid kulunud jne.
Võib olla kergelt sinakas suits tuleb hilisest pritsenurgast. Tõmba katsetuseks natukene varajasemaks.
Lihtsalt sa pead mingid VEAD VÄLISTAMA ennem kui saad hakata ühte või teist asja parandama.
--------
Samamoodi võib olla ka lihtsalt solkkütus mis veega pooleks. Pane korra traktor tööle värske ja puhta kütusega eraldi kanistriga. Välistad kütuse varustuse probleemi. Äkki tõmbab pump kuskilt õhu vahele seetõttu mõni plunzer ei varusta korralikult jne.
Mul näiteks alles käis üks diisel mis töötas ebaühtlaselt,käivitus raskesti ning igast värvi suitsu ajas vahelduva eduga välja. Kütuse ja filtri vahetus koos läbipesuga pani nurruma nagu uue mootori.
www.estmotor.ee väikemootorid ja ehitustehnika . Kito tõsteseadmed