Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Jääb pidama küll, kui kauaks, seda ei oska keegi sulle öelda. Puhasta pinnad korralikult ära ja anna minna. Liimida võid sellega
http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/lii...ine-metall
Saad traktori kiirelt sõitma, ning hiljem võid hakata uut plokki otsima ja lõpuks kui aeg ja plokk on olemas, viska ümber. Niikaua saad aga vana mootorit kasutada.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 2,172
Teemad: 97
Liitus: Jun 2009
Maine:
30
31-05-2014, 13:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2014, 13:52 PM ja muutjaks oli
h2rra.)
#ning hiljem võid hakata uut plokki otsima ja lõpuks kui aeg ja plokk on olemas, viska ümber. Niikaua saad aga vana mootorit kasutada.#
Lihtsam-odavam vast keevitada lasta oskajal mehel... seda enam et tänapäeval kõiksugu "imeelektroode" saadaval.
Ps. vanal ajal pandi plaaster peale... tükk plekki(alumiinium) -toorkumm vahele ja kruvidega kinni. tänapäeval asendusi palju kruvid...tõmbneet,
toorkumm...kõiksugu kivistuvaid ja pehmeid hermeetikuid.
Tegelikult on alati kõige ohtlikumad inimesed ühiskonnas truualamlikud käsutäitjad kelle ainuke soov on
OLLA KEEGI JA SILMA PAISTA
Postitused: 10,875
Teemad: 37
Liitus: May 2005
Maine:
137
Paadimootor? Külmus lõhki? Kui kindel on see, et vigastus on vaid väline?
Tundub tasapinnaline koht. Siis tasuks tõesti mõelda kruvikinnitusega plaadile.
Vedelmetalli toimimiseks pead prao puhtaks tegema...
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
Siis pane hakatuseks julgelt keemilisega.
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 180
Teemad: 16
Liitus: Feb 2012
Maine:
0
Vedelmatalliga liimimise puhul peab sinna metallipuru sisse segama(alumiiniumi), et ka liim hakkaks temperatuurile paisuma.
Isiklikult keevitasin omal ploki ära, ei riskinud liimimisega.
Postitused: 3,717
Teemad: 30
Liitus: Feb 2013
Maine:
64
(31-05-2014, 16:20 PM)juss Kirjutas: Vedelmatalliga liimimise puhul peab sinna metallipuru sisse segama(alumiiniumi), et ka liim hakkaks temperatuurile paisuma.
Isiklikult keevitasin omal ploki ära, ei riskinud liimimisega.
Arvad, et Loctite keemialaboris töötavad pooletoobised? Või oskad sa tõesti nende tooteid paremaks muuta? Siinkohal uuriks su füüsikalis-keemilisi katsetusi selles vallas, milles su argumendid põhinevad
Parem varblane käes, kui kajakas pea kohal!
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
31-05-2014, 20:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-05-2014, 21:06 PM ja muutjaks oli
Basilio.)
Selles olukorras on vedelmetall ennast üllatavalt heast küljest näidanud.
Endal õnneks tegemist tulnud ei ole, aga kunagises töökohas oli üks viinaveaga autojuht. Kui talveõhtul juhtus keegi meestest poes enne ära käima, kui tema vee oma SISU-l radikast välja lasta, siis nii jäigi. Järgmisel päeval läks parandamiseks. Kõigepealt oma pead, mis oli kõige tähtsam, ja siis mootoriplokki, mis oli kõrvalise tähtsusega. Poest toodigi korraga peaparandus ja vedelmetall. Õhtuks oli mees jonksus ja auto sõitis. SISU metsaveokal oli mootor sellega juba lugematuid kordi kokku lapitud nagu pusle, aga kurja küll, ikka jäi pidama ja sõitis ka! Keegi ei jõudnud ära imestada. Lõpuks müüdi see risu veel sõitvana maha ka.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 1,282
Teemad: 48
Liitus: Sep 2007
Maine:
12
Nende Elga elektroodidega isegi palju malmi ristanud veldoxiga,igati ilusti sulatas kokku need 2 väga erinevat materjali ja hiljem sai ka freesida,treida kannatas ka ilusti temperatuuride erinevusi.
Sai sama elektroodiga ka rekordi plokikaane küljest murdunud tükk tagasi lastud,see siis malm üdini ja väga ilusti tuli välja.
Opel Manta B 2x 1980:Toyota Celica Supra 1983
Postitused: 123
Teemad: 21
Liitus: Sep 2013
Maine:
3
12-06-2014, 09:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2014, 09:39 AM ja muutjaks oli
elmarm.)
Sai siiski keevitamine ette võetud, kuna oli välja ka pressinud päris rämedalt kohe. Oli plaan isegi need lahtiolevad tükid välja murda ja plaat poltidega peale panna. Oleks seda teed läinudki, kui poleks kõrgsurve pumba taga üks koht segama jäänud.
Keevitus oleks läinud terve varanduse maksma, kui oleks kasutanud ettenähtud elektroode. Plokil oli vaja ca 70 cm kinni lasta ja kuna karteri põhi oli ka mõrane (eelnevalt liimitud), siis seal ka vähemalt meetri pikkune pragu.
Sai siis plokk pealt ja kakarteri põhi kahelt poolt tavalise traadikeevitusega kinni lastud ning täna on tõehetk.
Tuleb aga uskuda ka nende liimide võimekusse, kuna karteri põhjast tuli puhastamise järel välja mõne kohapeal isegi kuni poole cm-ne pragu??? Ja ainult ühe kohapealt immitses õli välja!
Maastikuvõimekus
vintsimine
http://www.pritsumees.ee/
5 112 112