22-06-2014, 20:59 PM
Nonii austatud foorumlased, käes on aeg kus on vaja palju teie mõtteavaldusi ja abi.
Minu kätte on jõudnud tükike Eesti motospordi ajalugu - ringraja Minsk, mis jutu järgi olevat enne sõitnud Kalevi koondise all. Ratas on üsna räbalas olukorras, kuid olemas on kõik eeldused taastamiseks. Suurem puuduv osa on esiratas koos pidurisüsteemiga, pragustel piltidel on alla pandud miskine suvaline ratas. Kaasa sain ka mootori, mis on laiali kistud ja jupid kasti pandud. Esmasel vaatlusel tundub mootor originaal olema, kuid varasemal ajal olevat tal sees olnud kergendatud väntvõll alumiinium vitstega, teine silinder koos 1 rõngalise kolviga, kasti põhjas oli ka Mikuni karburaator, ei teagi kas nüüd just sellele mootorile. Kaasa sain veel teise raami, 2 tagumist kondlit, teised amordid. Nimetatud forsseerimise osad pidin ka hiljem enda valdustesse saama.
Ilma pikema jututa lisan ka pildimaterjali:
Teise tagumise "terava" kondliga, millel on säilinud ka võistlusnumbrid algselt 29 ja hilisem 10.
Teine raam, millel on teine taguots ning ka birka peal..mis on väga ebaviisakalt puhastatud kellegi poolt.
Kogu kompoti juures tekib nüüd palju küsimusi: Kes võis olla sõitja, leidub kellelgi äkki fotosid? Kas on mõtekas taastada ratas sellisena nagu ta tuli rajalt või taastada ta tehase konditsiooni? Kas kellelgi leidub informatsiooni antud ratta tehase konditsiooni kohta? Kas on tegu üldse 3.216 isendiga või on tegu ristandiga? Oskab rääkida keegi tootmisaastast, arvust palju neid toodeti? Oman kõiksugu muid kaherattalisi, kuid selline on mul esimene ning informatsiooni tema kohta mul ei ole ning taastamine saab selles mõttes olema üsna keerukas protsess.
Kui kellelgi on pakkuda varuosasid, siis olen avatud igasugustele pakkumistele. Huvitavad absoluudselt kõiksugu tükid sellisele rattale. Esmane eesmärk oleks leida originaalne esiratas, pidurisüsteem ette ning esi ja tagarattale võllid. Siis juba peaks ratta komplektseks saama enam-vähem.
Otsin ka inimest, kes teostaks kroomimise detailidel. Samuti inimest, kes on suuteline kokku laduma ka veljed pärast laiali võtmist (paigaldama kodarad ja pingutama).
Teema sai pikk, oodatud igasugune informatsioon, mõte ning abi.
Lugupidamisega,
Rünno
Minu kätte on jõudnud tükike Eesti motospordi ajalugu - ringraja Minsk, mis jutu järgi olevat enne sõitnud Kalevi koondise all. Ratas on üsna räbalas olukorras, kuid olemas on kõik eeldused taastamiseks. Suurem puuduv osa on esiratas koos pidurisüsteemiga, pragustel piltidel on alla pandud miskine suvaline ratas. Kaasa sain ka mootori, mis on laiali kistud ja jupid kasti pandud. Esmasel vaatlusel tundub mootor originaal olema, kuid varasemal ajal olevat tal sees olnud kergendatud väntvõll alumiinium vitstega, teine silinder koos 1 rõngalise kolviga, kasti põhjas oli ka Mikuni karburaator, ei teagi kas nüüd just sellele mootorile. Kaasa sain veel teise raami, 2 tagumist kondlit, teised amordid. Nimetatud forsseerimise osad pidin ka hiljem enda valdustesse saama.
Ilma pikema jututa lisan ka pildimaterjali:
Teise tagumise "terava" kondliga, millel on säilinud ka võistlusnumbrid algselt 29 ja hilisem 10.
Teine raam, millel on teine taguots ning ka birka peal..mis on väga ebaviisakalt puhastatud kellegi poolt.
Kogu kompoti juures tekib nüüd palju küsimusi: Kes võis olla sõitja, leidub kellelgi äkki fotosid? Kas on mõtekas taastada ratas sellisena nagu ta tuli rajalt või taastada ta tehase konditsiooni? Kas kellelgi leidub informatsiooni antud ratta tehase konditsiooni kohta? Kas on tegu üldse 3.216 isendiga või on tegu ristandiga? Oskab rääkida keegi tootmisaastast, arvust palju neid toodeti? Oman kõiksugu muid kaherattalisi, kuid selline on mul esimene ning informatsiooni tema kohta mul ei ole ning taastamine saab selles mõttes olema üsna keerukas protsess.
Kui kellelgi on pakkuda varuosasid, siis olen avatud igasugustele pakkumistele. Huvitavad absoluudselt kõiksugu tükid sellisele rattale. Esmane eesmärk oleks leida originaalne esiratas, pidurisüsteem ette ning esi ja tagarattale võllid. Siis juba peaks ratta komplektseks saama enam-vähem.
Otsin ka inimest, kes teostaks kroomimise detailidel. Samuti inimest, kes on suuteline kokku laduma ka veljed pärast laiali võtmist (paigaldama kodarad ja pingutama).
Teema sai pikk, oodatud igasugune informatsioon, mõte ning abi.
Lugupidamisega,
Rünno
Otsin Türil olnud jalgratta poest ,,Raidaru,, pilte ja jutustusi!
Tulihingeline asjaarmastaja retro ralli teemal !