Postitused: 202
Teemad: 154
Liitus: Nov 2013
Maine:
0
Sai siis koju veetud veel üks liikur- paistab oelvat krossiks sobilik külgkorviga 650dnepr. Pilte saab siis kui sebin kusagilt pildiaparaadi...Mootor olevat siis värskelt remonditud jne..Sai paar päeva jebitud ja nüüd käivitub laksust 1 silinder, teine ei tee midagi...aga kui mittetöötavale silindrile käe ette paned, siis töötab kyll korralikult ja kui ära võtad, siis vajub jällemingiaeg(2-5sek pärast) ära. Ühesõnaga, mida peaks tegema ja kus võib probleem peituda? Ise kahtlustan karpat, sest kui veidi siibri kõrgusega jamad,võtab hetkeks silindri jälle taha...Praegu on peal miskised ümmarguse pealsega karpad, äkki K-37 oli? kas võib panna dneprile kaks täiesti erinevat karpat, kui nendega tööle hakkab?AHJAA... unustasin öelda, et käivitasin ilma õhufiltrita...ehk abiks vea tuvastamisel...
OOTAN põnevaid ja asjalikek vastuseid! Tänud!
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Mnjaa...lõhki on vist see värskelt remonditud mootor.
Postitused: 2,680
Teemad: 268
Liitus: Mar 2004
Maine:
30
Sul on niipalju erinevat vene tehnikat, et äkki oleks mõtekas muuseum teha? Vaadates Su postitusi ja kuulutusi, siis oled suutnud kokku ajada aukartust äratava kollekstsiooni. Sellest silindrile käe ette panemise kohast ma ei saa hästi aru - kuhu ette Sa käe paned? Kas õhupuhasti poole või tuletoru poole või lihtsalt hoiad kätt silindri juures??? Ma muidugi saan aru,et küsimusi küsid siin teemas Sina ja meie peame vastama, aga vea diagnoosimiseks oleks hea täpsemaid asjaolusid teada.
Postitused: 198
Teemad: 29
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
26-06-2014, 20:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2014, 20:53 PM ja muutjaks oli
Daniil.)
Googelda endale koopia Arseni Palu raamatust "Mootorrattad", seal on ilusasti ära seletatud kuidas Dneprid (ja ka muud NL tsiklid) töötavad ja kuidas neid remontida. Hakka aga otsast peale lugema ja kahe õhtuga on asi palju selgem - inim-tundide mõttes oluliselt ökonoomsem kui foorumitäie inimeste kaasamine elementaarsemat sorti probleemide lahendamiseks.
Kui silindri töölesaamimiseks peab siseneva õhu hulka piirama, pead otsima, miks segu vaene. Pakun, et mootor võtab lisaõhku kusagilt, näiteks karburaatori ja silindri vaheline tihend läbi vms. Segusiibrite asendi saad jämedalt paika keerata, kui paned sõrmed vastu siibreid ja lased kellelgi gaasi keerata, sõrmedega tunned kumb enne ülespoole liikuma hakkab ja reguleerid gaasitrosside lõtku vastavalt. Täpsema karburaatorite regulli (tühikäigu pöörded ja segu, nõela asend, segusiibrite asend) juhised on eelmainitud raamatus kirjas, muudkui loe ja tee.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Kuna tänapäeval head asja naljalt enam ei saa,mis puudutab kolmanda või kes teab,mitmenda ringi mootorrattaid. Siis võib vabalt olla seal peale riknenud tihendi muid hädasid. Dnepr on viimaste poolest ikka väga kuulus.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Ehk visualiseerid oma probleemi mõne pildiga?
Kui karpad on erinevad siis muidugi ei saa see aparaat sul töötada korralikult. Mina omadest kogemustest seda remonditud mootori juttu ei usu. Neid rehasid juba küllalt nähtud,kus väidetavalt remonditav mootor vajab veel teistkorda uut sisu.
Postitused: 86
Teemad: 12
Liitus: Oct 2004
Maine:
2
Tere mehed.
Oh jumal anna mulle kannatust.
Katsuge olla.
Jaan.
Katsuge olla...
Postitused: 3,783
Teemad: 36
Liitus: Nov 2008
Maine:
46
(26-06-2014, 22:08 PM)b-902 Kirjutas: Kindlasti on plaan need Palu raamatud sebida kuskilt, aga eks hind hoiab ikka tagasi- pole kuagilt võtat seda raha eriti... maasikakorjamisega palju ei teeni :S 
Kui ikka kuidagi enam ei saa, siis katsun enda raamatu üles otsida ja vajaliku koha skaneerida ning üles riputada.
Füüsika on valus ja matemaatika teeb vaeseks, kui sa nende sõber ei ole.
Postitused: 198
Teemad: 29
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
27-06-2014, 11:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-06-2014, 11:19 AM ja muutjaks oli
Daniil.)
vaata alguseks kas düüsid on mõlemas karpas ühesugused - kui 160se düüsiga 1 käib ja teine mitte, siis ei saa viga düüsis olla.
Google räägib, et к37 ei ole vist õige karbuss Dneprile, vist paigaldati seda K750 ja M72le, seega võib selle karbussi kohta ka sealt 1959 aasta raamatust infot otsida.
Kui karpa on siiski k37, siis kontrolli veel, kas segusiiber mitte ei logise selles karpas mis ei tööta korralikult - silindrikujuline siiber kipub kuluma ja siis saab mootor liigset õhku siibri külgede ja karpa korpuse vahelt.
Minu kunagise MT9 karpades к-301 olid düüsid kindlasti üle 200 suurusega, vist 230, aga sellest teadmisest ei pruugi kasu olla teise margi karburaatoriga.
Postitused: 700
Teemad: 26
Liitus: May 2004
Maine:
10
Sellest raamatu lugemisest ei ole ilmselt kasu,kusagilt mujalt peab alustama.Ainult kus või mis kohast seda ei julge isegi pakkuda mitte.
Postitused: 2,133
Teemad: 140
Liitus: Apr 2005
Maine:
14
Küsin nii huvist,et ega see Dnepr pole Tartumaalt sul ostetud või vahetuskaubana saadud?