03-07-2014, 01:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-07-2014, 01:30 AM ja muutjaks oli v6ll.)
Tere,
sai D65 mootorile pandud MTZ kolvid, kõik muu jäi JUMZ oma. Gaasijaotuse hammasrattad olid juba eelnevalt vahetatud ja tähised ei klappinud. Ilmselt MTZ-50 hammasrattad. Nüüd on robleem see, et ei saa korralikult käima. Oleks mõned küsimused ja huvitab, mis kogemused sarnase asjaga teistel on. Enne küsimusi mõned faktid ka.
Olukord siis:
* kõik pihustid on reguleeritud 175 bar
* kõik silindrid 18 bar kompressioon
* parandusest tulnud pump
* osad pihustid on 4 auguga, osa 5 auguga MTZ omad
* pumba nurk ei pruugi täpselt paigas olla
* MTZ kolvi põlemiskamber on sügav "auk" aga originaalil oli lame kauss - põlemiskambri ruumala muutus??
* plokikaas on D65 originaal, parandusest, uued klapid
Sümptomid:
* käima läheb ilusti
* pöördesse ei lähe nii kiiresti nagu varem - ilmselt nurk paigast ära
* gaasi andes "must lont"
* tühikäigul sinine suits
* suurematel pööretel hoides on vähem sinist suitsu, musta ei ole
* ei tööta JUMZile omaselt "pehmelt", MTZile omane mootorimüra "lagin"
*!! kui ühest pihustist toru lahti keerata, siis hääl ei muutu. Pihustit mujale tõstetud ja just selle pihusti probleem, mitte pumba
* vigase pihtusti kohal nookur 1x katki läinud, nukkvõlli varras kõver. Teine kord klaveri jala juurest murdunud.
* vigane pihusti pihustab ilusti kui välja võtta ja ühendada "õues" pumba külge. Töötavate pihustiga vahet ei tee pihustamisel
Esimese asjana paneks kõik uued pihustid kui juba korralikult parandada aga kohe on 100 häda.
Kus saab neid pihusteid osta, soovitavalt Harjumaal? E-poodides nagu ei pakuta.
Peale plokikaane survestamise testi hakkasid lekkima kõigist pihusti aukudest jahutusvedelikku õue. Pihusti augus on messingist vms materjalist "tops", mida mitte kuskil ei müüda. Pragusid ei paista aga kui isegi tihendit sellele küsides ei saada poodides mitte midagi aru, millest jutt käib Varuosade kataloogides ei näidata selle juures koodi ja kui kuskil on, siis ei saa seda juppi ka tellida.
Seoses kolbide vahetusega oleks hea teada, kas ideaalis peaks võtma teised pihustiotsad või pihusti rõhud, tegema muudatusi küttepumba nurgas, gaasijaotuses, veel midagi?
Mis pihustid osta? Kas peaks eelistama MTZ pihustiotsi 5 auguga või JUMZ 4 auguga? Kas pihustiotsi valides saab valida ökonoomsemat varianti, nö väiksema läbilaskevõimega? Ühed otsad on markeeringuga 4x029. Kas 29 on pihustamise nurk, kogus, midagi muud? Milline pihustiots valida? Masin on kergemateks töödeks ja eelistatud on pikk eluiga, säästlikus, vaikne töötamine. Mõeldud näiteks heina vaalutamiseks, 3t veetünni vedamiseks 1km kaugusele jne. Olevat kunagi liikunud ka 1 auguga pihusti T-40 mootorile. Auk nimelt keskel ja pihustab otse alla. Üks külamees laitis maha aga erinevad materjalid räägivad, et külgedele pihustamisel silindriseintelt õli mahapesemine diiselkütusega ei ole ka eelistatud nähtus - silindrisein kulub kus õlikiht maha pestakse.
Teema on ka pihustite elueaga. Garaazis vedelevad pihustid ja väidetakse, et neid ei saa reguleerida. Tagasivoolu vedru olevat väsinud ja rõhu reguleerimine ei püsi. Kas on ka kvaliteetseid ja kauakestvaid pihusteid saadaval? Või nende vedrusid saab vahetada?
Küsimusi rohkem kui üks tark vastata jõuab aga pange midagi kirja kui on asja kohta mingi info
sai D65 mootorile pandud MTZ kolvid, kõik muu jäi JUMZ oma. Gaasijaotuse hammasrattad olid juba eelnevalt vahetatud ja tähised ei klappinud. Ilmselt MTZ-50 hammasrattad. Nüüd on robleem see, et ei saa korralikult käima. Oleks mõned küsimused ja huvitab, mis kogemused sarnase asjaga teistel on. Enne küsimusi mõned faktid ka.
Olukord siis:
* kõik pihustid on reguleeritud 175 bar
* kõik silindrid 18 bar kompressioon
* parandusest tulnud pump
* osad pihustid on 4 auguga, osa 5 auguga MTZ omad
* pumba nurk ei pruugi täpselt paigas olla
* MTZ kolvi põlemiskamber on sügav "auk" aga originaalil oli lame kauss - põlemiskambri ruumala muutus??
* plokikaas on D65 originaal, parandusest, uued klapid
Sümptomid:
* käima läheb ilusti
* pöördesse ei lähe nii kiiresti nagu varem - ilmselt nurk paigast ära
* gaasi andes "must lont"
* tühikäigul sinine suits
* suurematel pööretel hoides on vähem sinist suitsu, musta ei ole
* ei tööta JUMZile omaselt "pehmelt", MTZile omane mootorimüra "lagin"
*!! kui ühest pihustist toru lahti keerata, siis hääl ei muutu. Pihustit mujale tõstetud ja just selle pihusti probleem, mitte pumba
* vigase pihtusti kohal nookur 1x katki läinud, nukkvõlli varras kõver. Teine kord klaveri jala juurest murdunud.
* vigane pihusti pihustab ilusti kui välja võtta ja ühendada "õues" pumba külge. Töötavate pihustiga vahet ei tee pihustamisel
Esimese asjana paneks kõik uued pihustid kui juba korralikult parandada aga kohe on 100 häda.
Kus saab neid pihusteid osta, soovitavalt Harjumaal? E-poodides nagu ei pakuta.
Peale plokikaane survestamise testi hakkasid lekkima kõigist pihusti aukudest jahutusvedelikku õue. Pihusti augus on messingist vms materjalist "tops", mida mitte kuskil ei müüda. Pragusid ei paista aga kui isegi tihendit sellele küsides ei saada poodides mitte midagi aru, millest jutt käib Varuosade kataloogides ei näidata selle juures koodi ja kui kuskil on, siis ei saa seda juppi ka tellida.
Seoses kolbide vahetusega oleks hea teada, kas ideaalis peaks võtma teised pihustiotsad või pihusti rõhud, tegema muudatusi küttepumba nurgas, gaasijaotuses, veel midagi?
Mis pihustid osta? Kas peaks eelistama MTZ pihustiotsi 5 auguga või JUMZ 4 auguga? Kas pihustiotsi valides saab valida ökonoomsemat varianti, nö väiksema läbilaskevõimega? Ühed otsad on markeeringuga 4x029. Kas 29 on pihustamise nurk, kogus, midagi muud? Milline pihustiots valida? Masin on kergemateks töödeks ja eelistatud on pikk eluiga, säästlikus, vaikne töötamine. Mõeldud näiteks heina vaalutamiseks, 3t veetünni vedamiseks 1km kaugusele jne. Olevat kunagi liikunud ka 1 auguga pihusti T-40 mootorile. Auk nimelt keskel ja pihustab otse alla. Üks külamees laitis maha aga erinevad materjalid räägivad, et külgedele pihustamisel silindriseintelt õli mahapesemine diiselkütusega ei ole ka eelistatud nähtus - silindrisein kulub kus õlikiht maha pestakse.
Teema on ka pihustite elueaga. Garaazis vedelevad pihustid ja väidetakse, et neid ei saa reguleerida. Tagasivoolu vedru olevat väsinud ja rõhu reguleerimine ei püsi. Kas on ka kvaliteetseid ja kauakestvaid pihusteid saadaval? Või nende vedrusid saab vahetada?
Küsimusi rohkem kui üks tark vastata jõuab aga pange midagi kirja kui on asja kohta mingi info