Tauria siluettauto
#1

Kas keegi teab, mis on saanud Kalle Keele konstrueeritud Tauria-kujulisest siluettautost?
[Pilt: 1fb9b1u-480.jpg]
[Pilt: 9fb9b1u-480.jpg]

Põhjus, miks ma küsin, on selles, et ma leidsin mõningaid selle auto klaasplast-paneele: terve tagaosa ning kapott. Äkki on neid kellelegi vaja?
[Pilt: 234861675aa010_l.jpg]
[Pilt: 234861792035f3_l.jpg]
[Pilt: 23486181b22760_l.jpg]
Vasta
#2

Üldiselt vene ja ukraina foorumites, mis leidsin, ei teata sellest autost rohkem kui allolevas jutus kirjas, lisaks mõned tehnilised faktid ja et osales vähemalt ühel rallil suhteliselt edutult. Järgnev jutt kellegi poolt kes märgib asukohamaaks Venemaa. Huvitav on viimane lause.

http://www.autopuzzles.com/forum/index.p...#msg184110

Tavria ERF-Mobile was a rally prototype built around tube frame and VAZ 2106 engine with ZAZ Tavria-ish body. It was designed in current Estonia in 1986 at sports & technical club of ERF (Estreklamfilm - at work those guys produced TV ads and so on...) by the club's director - Kalle Keel of TARK (Estonia formulae) fame. It was a common practice in USSR that factories and various collectives had their sports sections (in everyday life many Soviet racing drivers drove taxis, ambulances, even army trucks), so no wonder that movie making guys have eventually come up with a car Smile 2106 engine of 1568cc, 140hp, behind the driver. Independent suspension, weight around 800kg.
I've also seen a picture of ERF rally team with three 2101 Ladas (those were hardly of their own preparation).
ERF-Mobile was said to be seen at some auto show in Tartu in 2002 and is probaby in private collection now (no proof).

Mingi tõlge:

Tavria ERF Mobile oli ralliauto prototüüp mis ehitatud toruraamile, VAZ 2106 mootoriga ja ZAZ Tavria-sarnase kerega. See valmistati praeguses Eestis, aastal 1986, ERF-i spordi- ja tehnikaklubis (Eesti Reklaamfilm, Эстрекламфильм. Töö ajal tootsid nad telereklaame jne.) Kalle Keel (TARK, Estonia vormelid) juhtimisel. NL-is oli tavaline, et tehased ja erinevad kollektiivid omasid spordiosakondi (igapäevaelus olid paljud Nõukogude võidusõitjad takso ja kiirabi peal ning isegi autojuhid sõjaväes), seega polnud imekspandav, et filmimehed tegid lõpuks oma auto Smile 140 hobujõuline, 1568-kuupsentimeetrine, VAZ 2106 mootor asus juhi seljataga. Sõltumatu vedrustus, kaal umbes 800 kg.
Ma olen näinud ka pilti ERF rallitiimist koos kolme 2101 Lada-ga (ei olnud arvatavasti nende endi poolt kohandatud).
ERF Mobile-i olla nähtud 2002. aastal ühel Tartu autonäitusel ja asub praegu oletatavasti erakogus (tõendid puuduvad).

Värviline pilt: http://www.lada-vfts.ru/forum/uploads/mo...872735.jpg

Tallinna ralliklubi Eesti Reklaamfilm konstruktor Kalle Keel omakonstrueeritud eksperimentaalauto juures.
http://www.ra.ee/fotis/index.php?type=2&id=154452


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       
Vasta
#3

Selle auto kere oli aasta tagasi Peterburi mnt KLG laos riiuli peal. mul on isegi pilt tehtud kuid ei suutnud hetkel arvutist üles otsida.
Kuulub autospordi muuseumile.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne