(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2014, 23:13 PM ja muutjaks oli Mart Laanelepp.)
Peaks ka siis lõpuks ennast kokku võtma ja selle foorumi üritustele ka kohale vedama ennast! Panen siis kirja ära ennast, siis suurem motivatsioon autodega ka tegeleda
1. oma nimi: Mart Laanelepp 56215290
2. sõiduki mark, mudel, väljalaske aasta: Villis aastast 56 või Mosse aastatst 86
3. mitu osalejat: 2
4. mitu ööbijat: 2
5. soovitud võistlusnumber: kui 69 on vaba siis võtaks ära, kui kinni siis ükskõik.
Khm, khm, seltsimehed, mis toimub? Kuupäev kukkus ja ainult kaks maksnut? Kas me tahame ikka sõitu või kõvatame niisama - korraldajad on ka inimesed, neilgi pole rahakotid põhjatud...
Jah, seltsimehed on vist jäänud äraootavale seisukohale. Kui kellelgi on huvitavaid või häid ideid ning mõtteid kuidas Tähesõidu ärajäämist takistada võtke julgelt sõna. Teeme sellest sõidust omanäolise sõidu nii nagu meie osalejad tahaks.
Täname kõiki Tähesõidule registreerujaid ja kolme ekipaazi, kes maksid ära osalustasu. Kuna meil ei ole võimalik oma taskust Tähesõidu ettevalmistust finantseerida, siis peame kahjuks sel aastal sõidu ära jätma. Tasutud osalustasud kantakse tagasi.
Ilusta suve teile kõigile!
VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Sirvisin vanu Tähesõite ja 60-e ekipaazini pole veel kunagi see üritus küündinud, et oligi vist utoopiline see number kätte saada Ei tea, kas vähene huvi on pigem tingitud ürituste rohkusest või finantsilisest poolest, aga veidi formaati muutes on seda viimast kindlasti võimalik kordades vähendada.....vt nt Volgade Ettevaatust Auto! üritust. Kes seal osalenud, teab millest räägin ning taolise sõidu annab ka suht lühikese ettevalmistusajaga suure tahtmise korral veel ära orgunnida.
Senistele Tähesõidu korraldajatele kummardus vähemasti üritamise eest. Te olete tublid olnud!
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2014, 01:29 AM ja muutjaks oli spitfire.)
Sarnastel ürridel on Lätlased 25-30 autot pannud lausa ülemiseks piiriks. Et üle selle kisub jamaks.
Mulle jäi mulje, et probleem pigem selles, et plekki ei kantud üle. See tekitab korraldajal ebakindla tunde lubadusi välja käia. Ise ootasin muidugi ka, et kas tuleb mingi eelnev "seisukoht" kuna autosid oli regatud vähem kui soovitud.
Kas näiteks Wax &Co ei tahaks seda rallit korraldada? Ma usun, et kõik kes on reganud on siiski asjast huvitatud.
Ma ei ole selle kulu poolega kursis, aga kui teha "säästu" ralli siis minu poolest jätkas bändi ära ja... nüüd sosinal, teistele ei ütle.. kasutaksmitmeaastavanuseidrallilegende, keegi nii kui nii aru ei saa
(23-07-2014, 01:26 AM)spitfire Kirjutas: Kas näiteks Wax &Co ei tahaks seda rallit korraldada? Ma usun, et kõik kes on reganud on siiski asjast huvitatud.
Oi, see on suur au Aga selle suve graafik on kahjuks juba jubedalt täis...
Eks näis, ehk järgmine suvi isegi teeme midagi, oma stiilis, kindlasti mitte 1:1 kopipaste tähesõidust või talverallist.
Soovitan: asutage erakond,minge valimistele,võitke valimistel midagigi ja siis riigi " toetusel " kultuuri ja ajaloo edendamise ja propageerimise nimel korraldage kasvõi igapäevaselt mingi lusti pusti ringraja täheööudupiltniku ralli kokkutulek Jõudu tööle
Jäin minagi registreerumisega äraootavale seisukohale kuna oli selge, et nõutud osalejate arvu täis ei tule. Kahju, eelmise aasta öösõit oli väga tore. Lisaks päevane aeg ei tundunud sama ahvatlev kui soe augustiöö.
Meie ekipaazile sobis öine sõit hästi ning järgmise päeva lõunaks olime juba Harjumaal kodus tagasi. Arvan, et sõidujärgset söömat, joomat ning bandi polegi ilmtingimata vaja. Suvel on kõigil kiire ja pidutsemist samuti piisavalt. See annaks ka võimaluse eelarves korrektuure teha. Kuigi arvan, et suurim takistus oli september ja sõidu toomine öölt päevale.
Tänud korraldajatele eelmise aasta sõidu eest ja ärge püssi päris põõsasse ka heitke.
Arvan, et öine sõit on kindlasti asjalikum variant. Ning igasugu söögist, joogist, magamisaugust võiks vabalt loobuda. Kes tahab, see veab söögid joogid kaasa. Alati ei pea olema ulme lällamine ja pidu asjale otsa. Nii peaks saama kulutused väiksemaks. Tulemused saab arvestada rahulikult kokku ning korraldada kusagil hiljem parimate premeerimise. Suvel öösel oli väga mõnus jahe sõita - paljudel vanadel autodel ikka kliimaseade sees on.
Küsimus on veel vaid suurele ringile :" paljust teist võtavad osa sõidu pärast ja paljud jooma pärast?".