11-07-2014, 21:52 PM
Selline kummaline mure, et alustasin ühe Ford tüüpi kaubakäru kereremonti ja
olukord on väga paha.
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/106889361
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/106889373/
Tagaots sai ära paigatud, eemaldades kartulikotitäie plekki.
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/106889353/
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/106889357/
Probleem on aga selles, et sel kärul on kilomeetrites plekkide jätkamise kohti, kuna tehas on selle käru teinud plekijäätmetest.
2-3 vahel isegi 4-5 plekki pandud üksteise peale ja kõik need kohad on tõsiselt roostes ja kohati on läbi roostetanud.
Tagaotsas sai üritatud kõik sellised kohad välja vahetada, mis ka enamasti õnnestus.
Eespool aga läheb asja ülesehitus üle mõistuse keeruliseks ja kõigi valtside ja kahekordsete kohtade väljavahetamisel oleks tegu juba uue käruga.
Mis on ikka pude, läheb kindlasti vahetusse, kuid osa asju, mis on kas pooleni roostes või isegi vähem tuleb alles jätta ja siit ka küsimus, et mis paneks edasiroostetamisele pidurit?
Kerevaha on suht kasutu, kuna ei imendu roostes detailide vahele?
Pakuti, et grafiitõliga kokku määrida ja pihustada kõik õõnsused et pidada imenduma igasuguste liidete vahele, kuid kust seda enam saada on?
Siis pakuti veduri silindriõli, kuid ka seda pole saada enam.
Kas kasutada lihtsalt mootori, keti, hüdro, jms õlisid õõnsuste ja liidete immutamiseks või on tarkade kogul pakkuda mõni parem plaan?
Sellise arvestusega, et see käru veel 5 aastat enamvähem koos püsiks.
olukord on väga paha.
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/106889361
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/106889373/
Tagaots sai ära paigatud, eemaldades kartulikotitäie plekki.
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/106889353/
http://fotoalbum.ee/photos/rainer1221/106889357/
Probleem on aga selles, et sel kärul on kilomeetrites plekkide jätkamise kohti, kuna tehas on selle käru teinud plekijäätmetest.
2-3 vahel isegi 4-5 plekki pandud üksteise peale ja kõik need kohad on tõsiselt roostes ja kohati on läbi roostetanud.
Tagaotsas sai üritatud kõik sellised kohad välja vahetada, mis ka enamasti õnnestus.
Eespool aga läheb asja ülesehitus üle mõistuse keeruliseks ja kõigi valtside ja kahekordsete kohtade väljavahetamisel oleks tegu juba uue käruga.
Mis on ikka pude, läheb kindlasti vahetusse, kuid osa asju, mis on kas pooleni roostes või isegi vähem tuleb alles jätta ja siit ka küsimus, et mis paneks edasiroostetamisele pidurit?
Kerevaha on suht kasutu, kuna ei imendu roostes detailide vahele?
Pakuti, et grafiitõliga kokku määrida ja pihustada kõik õõnsused et pidada imenduma igasuguste liidete vahele, kuid kust seda enam saada on?
Siis pakuti veduri silindriõli, kuid ka seda pole saada enam.
Kas kasutada lihtsalt mootori, keti, hüdro, jms õlisid õõnsuste ja liidete immutamiseks või on tarkade kogul pakkuda mõni parem plaan?
Sellise arvestusega, et see käru veel 5 aastat enamvähem koos püsiks.