See oleks jube küll,kui omanik laulaks,et kõik originull.... aga....
Olen siin ka mõelnud kaasa ja endal sama seis ühe sõidukiga. Tahan ka teha ühe masina sest sellist enam saada pole. Hankisin auto,mootori jne. ristan kõik jupid ja tulemus on just selline nagu tahan. Kuidas vastata küsijatele? Õige oleks siis rääkida kõigest avalikult ja öeldes,et on originaal.....on asi nii ja samas naa. No näituseks,mootor on ju originaal...ega ma seda ise pole teinud...
Kere samuti...ja see,et registris vanasti haltuurat tehtud on,ei ole ka minu rida. Ehk siis auto mida tootma hakati 76 aastal......on tegelt 68 a. oma..
Kuidas seda teistele serveerida,siin on küsimus. Ja samas sõidumõnu(lärmi ja kannatusi) ei võta keegi ära.....need jäävad. Ja kui asi on tehtud enda tarbeks( aga üritustel tahaks siis ka hiljem kolistada......),pole nagu kellegil midagi ütlemist. Tegelt peaks siis olema eraldi kategooria nende masinate jaoks mis on ümberehitatud(rosoljed ja muud),osade puhul on ju ka meie ajalooline taust põhjuseks,teisalt jälle meie ümberehitajate töö. Võiks ju asi olla lihtne,et matsid,kellel selline segapudru....saavad ka teistega koos kooberdada ja oma masinaid näidata(kasvõi siis eraldi üritusel). Saab ju ka enamus vaatajaid aru,millega tegu. Ja vanasti hoiti hingehinnaga elus trofeeautosid mille lappimiseks kasutati ära kõiki meie suure vana kodumaa sõidukite detaile. Ilma selliste muudatusteta poleks paljusid masinaid siiani alleski. Ümberehitusi ja vanemate mudelite osi kasutati ka uuematel ja vastapidi. Eks siin on palju küsimusi millele ei leiagi vist täit vastust. Seda olen aga täheldanud,et higi ja kannatused on meestel ühed...... seega võiks millalgi sõjakirve maha matta ja seljad kokku lüüa.... ja teemasse tagasi....keegi ei saa ju päris kindlalt väita,et just sellist ZIL-i polnud kuskil ringi sõitmas....