Tsisterni MT 9
#1

Tere! Oli siis ka minu elus kaua ootatud päev millal minu kogusse , üks vähe vanem ja võimsam mootoratas jõudis. Masina tootmisaastat ma kahjuks ei tea. Kaasa sain külgkorvi ,ja 2 velge . Kuna neil velgeldel kumme pole hetke.Terve päev sai siis jamatud masina käimasaamisega mis ka õhtul pärast pikki jõupingutusi ka õnnestus, tegin kontaktid puhtaks ühendused korda ja masin käivitus 2 löögist. Mul muidugi kohe suu kõrvuni.Eesmärk on anda masinale uus välimus ja teha ta enavähem originaaliks. Smile Üldiselt midagi väga hullu pole aga kellel leidub korralikke mt9 summuteid siis võib mulle kirjutada.Samuti võib pakkuda korralikke rehve, üks pildike tänasest päevast! Toungue Big Grin


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Omaette nokitseja.
Vasta
#2

Alustada võiksid natukenegi adekvaatsemast sõiduvarustusest. Õudne on vaadata kui inimene plätude ja t-särgiga tsikli selga ronib...
Vasta
#3

(10-08-2014, 23:36 PM)zazik Kirjutas:  Alustada võiksid natukenegi adekvaatsemast sõiduvarustusest. Õudne on vaadata kui inimene plätude ja t-särgiga tsikli selga ronib...

HEH, Ära nüüd kurjusta tegu vaid pildiga, olen selle masina ainult käima pannud hetkel , sõitnud pole,aga küll jõuab.

Omaette nokitseja.
Vasta
#4

(10-08-2014, 23:45 PM)Tsistern Kirjutas:  
(10-08-2014, 23:36 PM)zazik Kirjutas:  Alustada võiksid natukenegi adekvaatsemast sõiduvarustusest. Õudne on vaadata kui inimene plätude ja t-särgiga tsikli selga ronib...

HEH, Ära nüüd kurjusta tegu vaid pildiga, olen selle masina ainult käima pannud hetkel , sõitnud pole,aga küll jõuab.
Kas kiiver selleks, et kui kohapeal ümber kukud Rolleyes? Muidugi, ohutus eelkõige Big Grin
Vasta
#5

(11-08-2014, 12:02 PM)b-902 Kirjutas:  Kas kiiver selleks, et kui kohapeal ümber kukud Rolleyes? Muidugi, ohutus eelkõige Big Grin
Kiiver on vast ikka selleks et kõik JOKK oleks.
EDIT: aga see kiiver iseenesest ei ole JOKK, sest tal puudub ilmselt vastav e-tähis Big Grin
Vasta
#6

Too lihtsalt sõbra kiiver, ütles et pane pähe kui pilti teeme ja nii saigi tehtud. Smile Loodan, et kiivri teema on nüüd lõppenud . Smile

Omaette nokitseja.
Vasta
#7

(10-08-2014, 23:36 PM)zazik Kirjutas:  Alustada võiksid natukenegi adekvaatsemast sõiduvarustusest. Õudne on vaadata kui inimene plätude ja t-särgiga tsikli selga ronib...
jah soolo seljas küll,aga külkaga pilliga ju mõnus end tuulutada nii.
Vasta
#8

Niisiis, enne tsikli molekulideks lammutamist sai võetud ette hoopis korv,mis algul ei tundunudki kõige hullem, kuid täna peale tunniajalist uurimist sai selgust, et korv tahab kapitaal remonti, kuna, põhi on suhtkoht auguline, tundub ka, et eelnevalt on parantatud pisemad roosteaugud pahtliga, ja paistab et korvipõhjale on osaliselt topeltplekk keevitatud. Küljepeale on hea litaka saanud, seal oli see lömmis osa ära pahteltatud aga pahtli all oli palju palju roostet.Kõigepeat sai väikse haamriga koputatud ,korvi põhi üle ja siis lõikasin relakaga mädand kohad välja. lahine pahtel sai ära võetud ja roostes kohad enamjäolt haljaks lastud. Järgmine plaan on keevitada põhi ära ja siis seespoolt terve põhi liivapritsida jne, kruntida pahteldada. Laadimine jamas kah ühel sõidul, jäin teeäärde aga hiljem sain ühendused üle vaatatud ja pole rohkem probleemi olnud,Tänaseks kõik.

Omaette nokitseja.
Vasta
#9

Tervist! Mõtlesin kirjutada mis vahepeal toimunud on. Otseselt küll midagi märgatavalt aru saada pole, kuid jamasin mootoriga,sest parempoolne silinder ei tahtnud kuidagi tööle hakata, selgus,et parempoolse karburaatori gaasitross oli otsustanud järgi anda, või õigemini tross oli kõri sees kiud nn lahti hõõrnud , algul mõtlesin ,et õlitaks kuid kui päev õhtasse juba saama hakkas siis tuli mõte, et kõik! eemaldasin tervenisti vana trossi ja paigaldasin tuttuue trossi oma kohale, paninkõik paika ja selgus,et selle probleemiga ühelpool,niiet töötas.Järgmine probleeem seisnes selles, et too kett mis on ühenduses gaasirullikuu ja kahe trossi hoidjaga, otsustas plaksti puruks minna.sai lahti võetud, ja uus neet tehtud ja kokku pandud.Kuid ikkakist selgus,et parem silinder järgi ei tule, ja kuna suur soov oli kõik viisakalt toimima saada siis lammutasin mõlemad karburaatorid osateks ja pesin läbi. Tuligi välja et mõlemal peadüüsil oli prahti ja sodi ees, tegin siis kõik puhtaks ja panin kokku tagasi, siis tuli see kõige põnevam osa ehk käivitamine. Ühendasin akujuhtmed ilusti külge,uputasin ja lõin vänta, ja masin läkski käima ja töötas vahelduva eduga 1/2 pütaga ,ehk siis kui gaasi antsin siis tõmbas mõlemad järgi, muidugi tuli meelde avastus mis ennist olin teinud ,et paremal karbussil polnud seda kruvi millega saab sättida gaasisiibri kõrgust. keerasin sisse, ja uuele katsele. Lükkasin pilli õue avasin klapi täielikult kuna mootor oli juba piisavalt kohapeal käinud soojaks ,lõin vänta ja masin käivitus lõpuks ometi kahesilindriga. Siis tuli see kõige põnevam koht ,proovida kas asi sõidab kah ja kui kohalt võtsin siis oli tunda et masin lõpuks ometi liikus, seega see probleem leidis lahenduse. Kuid pole head ilma halvata,kuna summutid said eemaldatud kuna uusi pole võtta ja on soov vanad sirgeks ajada,äralappida,värvida. siis tegi masin lubatust suuremat lärmi, sai kodu ära mindud ja pill garaazi ära pandud. Muidugi sai järgmisel päeval juba uute probleemidega tegeletud. Uus probleem seisnes selles ,et too tuluke mis näitab õlisurvet,oli voolu sissepannes kustu, selge midagi viga, algul arvasin et ühendus lahti vms kuid siis võtsin selle punase kupli pealt ja selgus,et pirn on otsad andnud, ss eelnevalt olid silma jäänud ka koledad tagumised suunatulede ja tagatule klaasid,keerasin tagatule klaasi küljest ja mis selgus oli ,et pirne pole ,ei suunatulede ega tagatulede sees. Ja peale selle oli tekkinud sinna tagatule sisse kena harakapesa,kirudes sai harakapesa eemaldatud ja selgus et terve tagatuli on vaja lahti võtta kuna kontaktid on nii oksudeerunud ,et ilma korralikult ära puhastamatta on juba patt sedasi kokku panna.Niisiis tekkis ka mõte ,et vahetaks räbalad juhtmed ka ära,kuigi hetkel seisab see töö selletaga, et pole elektri skeemi viitisnud printida ja arvutiga garaazi kobida ka ei taha. Nüüd pean paluma foorumlaste abi, kellel on,või on omanud kunagi dnepr mootoratast või vähegi teavad, kust ma võiksin leida uue, tagatuleklaasi,ja tagumised suunatulede klaasid? Rutskade suhtes ma lubasin omale mitteoriginaalsust ja paigaldasin sinna suzuki omad, loodan et keegi ei pahanda,kui leian originaalid siis kindlasti rändavad suzuki omad prügikasti. Pakkuda võib mulle ka korvi peal olevaid tulesid, sest need on mul kõik puudu.Panen ka 1 netist leitud foto milline võiks masin välja nägema hakata,kuigi värvitooni ma tahan matimat, nagu hetkel on.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Omaette nokitseja.
Vasta
#10

Kui juba värvilahendust plaanid sellist, mis pole algupärane, siis pigem otsi suunatuled, mis poleks nii jubedad, kui originaalid. Eriti nilbed on veel esimesed suunatundlad.
Vasta
#11

sain sotti jah Big Grin Smile Pole midagi, sain mutri ja asi jonksus. Vahepeal lendas tagumisel siselohvil ventiil minema, sai Intermotost uus tellitud ja alla pandud. Uue 6v aku ostsin ka ja panin peale. Kahjuks on jama see et ma ei saa pilte hetkel teha kuna.pole telefon siiia maani kohale jõudnud. Uuest nädalast hakkan korvi edasi ehitama.

Omaette nokitseja.
Vasta
#12

Tervist. Pikemalt kirjutama hetkel ei hakka kuid , korvi on saanud mitu head tundi pusida. Sai korvivann eemaltatud. põhi suht mäda ,küljed olid lömmis kärakad servadest. Pahtlit sinna peale toppima ei hakka ju ja sai see välja lõigatud ja plekiga asendatud. Keevitusega oli algul jama.... Unustasin kaitsegaasi lahti teha... kukkus sittuma. liiga hilja sain aru ka ..Lihvisin maha ja keevitasin üle ja siis uuesti lihvisin maha ja keevitasin üle. Ärge siis kvaliteedi pärast kurjustama hakake, kuna ise alles õpipoiss.. Tegin ka mõned fotod.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
       

Omaette nokitseja.
Vasta
#13

? http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=49701
Vasta
#14

Oli tore vanatehnika üritus! Cool
Vasta
#15

Üritus - ebaõnnestunud katse.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#16

Eks ole näha kas jääb alles. Omad põhjused miks nii läks. Selleasemel Kass, et minukallal võtta võiksid midagi muud asjaliku teha.

Parimat! Tsistern.

Omaette nokitseja.
Vasta
#17

(10-09-2014, 17:09 PM)Tsistern Kirjutas:  Selleasemel Kass, et minukallal võtta võiksid midagi muud asjaliku teha.

Parimat! Tsistern.

Teiste kallal võtta?
Aga olgu, nagu privas noomimise peale lubasin - enam siia veispukki ei kirjuta!
Vasta
#18

(10-09-2014, 21:13 PM)kass Kirjutas:  
(10-09-2014, 17:09 PM)Tsistern Kirjutas:  Selleasemel Kass, et minukallal võtta võiksid midagi muud asjaliku teha.

Parimat! Tsistern.

Teiste kallal võtta?
Aga olgu, nagu privas noomimise peale lubasin - enam siia veispukki ei kirjuta!

Ahhhhh, ära võta südamesse, paljuski kassilugude muheda huumori pärast siin käingi ja küllap teisigi kasslaste austajaid siin aega viitmas.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne